Η καλύτερη δίαιτα για γράμμωση
ptlibrphsu5noluaeklm
Ζωή

Η καλύτερη δίαιτα για γράμμωση

Η συγκεκριμένη ιδέα της διατροφής είναι η νοοτροπία για το χτίσιμο σώματος, την απώλεια βάρους και την καλή φυσική κατάσταση

Βασικές αρχές αυτής της ιδέας είναι η κατανάλωση 5-6 μικρών γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας, η κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών, καθώς και η αποφυγή επεξεργασμένων υδατανθράκων όπως το λευκό αλεύρι και ζάχαρη. Οι αρχές αυτές είναι κοινές μεταξύ των αθλητών και κυρίως στην άρση βαρών και το body building. Αυτό είναι ένα σχέδιο διατροφής που εστιάζει στην εξάλειψη του λίπους του σώματος, ειδικά γύρω από τη μέση. Η δίαιτα περιέχει επταήμερο πλάνο γευμάτων, που αποτελείται από μία δωδεκάδα τροφών που επιφέρουν δύναμη.

1. Αποφλοιωμένα και ανάλατα αμύγδαλα και άλλοι ξηροί καρποί

2. Φασόλια (όσπρια)

3. Σπανάκι και γενικά χόρτα

4. Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα όπως γάλα, γιαούρτι, τυρί, τυρί cottage

5. Πλιγούρι βρώμης

6. Αυγά

7. Άπαχα κρέατα, όπως η γαλοπούλα και το κοτόπουλο

8. Φυστικοβούτυρο

9. Ελαιόλαδο

10. Δημητριακά ολικής αλέσεως

11. Γάλα σε σκόνη και πρωτεϊνούχα ροφήματα

12. Μούρα

πηγή:tastyday.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα