Οι 20 τροφές με τον περισσότερο σίδηρο
58n35q5nluq9kghtrwgc
Ζωή

Οι 20 τροφές με τον περισσότερο σίδηρο

Η έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει αναιμία και κατά συνέπεια κούραση και αδυναμία

Ένα από τα πιο σημαντικά μέταλλα, ο σίδηρος, είναι εξαιρετικά ουσιώδης για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, αφού μεταφέρει οξυγόνο σε όλα τα μέρη του σώματος. Μια μικρή έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει αναιμία (και κατά συνέπεια κούραση και αδυναμία), ενώ η χρόνια έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε ανεπάρκεια κάποιου οργάνου.

Παρακάτω θα βρείτε τις τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο.


ΣΥΚΩΤΙ 14,0
ΚΑΚΑΟ ΣΚΟΝΗ 11,6
ΦΑΣΟΛΙΑ ΞΕΡΑ 6,7
ΦΑΚΕΣ 6,1
ΟΣΠΡΙΑ ΓΕΝΙΚΑ 5,0
ΑΡΑΚΑΣ 4,8
ΣΟΚΟΛΑΤΑ 4,4
ΚΡΕΑΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ 3,5
ΓΑΡΙΔΕΣ 3,2
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 3,1
ΣΤΑΦΙΔΕΣ 2,7
ΑΥΓΟ 2,5
ΣΠΑΝΑΚΙ 2,4
ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ 2,2
ΚΡΕΑΣ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΟ 1,8
ΨΑΡΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΑ 1,6
ΨΑΡΙΑ ΠΑΧΙΑ 1,2
ΚΡΕΑΣ ΧΟΙΡΙΝΟ 1,2
ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ 0,9
ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΓΕΝΙΚΑ 0,8

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα