Διαβάστε στο motorone.gr: Τελευταίες δοκιμές για το νέο Opel Astra
Από τους -30 βαθμούς Κελσίου στον Αρκτικό Κύκλο, έως το τεχνικό κέντρο της μάρκας στη Γερμανία
Μέρα με τη μέρα, το νέο Astra δέχεται τις τελευταίες… πινελιές πριν αποκαλυφθεί πλήρως. Στην 11η γενιά του πλέον, το δημοφιλές οικογενειακό της Opel δοκιμάζεται στον Αρκτικό Κύκλο, στη σουηδική πλευρά της Λαπωνίας και στους -30 βαθμούς Κελσίου, ώστε να ελεγχθεί η απόκρισή του στα test δυναμικής οδικής συμπεριφοράς, καθώς και οι αντιδράσεις του σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.
Ταυτόχρονα, στο κέντρο δοκιμών του Dudenhofen της Γερμανίας σχεδιάζεται η εξέλιξη του σασί, σχετικά με την παροχή άνεσης και ασφάλειας, ενώ στο εργαστήριο EMC στο Rüsselsheim ελέγχονται οι αντιδράσεις του Astra στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Τι σημαίνουν, όμως, τα αρχικά “EMC”; “ElectroMagnetic Compatibility”, δηλαδή «ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα».
Οδηγούμε το νέο Opel Astra
Και, αφού λύσαμε την τελευταία, μάλλον, λεξιλογική εκκρεμότητα, ας δούμε τι γίνεται, τέλος πάντων, με την επερχόμενη, 11η, γενιά του Opel Astra, της οποίας η πρεμιέρα απέχει λίγες εβδομάδες, ακόμη. Και, για να καταλάβετε τον άνεμο αισιοδοξίας, που πνέει στις τάξεις της Opel, αξίζει να αναφέρουμε τη δήλωση της αρχιμηχανικού του Astra, Mariella Vogler: «Η ομάδα εξέλιξης, η οποία, παρεμπιπτόντως, περιλαμβάνει περισσότερες γυναίκες μηχανικούς από ποτέ, δημιούργησε ένα ασυμβίβαστο νέο Astra, που θα ενθουσιάσει τους πελάτες μας».
Χαρακτηριστικό γνώρισμα του νέου Astra από πλευράς σχεδίασης αποτελεί η νέα, ενιαία μάσκα Vizor, που ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της Opel και θα την πλαισιώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας IntelliLux LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το όνομα του μοντέλου, που τώρα είναι τοποθετημένο στο κέντρο της πέμπτης πόρτας. Όσον αφορά το εσωτερικό, αυτό υιοθετεί την τεχνολογία “Pure Panel”. Δυο μεγάλες ευρείες οθόνες στη σειρά και με προσανατολισμό προς τον οδηγό, προβάλλουν όλες τις πληροφορίες, που αφορούν στο αυτοκίνητο.
Το νέο Opel Astra θα είναι το πρώτο στην ιστορία του μοντέλου, που θα διαθέτει Plug-in-υβριδική τεχνολογία. Το νέο μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο θα εφοδιάζεται με ένα θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό, σύνολο, το οποίο θα αποδίδει συνδυαστικά 180 ή 225 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Η ηλεκτρική αυτονομία του θα αγγίζει τα 50 χιλιόμετρα.
Ταυτόχρονα, στο κέντρο δοκιμών του Dudenhofen της Γερμανίας σχεδιάζεται η εξέλιξη του σασί, σχετικά με την παροχή άνεσης και ασφάλειας, ενώ στο εργαστήριο EMC στο Rüsselsheim ελέγχονται οι αντιδράσεις του Astra στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Τι σημαίνουν, όμως, τα αρχικά “EMC”; “ElectroMagnetic Compatibility”, δηλαδή «ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα».
Οδηγούμε το νέο Opel Astra
Και, αφού λύσαμε την τελευταία, μάλλον, λεξιλογική εκκρεμότητα, ας δούμε τι γίνεται, τέλος πάντων, με την επερχόμενη, 11η, γενιά του Opel Astra, της οποίας η πρεμιέρα απέχει λίγες εβδομάδες, ακόμη. Και, για να καταλάβετε τον άνεμο αισιοδοξίας, που πνέει στις τάξεις της Opel, αξίζει να αναφέρουμε τη δήλωση της αρχιμηχανικού του Astra, Mariella Vogler: «Η ομάδα εξέλιξης, η οποία, παρεμπιπτόντως, περιλαμβάνει περισσότερες γυναίκες μηχανικούς από ποτέ, δημιούργησε ένα ασυμβίβαστο νέο Astra, που θα ενθουσιάσει τους πελάτες μας».
Χαρακτηριστικό γνώρισμα του νέου Astra από πλευράς σχεδίασης αποτελεί η νέα, ενιαία μάσκα Vizor, που ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της Opel και θα την πλαισιώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας IntelliLux LED. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το όνομα του μοντέλου, που τώρα είναι τοποθετημένο στο κέντρο της πέμπτης πόρτας. Όσον αφορά το εσωτερικό, αυτό υιοθετεί την τεχνολογία “Pure Panel”. Δυο μεγάλες ευρείες οθόνες στη σειρά και με προσανατολισμό προς τον οδηγό, προβάλλουν όλες τις πληροφορίες, που αφορούν στο αυτοκίνητο.
Το νέο Opel Astra θα είναι το πρώτο στην ιστορία του μοντέλου, που θα διαθέτει Plug-in-υβριδική τεχνολογία. Το νέο μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο θα εφοδιάζεται με ένα θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό, σύνολο, το οποίο θα αποδίδει συνδυαστικά 180 ή 225 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Η ηλεκτρική αυτονομία του θα αγγίζει τα 50 χιλιόμετρα.