Nova, κορυφαίος πάροχος συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στη χώρα μας, ενημερώνει ότι στηρίζει τους συνδρομητές της στη Σάμο που δοκιμάζονται από τις καταστροφές που προκάλεσε ο σεισμός της Παρασκευής 30/10, προχωρώντας σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους. Συγκεκριμένα:

  • Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία φραγή σε υπηρεσίες Internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης για τους συνδρομητές της Nova (ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις) λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, έως τις 30 Νοεμβρίου.

  • Συνδρομητές που έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή τους ή στον εξοπλισμό τους  θα δικαιούνται, κατόπιν αίτησης τους, δωρεάν επίσκεψη για την αποκατάσταση της βλάβης και αντικατάσταση εξοπλισμού από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

  • Οι δωρεάν αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους πελάτες στο σύνολο τους ανεξαρτήτως σύμβασης. Επιπλέον δεν επιφέρουν δέσμευση.

  • Οι συνδρομητές σε περίπτωση μετακόμισης δεν θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης.

  • Παράλληλα, η Nova θα προχωράει σε διακοπή ή υποβάθμιση προγράμματος σε συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης που ενημερώνουν ότι έχουν υποστεί ζημιές, άμεσα και χωρίς κάποια επιβάρυνση.

  • Τέλος, ΔΕΝ θα χρεώνεται το τέλος επανασύνδεσης σε όσους συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης επιθυμούν επανασύνδεση. 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών Nova στο 13831 (χρέωση 0,2500€/κλήση από δίκτυο Forthnet).