Tips για να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα
g6dsujypyyvzqe17mclz
Ζωή

Tips για να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα

Στόχος είναι να μην ξεφύγουμε από το καθημερινό μας πρόγραμμα με τρόπο που η επιστροφή μετά τις γιορτές να είναι δύσκολη και οδυνηρή

Είναι η πιο όμορφη εποχή του χρόνου και ήρθε και η γειτόνισσα να σου δώσει εκείνα τα Μελομακάρονα τα πετυχημένα που έκανε με τη συνταγή του e-mama και της βγήκαν υπέροχα και πώς να φας μόνο ένα; Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

Είτε έχεις κάνει κόπο για να αποκτήσεις ένα πιο υγιές σώμα, είτε είσαι ακόμη στην προσπάθεια ένα είναι σίγουρο! Δεν πρέπει να παραδοθούμε και να χαλάσουμε την προσπάθεια!

Σου έχω 8 εύκολα tips για να το διασκεδάσουμε φέτος στις γιορτές, να μην πεινάσουμε, να μην λιγουρευόμαστε και πάνω από όλα να ΜΗΝ πάρουμε έξτρα κιλά. Γιατί πολύ απλά δεν τα χρειαζόμαστε.

Στόχος είναι να μην ξεφύγουμε από το καθημερινό μας πρόγραμμα με τρόπο που η επιστροφή μετά τις γιορτές να είναι δύσκολη και οδυνηρή.

Γι αυτό:

#1. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους.
«Φέτος δε θα φάω τίποτα!» Εντάξει Χριστούγεννα είναι, είναι αδύνατον να μη φας τίποτα από όλους αυτούς τους πειρασμούς. Δεν είναι καλό ούτε για την ψυχολογία σου αλλά ούτε θα σου προσφέρει κάτι παραπάνω. Ίσως μάλιστα σπάσεις κάποια στιγμή και πέσεις με τα μούτρα στις αμαρτίες. Φάε τόσο όσο.

#2. Διάλεξε μόνο έναν πειρασμό
Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του χρόνου που όπου και να γυρίσεις το βλέμμα σου θα βρεις πειρασμούς. Πολλά τραπέζια, πολλά γλυκά, όλα πολλά σε υπερθετικό βαθμό. Διάλεξε μόνο εκείνο το γλυκάκι που το θέλεις πιο πολύ και που δεν το βρίσκεις εύκολα τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου. Απόλαυσε το ενώ είσαι συγκεντρωμένη σε αυτό μασώντας το αργά. Αν είσαι σκεπτική ή βιαστική τότε άστο για αργότερα.

#3. Φάε κάτι πριν τα γιορτινά τραπέζια
Ξέρεις πόσο λάθος ήταν αυτό που μας έλεγαν παλιά «κράτα την πείνα σου, σε λίγο θα φάμε». Αν σκέφτεσαι να παραλείψεις κάποια γεύματα μέσα στην ημέρα επειδή το βράδυ θα φάτε σε οικογενειακό τραπέζι, ξέχνα το γιατί αυτό σημαίνει περισσότερο φαγητό μετά! Μάλιστα ακόμη καλύτερο θα ήταν να φας κάτι ελαφρύ πριν φύγετε, έτσι ώστε να καταλαγιάσει η πείνα σου και να μην υπερβάλεις στο τραπέζι.

#4. Μην παραλείπεις γεύματα
Το ξέρω ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να τηρούμε όλο το χρόνο, αλλά τώρα είναι ακόμη πιο επικίνδυνο! Σκέψου να παραλείψεις το πρωινό σου και να το αντικαταστήσεις με 2 κουραμπιέδες. Θα σε χορτάσουν πρόσκαιρα, θα σε γεμίσουν περιττές θερμίδες και πολύ σύντομα θα ξαναπεινάς πιο έντονα αυτή τη φορά. Μα το σημαντικότερο; Θα έχεις χάσει το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας! Φαύλος κύκλος!

8 tips για να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα

#5. Πίνε με μέτρο
Όχι μόνο το φαγητό αλλά και το ποτό θα σε φορτώσει με έξτρα κιλά και θερμίδες αν δε καταναλώνεται με μέτρο. Και μιας και όλοι κυκλοφορούμε με ένα ποτήρι αυτές τις γιορτινές μέρες, έχε το νου σου να μην υπερκαταναλώσεις αλκοόλ, αναψυκτικά και χυμούς.

#6. Κάνε μικρά συχνά γεύματα
Κάτι που πρέπει να κάνεις έτσι κι αλλιώς αλλά τώρα είναι η ώρα. Αντί για 2 μεγάλα γεύματα μέσα στην ημέρα (και όταν μιλάμε για Χριστούγεννα μπορεί να είναι πραγματικά ΜΕΓΑΛΑ) κάνε πολλά και μικρά. Αυτό θα σε βοηθήσει να μην πέσεις με τα μούτρα στο φαγητό και να διατηρήσεις τους ρυθμούς που ήδη έχεις.

#7. Μείνε δραστήρια
Οκ, μπορεί να παραλείψεις να πας μερικές μέρες στο γυμναστήριο, αλλά μην το αμελήσεις. Κράτα τη ρουτίνα σου, ανέβα τις σκάλες με τα πόδια, κάνε διαδρομές με τα πόδια αντί με το αμάξι, χόρεψε, κινήσου. Το σώμα σου τώρα ζητάει δραστηριότητα πιο πολύ από ποτέ. Δε θέλουμε τόση έξτρα ζάχαρη πάνω μας για πάντα!

#8. Πίνε πολύ νερό
«Ουφ, το εμπεδώσαμε πια! Νερό rules the world, ναι ξέρουμε το «Νερό και τα οφέλη του στη διατροφή» ναι μας το έχεις πει άπειρες φορές!». Θα στο πω άλλη μια γιατί αυτή την εποχή θα σε βοηθήσει στο να μένεις ενυδατωμένη, λιγότερο πεινασμένη και θα σε προστατέψει από πιθανή υπερκατανάλωση αλκοόλ (μιας και ρέει άφθονο τις ημέρες αυτές). Μα ακόμη και αν ξεφύγεις στο ποτό και την άλλη μέρα το πρωί έχεις hangover, ένα είναι το φάρμακο! Άπειρο νερό! 

ΠΗΓΗ: e-mama.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα