Η ενσωμάτωση της εξειδικευμένης αλυσίδας επισκευής συσκευών τεχνολογίας iRepair μέσα στα Public, οδήγησε στην εκπληκτική αύξηση του 50% των επισκευών -εκτός εγγύησης- το 2023.

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 84.000 επισκευές με τον δείκτη ικανοποίησης πελάτη να ξεπερνάει το 90 στα 100 και με το 80% των smartphones να επισκευάζονται αυθημερόν.

Η στρατηγική αυτή συνεργασία των Public με τα iRepair, είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση στην απόφαση των πελατών να επιλέγουν τη δημοφιλή αλυσίδα σε Ελλάδα και Κύπρο για την επισκευή smartphone, tablet & laptop.

Όλες οι e-επισκευές οδηγούν… στα Public

Έρευνες δείχνουν ότι το 50% των επισκευών smartphone των Ελλήνων σχετίζονται με σπασμένες ή ραγισμένες οθόνες και το 30% αφορούν τη μητρική πλακέτα με βλάβη από νερό. Η πλειονότητα των ατυχημάτων smartphone συμβαίνει μέσα στους τρεις πρώτους μήνες από την απόκτηση τους, με το σπάσιμο οθόνης να είναι ο πρώτος λόγος επίσκεψης στα iRepair σημεία εντός του δικτύου Public.

Όσο αφορά τις συσκευές άνω των δύο ετών, η ανάγκη για φροντίδα είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς έχουν διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σύγκριση με νεότερα μοντέλα.  Μια ακόμη βλάβη που οδηγεί τους χρήστες smartphone και laptop να αναζητήσουν τη βοήθεια ενός iRepair, είναι εκείνη που σχετίζεται με τις μπαταρίες. Τα προβλήματα συχνά αφορούν τη γρήγορη αποστράγγιση της μπαταρίας έως την αδυναμία συγκράτησης της φόρτισης. Το – περίπου- 15% αντιπροσωπεύει τους πελάτες που επισκέπτονται το σημείο επισκευής για θέματα μπαταρίας.

 

«Φτιάξ’ το μόνος σου»… αυτή η μάστιγα

Το Public Service με τους 140 iRepair Experts μέσα στα καταστήματα Public παρόλο που συχνά προειδοποιούν τους πελάτες για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν με μια ερασιτεχνική επισκευή, περίπου το 20% των χρηστών smartphone προσπαθούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους. Αυτό αμέσως μεταφράζεται σε διπλάσια έξοδα καθώς δημιουργούνται – μετά την απόπειρα επισκευής - ακόμα πιο σοβαρά προβλήματα από τα αρχικά.

Τόσο η λανθασμένη επιλογή ανταλλακτικών, όσο και η ελλιπή τεχνογνωσία, θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια τον πελάτη να επισκεφτεί κάποιον ειδικό ή ακόμα και να αγοράσει νέα συσκευή.

Οι επισκέπτες των 35 πλέον σημείων service iRepair εντός των καταστημάτων Public δεν έχουν μόνο πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από τους iRepair Experts. Έχουν και εγγύηση σωστής διάγνωσης του προβλήματος και άμεσης tech βοήθειας με πιστοποιημένα ανταλλακτικά.

Για επισκευή smartphone, tablet, laptop και desktop συσκευών
βασιστείτε στην… iRepair εμπειρία.