Αυτά είναι τα φρούτα με τους λιγότερους υδατάνθρακες
htf2nceywhbuozve5ju2
Ζωή

Αυτά είναι τα φρούτα με τους λιγότερους υδατάνθρακες

Πέντε φρούτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το επιπλέον βάρος

Φράουλες
Τα φρέσκα αλλά γλυκά φρούτα, όπως οι φράουλες, είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες και ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμηση διαφόρων ασθενειών. Είναι επίσης πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα και βελτιώνει την υφή του δέρματος.

Καρπούζι
Κάθε φέτα καρπούζι περιέχει λιγότερο από ένα γραμμάριο λίπους και καθόλου χοληστερόλη. Αν ξεγελάτε την πείνα σας με μία φέτα καρπούζι, αυτό μπορεί εύκολα να σας οδηγήσει στην απώλεια πολλών θερμίδων. Είναι επίσης γεμάτο βιταμίνη Α και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Θα σας κάνει να νιώσετε πιο χορτάτοι, χωρίς να προσθέσετε πολλές θερμίδες στη διατροφή σας.

Ροδάκινα
Αυτό το φρούτο δεν περιέχει πάρα πολλούς υδατάνθρακες. Ένας καρπός 100 γραμμαρίων ροδάκινου περιέχει περίπου 9 γραμμάρια υδατάνθρακες. Είναι επίσης υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, βιταμίνης C, που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την καρδιά σας υγιή. Μια μελέτη που διεξήχθη στο Τέξας ανέφερε, επίσης, ότι η κατανάλωση ροδάκινων μπορεί να αποτρέψει τις σχετιζόμενες με το βάρος ασθένειες όπως ο διαβήτης, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και το μεταβολικό σύνδρομο.

Αβοκάντο
Η ενσωμάτωση αβοκάντο στη διατροφή σας μπορεί να κάνει θαύματα για σας αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Η βασική απαίτηση της απώλειας βάρους είναι ότι τρώτε λιγότερες θερμίδες από ό, τι καίτε και το αβοκάντο μπορεί να εξυπηρετήσει το σκοπό. Αλλά να έχετε κατά νου ότι πρέπει να τα φάτε με μέτρο, καθώς είναι επίσης υψηλό σε μονοακόρεστα λιπαρά.

Εσπεριδοειδή
Τα εσπεριδοειδή είναι αγαπημένα φρούτα για όλους, καθώς είναι νόστιμα, ζουμερά και γλυκά ταυτόχρονα. Επιπλέον, είναι χαμηλά σε θερμίδες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ανόργανα άλατα, τα οποία βοηθούν στην αποφυγή πολυάριθμων ασθενειών στην υγεία. Το πορτοκάλι είναι ένα από τα εσπεριδοειδή που προσφέρουν διάφορα οφέλη. Έχει επίσης ανοσοποιητικές ικανότητες και θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν τον καρκίνο, καθιστώντας την ιδανική επιλογή για κάποιον που ταξιδεύει, για να είναι πιο υγιής.

πηγή:iatronet.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα