Μπρα ντε φερ
Μπρα ντε φερ Δημήτρης Τάκης Χριστίνα Κοραή
United_Group
Ζωή

Η United Group δεσμεύεται ως προς την υιοθέτηση επιστημονικά καθορισμένων στόχων για τη μείωση των εκπομπών αερίων

Η United Group, ο κορυφαίος φορέας τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρία της Forthnet, ανακοίνωσε σήμερα ότι δεσμεύτηκε ως προς τη θέσπιση στόχων για τη μείωση εκπομπών αερίων με βάση την πρωτοβουλία Science Based Targets (SBT), ένα έργο που στόχο έχει να προάγει την εταιρική δράση ενάντια στην κλιματική αλλαγή για μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Με μια επιστολή δέσμευσης, η United Group, τα κεντρικά γραφεία της οποίας βρίσκονται στην Ολλανδία, συντάχθηκε με περισσότερες από 1.000 ακόμα κορυφαίες εταιρίες από όλο τον κόσμο, που έχουν δεσμευτεί να δραστηριοποιούνται υιοθετώντας στόχους με επιστημονική βάση, προκειμένου να περιορίσουν τις εκπομπές των αερίων τους όπως ορίζει η περιβαλλοντική επιστήμη.

«Η συμμετοχή στην πρωτοβουλία Science Based Targets αναδεικνύει τη σταθερή προσήλωση της United Group στην Εταιρική Υπευθυνότητα. Πρόκειται για ένα λογικό βήμα στην προσπάθεια μας να παίξουμε πιο ενεργό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου κόσμου», δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group, Victoriya Boklag.

«Η ένταξή μας στην πρωτοβουλία συνιστά για μας μια ευκαιρία να δώσουμε ένα παράδειγμα σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και να κάνουμε αυτό το οποίο κάνουμε καλύτερα - να καινοτομούμε και να συνεργαζόμαστε με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση, ώστε να επιφέρουμε αλλαγές οπουδήποτε δραστηριοποιείται η United Group», προσέθεσε η Boklag.

Η United Group έχει τώρα στη διάθεση της 24 μήνες για να διαμορφώσει έναν στόχο, να τον υποβάλει στην πρωτοβουλία SBΤ προς επικύρωση και να τον δημοσιοποιήσει.

Η SBT αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοβουλία που στηρίζει τις εταιρίες στη θέσπιση στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, βάσει των τελευταίων επιστημονικών περιβαλλοντικών δεδομένων και των στόχων της Συμφωνίας του Παρισιού. Οι στόχοι με επιστημονική βάση δείχνουν στις εταιρίες πόσο πολύ και πόσο άμεσα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι χειρότερες επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μία διεθνή συνεργασία μεταξύ των Carbon Disclosure Project,, World Resources Institute, WWF, καθώς και του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ.

Με δραστηριότητα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης, η United Group συνδυάζει τους κορυφαίους παρόχους και τους καλύτερους παραγωγούς περιεχομένου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε οχτώ χώρες της περιοχής, καθώς επίσης και στην Ολλανδία, την Ελβετία και το Λουξεμβούργο.

Η United Group έχει περίπου 11 εκατομμύρια πελάτες και απασχολεί περισσότερους από 12.500 υπαλλήλους.

Περισσότερα για τη United Group:

Η United Group, με κεντρικά γραφεία στην Ολλανδία, αποτελεί τον μεγαλύτερο φορέα τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε οχτώ χώρες και έχει περίπου 11 εκατομμύρια πελάτες και περισσότερους από 12.500 υπαλλήλους. Η United Group διαθέτει την ευρύτερη κάλυψη δικτύου στην περιοχή και προσφέρει στους πελάτες άκρως ελκυστικά πακέτα επιλογής τηλεοπτικού περιεχομένου από όλο τον κόσμο. Σημαντικές επενδύσεις στην ψηφιακή υποδομή, το περιεχόμενο και την τεχνολογία διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες. Από τον Μάρτιο του 2019, η United Group ανήκει στην BC Partners, μια από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκόσμιας κλίμακας.

Περισσότερες πληροφορίες στις σελίδες https://united.group/ και http://www.unitedmedia.net

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα