Για 3η χρονιά η DEMO ABEE στηρίζει την οργάνωση Άγονη Γραμμή Γόνιμη μέσω του προγράμματος «Ο Πολιτισμός πιο κοντά σε Όλους»
Για 3η συνεχή χρονιά η DEMO ABEE, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας, στηρίζει την οργάνωση Άγονη Γραμμή Γόνιμη στο πρόγραμμα της «Ο Πολιτισμός πιο κοντά σε Όλους». Το πρόγραμμα που εφέτος κλείνει τα δεκαπέντε συνεχή χρόνια ανελλιπούς δράσης στα νησιά της χώρας μας, αποτελεί το μεγαλύτερο πολιτιστικό, εκπαιδευτικό και αθλητικό πρόγραμμα στα νησιά του Αιγαίου. Από το 2007 έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 583 επισκέψεις σε 39 νησιά. Στόχος του προγράμματος είναι η ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό για όλους, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους.
Τη φετινή χρονιά το πρόγραμμα ταξιδεύει στην Αστυπάλαια, τη Σίφνο, την Κάρπαθο, την Κίμωλο, τις Οινούσσες, τη Λήμνο, τη Φολέγανδρο, το Κουφονήσι, την Αμοργό, τους Λειψούς, τη Σαντορίνη, τη Θηρασιά και την Κώ, όπου θα πραγματοποιηθούν δράσεις πολιτιστικού, κοινωνικού και περιβαλλοντικού περιεχομένου. Λόγω της πανδημίας του COVID-19, οι δράσεις υλοποιούνται κατά κύριο λόγο διαδικτυακά, χωρίς τη φυσική παρουσία μαθητών και διδακτικού προσωπικού στη σχολική αίθουσα, αλλά με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων και μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Η Βιομηχανία Φαρμάκων αγκάλιασε από τη πρώτη στιγμή το πρόγραμμα, καθώς εφέτος στις συνολικές δράσεις του, έχει ενταχθεί και ένα πολύ ενδιαφέρον εργαστήριο. Μαθητές Λυκείου των νησιών του Αιγαίου θα έχουν την δυνατότητα με το εργαστήριο “Open schools, open minds” της οργάνωσης The Tipping Point να “συναντήσουν”, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ανθρώπους-πρότυπα (μέντορες) από όλο τον κόσμο, τους οποίους δεν θα μπορούσαν να γνωρίσουν διαφορετικά. Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να διευρύνουν τους ορίζοντες τους, να εμπνευστούν και να οραματιστούν το μέλλον τους καθώς και να «ανοιχτούν» στον κόσμο μαθαίνοντας για νέες ιδέες.
Στην πράξη οι μαθητές επιλέγουν μεταξύ άλλων να συνομιλήσουν με έναν ερευνητή στο MIT, ή έναν CEO, ή έναν αθλητή ολυμπιακών ή παραολυμπιακών αγώνων, ή με έναν ερευνητή από το Δημόκριτο, ενώ η ομαδική συνεδρία πραγματοποιείται μέσω live video στην τάξη του σχολείου. Οι μαθητές δημιουργούν εκ των προτέρων την ατζέντα της συζήτησης, θέτοντας τις ερωτήσεις τους, επιλέγοντας ένα από τα ακόλουθα επτά θέματα συζήτησης: 1)Η καθημερινότητα ενός ερευνητή στο MIT, 2)Συζητώντας με έναν CEO, 3)Γνωριμία με έναν αθλητή ολυμπιακών ή παραολυμπιακών αγώνων, 4)Ο κλάδος των Βιοεπιστημών: Μιλώντας με καταξιωμένους επιστήμονες, 5)Η καθημερινότητα ενός ερευνητή στο Εθνικό Κέντρο Φυσικών Επιστημών “Δημόκριτος”, 6)Ρομποτική και νέες τεχνολογικές εξελίξεις, 7)Εξερευνώντας το Σύμπαν με έναν αστροφυσικό.
Άλλες δράσεις του προγράμματος: Οι φορείς The Bee Camp, Med Culture, θα υλοποιήσουν από τον Μάιο του 2021, εκπαιδευτικά εργαστήρια με θεματολογία σχετική με το περιβάλλον που σκοπό έχουν τον εμπλουτισμό των θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων των μαθητών.
Το πρόγραμμα τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υποστήριξη της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, σε συνεργασία με την The Tipping Point, The Bee Camp, Med Culture και χορηγούς
Μεγάλος Χορηγός: DEMO ABEE
Κύριος Χορηγός: Blue Star Ferries
Χορηγοί: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Santo Maris Oia, Cyclades Preservation Fund
DEMO ΑΒΕΕ: Ελληνικά φάρμακα με παγκόσμια εμβέλεια www.demo.gr
Η φαρμακοβιομηχανία DEMO ΑΒΕΕ είναι ένας βιομηχανικός και εμπορικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1965 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη, παραγωγή και προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων. Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φαρμάκων στην Ελλάδα, με πολύ ισχυρή παρουσία στη νοσοκομειακή αγορά, όπου κατέχει την 1η θέση πωλήσεων σε αριθμό μονάδων. Με τρεις παραγωγικές μονάδες έκταση 57.000τμ, υψηλής τεχνολογίας αποθηκευτικές εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και προσωπικό 970 ατόμων, η DEMO είναι μία από τις κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 85 χώρες παγκοσμίως, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική, την Νότιο Αμερική και την Ωκεανία. Το πρόγραμμα Υπευθυνότητας της DEMO βασίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβάλλον, Επιχειρηματική ηθική στο Marketing, Εργαζόμενοι και Κοινωνία με επίκεντρο τα παιδιά και τις ευπαθείς ομάδες