Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρήκαν την «καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση» του 2020 και δεν πρόκειται για κάποιας μεγάλης εταιρείας καταστημάτων, αλλά για μιας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας.

Το δίλεπτο διαφημιστικό σποτ δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει την δύναμή του.

Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει την βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει την βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Ο παππούς γυμνάζεται καθημερινά με μία βαρά μεταλλική μπάλα

Καθώς τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να την σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να την βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.



Το μήνυμα της φαρμακοβιομηχανίας

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο, με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας. Μια περιγραφή της διαφήμισης στην σελίδα στο YouTube της εταιρείας, ανέφερε: Αυτή την χρονιά το καλύτερο δώρο από όλα, είναι να είμαστε καλά και υγιής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Μέχρι στιγμής, πάντως, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή. «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα» έγραψε κάποιος με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει αλλά τώρα… κλαίω» ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα».