Η Volterra στηρίζει και κάνει τη ζωή χιλιάδων νοικοκυριών και επιχειρήσεων, ευκολότερη σε αυτή την περίοδο της κρίσης.
H Volterra, στηρίζει έμπρακτα τους καταναλωτές της, εν μέσω αυτής της χρονικής συγκυρίας
Για να περιοριστούν οι οικονομικές δυσκολίες λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού -Covid-19, η εταιρεία με αίσθημα ευθύνης θέτει σε ισχύ τα παρακάτω έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης:
-
Εφάπαξ έκπτωση 10€ σε όλους τους οικιακούς πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος, που θα πραγματοποιήσουν ενεργοποίηση της υπηρεσίας Volterra MOY (εφαρμογή On-Line παρακολούθησης και εξόφλησης λογαριασμών) και E- Bill (ηλεκτρονικού λογαριασμού).
-
Επιστροφή του 100% του ποσού της εγγύησης όλων των οικιακών πελατών ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου που θα πραγματοποιήσουν ενεργοποίηση πάγιας εντολής εξόφλησης μέσω τραπέζης.
-
Ευνοϊκό πλαίσιο μεταχείρισης σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε κωδικούς ΚΑΔ (Κωδικούς Άσκησης Δραστηριότητας), που έχουν πληγεί.
-
Παροχή ευέλικτων διακανονισμών εξόφλησης, για όλους τους πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου της κατηγορίας Κ.Ο.Τ.
-
Αναστολή των διακοπών ηλεκτροδότησης για τρεις μήνες για όλους τους πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου της κατηγορίας Κ.Ο.Τ.
Επιπλέον, η Volterra θέλοντας να συμβάλει στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας και του εφοδιασμού της χώρας με ηλεκτρική ενέργεια και παράλληλα εφαρμόζοντας πιστά τα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας και τηλε-εργασίας λόγω του κορονοϊού, π αρήγαγε κατά τον μήνα Μάρτιο του 2020 περίπου 2.700 MWh πράσινης ενέργειας από αιολικά πάρκα με εξ΄ ολοκλήρου, απομακρυσμένη επίβλεψή τους. Η ενέργεια αυτή αντιστοιχεί στις ανάγκες κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για περίπου 7.000 νοικοκυριά.
Επιπρόσθετα των ανωτέρω, ο μέτοχος της εταιρείας -κατασκευαστικός όμιλος AVAX Α.Ε.- προχώρησε σε δωρεά 10 αναπνευστήρων ενηλίκων, για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του Εθνικού Συστήματος. Δείτε εδώ το σχετικό δελτίο τύπου.
Κλείνοντας, η εταιρεία προτρέπει τους πελάτες της να συνεχίσουν την απρόσκοπτη επικοινωνία τους μαζί της επιλέγοντας, την εξ΄ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους, με έναν από τους κάτωθι, εναλλακτικούς τρόπους, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία:
-
Μέσω τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 2130 88 3000 .
-
Μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών της εφαρμογής Volterra ΜΟΥ .
-
Μέσω e-mail sales @ volterra . gr (για νέους πελάτες) και στο customercare @ volterra . gr (για υφιστάμενους πελάτες).
-
Μέσω του website www . volterra . gr , για τα σχετικά νέα και ανακοινώσεις.
-
Μέσω της επίσημης σελίδας στο Facebook .
Η Volterra στέκεται δίπλα σας καθημερινά.
#ΜένουμεΣπίτι