Για ακόμη μία χρονιά, και τη φετινή σεζόν, η Nova, μέλος της United Group, πρόσφερε θέαμα υψηλού επιπέδου στους συνδρομητές της με την EuroLeague, την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, το Novasports και η δημοσιογραφική του ομάδα κάλυψαν με επαγγελματισμό και άρτιο τρόπο την EuroLeague από τη φάση των ομίλων, μέχρι τα Play Offs και το Final Four του Άμπου Ντάμπι. Παράλληλα, η digital ομάδα του Novasports σημείωσε σημαντικές επιδόσεις στο digital περιβάλλον προσφέροντας μια ολοκληρωμένη κάλυψη του γεγονότος και ενισχύοντας την ψηφιακή παρουσία της.
H δημοσιογραφική ομάδα του Digital Content του Novasports προχώρησε σε εκτεταμένη παραγωγή περιεχομένου με 4.000 άρθρα, 3.800 videos από την αρχή της σεζόν και με περισσότερα από 350 κείμενα που δημιουργήθηκαν παραμονές και κατά τη διάρκεια του Final Four, καλύπτοντας κάθε πτυχή της διοργάνωσης. Την ίδια στιγμή, για το Final Four, παρήχθησαν και δημοσιεύτηκαν 400 videos, προσφέροντας μια ευρεία κάλυψη του γεγονότος, ενώ συνολικά σε όλη τη σεζόν σημειώθηκαν περισσότερα από 25 εκατ. views.
Ταυτόχρονα, η digital ομάδα του Novasports κάλυψε 202 Live events σε όλη τη σεζόν, εκ των οποίων τα 25 κατά τη διάρκεια του Final Four στην πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Αξιοσημείωτες επιδόσεις το Novasports σημείωσε και στα social media με τα videos που δημοσιεύτηκαν να ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια views στο Final Four, ενώ συνολικά το Watch Time στη διάρκεια της διοργάνωσης ήταν περισσότερο από 2,5 εκατομμύρια ώρες. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από 4.500.000 αναγνώστες και φίλοι του μπάσκετ συνδέθηκαν με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν ενώ κατά τη διάρκεια του Final Four περισσότεροι από 450.000 αναγνώστες εκτέθηκαν και αλληλοεπίδρασαν με το περιεχόμενο.