Αυτές είναι οι τροφές που σε γεμίζουν αισιοδοξία και χαρά
GYNAIKA103
Ζωή

Αυτές είναι οι τροφές που σε γεμίζουν αισιοδοξία και χαρά

Φρόντισε να τις βάλεις αμέσως στο διαιτολόγιό σου για να αποφύγεις την κατάθλιψη

Οι τροφές επιδρούν σημαντικά στη ψυχολογία σου και μερικές από αυτές μπορούν κυριολεκτικά να σου φτιάξουν τη διάθεση.

Έρευνες έχουν αποδείξει πως το υψηλό επίπεδο σακχάρου στο αίμα μειώνει τη διάθεση και οι ειδικοί προτείνουν τροφές που κρατούν σε χαμηλά επίπεδα τον γλυκαιμικό δείκτη, όπως είναι οι φακές, τα μήλα και η μαύρη σοκολάτα.

Οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως το λευκό ψωμί, είναι καλό να αποφεύγονται γιατί προσθέτουν θερμίδες και δεν σε γεμίζουν αισιοδοξία.

Το σελήνιο είναι ένα στοιχείο που όταν λείπει από τον οργανισμό μπορεί να προκληθεί κατάθλιψη. Υψηλή περιεκτικότητα σε σελήνιο έχουν τα αυγά, το κρέας και τα μη επεξεργασμένα δημητριακά. Κατανάλωσε καθημερινά ένα σνακ που περιέχει σελήνιο, όπως λίγα καρύδια και η διάθεση σου θα βελτιωθεί.

Τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης Β στον οργανισμό προκαλούν συμπτώματα κατάθλιψης. Η καλύτερη πηγή πρόσληψης φολικού οξέος είναι όλα τα ωμά λαχανικά καθώς και τα όσπρια, τα οποία θα πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Μια άλλη τροφή που ενδυναμώνει την αισιοδοξία είναι τα ψάρια. Τα ψάρια είναι πολύ πλούσια σε λιπαρά Ω3 και κάνουν καλό στη διάθεση αφού επιδρούν θετικά στην ψυχική σου υγεία. Η σαρδέλα, ο τόνος, το σκουμπρί και ο σολομός, είναι μερικές από τις ιδανικότερες επιλογές εξαιτίας της υψηλής τους περιεκτικότητας σε Ω3 ενώ και οι χορτοφάγοι θα βρουν παρόμοια ευεργετικά συστατικά στους σπόρους κολοκύθας, στην κράμβη και στο λάδι από λινάρι.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα