Οκτώ τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά
ussskifg6rdfueuhhgrl
Ζωή

Οκτώ τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά

Απλά τρόφιμα, λαχανικά, δημητριακά ή όσπρια, τα οποία βρίσκονται στα περισσότερα σπίτια και αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να προστατευθεί κανείς από ασθένειες και να ενισχύσει το μυικό σύστημα ή το μυαλό του

Σπανάκι. Πλούσιο σε ωμέγα-3 και φoλικό οξύ, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών νοσημάτων και οστεοπόρωσης. Παράλληλα, ενισχύοντας τη ροή του αίματος, έχει «αντιγηραντικές» ιδιότητες σε ό,τι αφορά τις σεξουαλικές επιδόσεις. Συνίσταται 1 κούπα φρέσκο ή μισή κούπα βρασμένο σπανάκι, κάθε ημέρα.

Γιαούρτι. Η ζύμωση γεννά εκατοντάδες εκατομμύρια προβιοτικών οργανισμών που προστατεύουν τον οργανισμό. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από τον καρκίνο. Δεν είναι όμως όλα τα γιαούρτια προβιοτικά, καθώς πρέπει να υπάρχει η επισήμανση «ζωντανό». Συνίσταται 1 φλιτζάνι την ημέρα.

Ντομάτες. Όσο πιο κόκκινες είναι, τόσο περισσότερα αντιοξειδωτικά έχουν. Προστατεύει από καρκίνο του προστάτη, των πνευμόνων, του δέρματος και του στομάχου. Μειώνει την πιθανότητα αρτηριακών ασθενειών. Συνίσταται κατανάλωση ενός φλιτζανιού την ημέρα.

Καρότα. Μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, άσθμα και ρευματοειδή αρθρίτιδα. Συνίσταται κατανάλωση μισή κούπα την ημέρα.

Μύρτιλα. Έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα περισσότερα φρούτα, προστατεύει από τον καρκίνο, το διαβήτη και προβλήματα μνήμης. Έρευνες έχουν δείξει ότι επειδή είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, ενισχύουν την καρδιακή λειτουργία. Συνίσταται κατανάλωση μίας κούπας φρέσκα μύρτιλα την ημέρα, ή μισή κούπα κατεψυγμένα ή ξερά.

Μαύρα φασόλια. Όλα τα είδη φασολιών είναι καλά για την καρδιά, αλλά κανένα δεν μπορεί να ενισχύσει το μυαλό τόσο όσο τα μαύρα φασόλια. Επιπλέον, έχουν ελάχιστες θερμίδες και δεν έχουν κορεσμένα λίπη. Συνίσταται κατανάλωση μισής κούπας την ημέρα.

Καρύδια. Πιο πλούσια σε ωμέγα-3, που βοηθούν την καρδιά, από ότι ο σολομός, διαθέτουν περισσότερες πολυφαινόλες από το κόκκινο κρασί και ξεπερνά σε πρωτεΐνη το κοτόπουλο. Συνίσταται κατανάλωση επτά καρυδιών κάθε ημέρα και κατά προτίμηση μετά από τη γυμναστική.

Βρώμη. Έχει διαλυτές φυτικές ίνες, που μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιακά νοσήματα, έχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης. Συνίσταται κατανάλωση μισής κούπας κάθε ημέρα.

πηγή:tastyday.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα