Έρευνα αποκαλύπτει οτι ο γάμος είναι... ακριβό σπορ
Οι γονείς του γαμπρού και της νύφης αναλαμβάνουν μικρό ή μεγαλύτερο μέρος του κόστους γάμου σύμφωνα με την Έρευνα Γάμου που διοργανώθηκε από το Wedding Circle και το Marketing Glasses τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο του 2019 και στην οποία συμμετείχαν 518 άτομα από την Ελλάδα και την Κύπρο, που συμπλήρωσαν online ερωτηματολόγιο.
Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι στο 64% των γάμων οι γονείς συμμετέχουν στα έξοδα και σε ένα 9% αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τον λογαριασμό. Υπάρχει φυσικά και ένα 27% στο οποίο το ζευγάρι πληρώνει μόνο του τα έξοδα.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή" που δημοσιεύει την έρευνα, το μπάτζετ του γάμου στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνά το ποσό που το ζευγάρι και οι γονείς υπολογίζουν. Ξεκινώντας τις προετοιμασίες υπολογίζουν κατά μέσο όρο το ποσό των 13.830 ευρώ ενώ στο τέλος ο λογαριασμός ανεβαίνει στα 15.383 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό του μπάτζερ "φεύγει" στον χώρο δεξίωσης (6.477 ευρώ), ακολουθεί ο φωτογράφος - βιντεογράφος (1.719 ευρώ), το νυφικό (1.426 ευρώ), ο wedding planner (1.347 ευρώ) κλπ.
Ενδιαφέρον είναι και το ότι μετά την πρόταση γάμου, το 16% αλλάζει την οικογενειακή του κατάσταση στο Facebook σε "αρραβωνιασμένος" και μάλιστα οι περισσότεροι είναι άνδρες (20%).
Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι στο 64% των γάμων οι γονείς συμμετέχουν στα έξοδα και σε ένα 9% αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τον λογαριασμό. Υπάρχει φυσικά και ένα 27% στο οποίο το ζευγάρι πληρώνει μόνο του τα έξοδα.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή" που δημοσιεύει την έρευνα, το μπάτζετ του γάμου στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνά το ποσό που το ζευγάρι και οι γονείς υπολογίζουν. Ξεκινώντας τις προετοιμασίες υπολογίζουν κατά μέσο όρο το ποσό των 13.830 ευρώ ενώ στο τέλος ο λογαριασμός ανεβαίνει στα 15.383 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό του μπάτζερ "φεύγει" στον χώρο δεξίωσης (6.477 ευρώ), ακολουθεί ο φωτογράφος - βιντεογράφος (1.719 ευρώ), το νυφικό (1.426 ευρώ), ο wedding planner (1.347 ευρώ) κλπ.
Ενδιαφέρον είναι και το ότι μετά την πρόταση γάμου, το 16% αλλάζει την οικογενειακή του κατάσταση στο Facebook σε "αρραβωνιασμένος" και μάλιστα οι περισσότεροι είναι άνδρες (20%).