Οι καλύτερες τροφές για να κοιμάστε σαν πουλάκι
hxgmktz57eonlcroptek
Ζωή

Οι καλύτερες τροφές για να κοιμάστε σαν πουλάκι

Δείτε τις τροφές που, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώσει και να αποκοιμηθεί πιο εύκολα

Βρώμη με γάλα και μέλι. Μισή κούπα βρασμένη βρώμη σε 1 κούπα γάλα και μία κουταλιά του γλυκού μέλι, 90 λεπτά πριν κοιμηθείτε είναι ό,τι πρέπει για να αυξήσετε τη μελατονίνη στον οργανισμό, δηλαδή τις ορμόνες που βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώνει και να κοιμάται όταν πέφτει ο ήλιος. Η παραγωγή μελατονίνης μειώνεται καθώς μεγαλώνουμε, γι’αυτό και είναι περισσότεροι οι μεσήλικες ή οι γηραιότεροι που υποφέρουν από αϋπνία.

Μπανάνα με αμύγδαλα. Μισή μπανάνα και 23 αμύγδαλα αποτελούν μία πλούσια πηγή καλίου, το οποίο ενισχύει τον βαθύ ύπνο, αλλά και μαγνησίου και τρυπτοφάνης που βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώνει. Με το σνακ αυτό, λοιπόν, περίπου 90 λεπτά πριν ξαπλώσετε όχι μόνο θα πάτε πιο εύκολα για ύπνο αλλά θα κοιμηθείτε και καλύτερα.

Ρύζι και φασόλια. Μισή κούπα ρύζι και μισή κούπα φασόλια (ή και άλλα όσπρια, π.χ. φακές) είναι γεύμα πλούσιο σε μαγνήσιο, φολικό οξύ, κάλιο και βιταμίνες Β, ουσίες δηλαδή που ρυθμίζουν τον κιρκαδικό ρυθμό (τον βιολογικό ρυθμό σας, με απλά λόγια). Με την βοήθεια των γλυκαιμικών υδατανθράκων που έχει το ρύζι θα πάτε πιο εύκολα για ύπνο και με την βοήθεια των οσπρίων θα παραμείνετε κοιμισμένοι, όλη τη νύχτα.

Τυρί και κράκερς. Ένα μικρό κομμάτι τυριού και 2-3 μικρά κράκερς (ιδανικά ολικής άλεσης) είναι ό,τι πρέπει για τη ρύθμιση των επιπέδων σεροτονίνης και μελατονίνης, των ορμονών της χαλάρωσης. Απολαύστε τα τουλάχιστον μισή ώρα πριν κοιμηθείτε.

Γλυκοπατάτα με σκουρόχρωμα φυλλώδη λαχανικά. Μία μέτρια γλυκοπατάτα και μισή κούπα ελαφρώς βρασμένα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (π.χ. σπανάκι) αυξάνουν πολύ το κάλιο στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να κοιμάστε πιο βαθιά και να έχετε περισσότερη ενέργεια την επόμενη ημέρα.

πηγή:tastyday.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα