Διαβάστε στο motorone.gr: Volkswagen ID.2 – Το μικρό ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ
Το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV, Volkswagen ID.2 θα γίνει μέλος της διευρυμένης γκάμας των ID μοντέλων και σας παρουσιάζουμε με αποκλειστικές εικόνες πως μπορεί να είναι σε εμφάνιση
Η Volkswagen έχει στα πλάνα της την παρουσίαση ενός μικρότερου πιο οικονομικού αμιγώς ηλεκτρικού ID. μοντέλου, με το μικρό SUV Volkswagen ID.2 να ακολουθεί λίγο αργότερα ένα ηλεκτρικό supermini. Τα συγκεκριμένα μοντέλα πιθανότατα θα κατασκευάζονται από τη SEAT στην Ισπανία.
Το μοντέλο αυτό θα πατάει στην ηλεκτρική ευέλικτη πλατφόρμας MEB και θα αποτελέσει το εισαγωγικό στη γκάμα, ενώ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια οι Γερμανοί, μαζί με τους Τσέχους, αλλά και τη SEAT, αναμένεται να παρουσιάσουν τέσσερα ακόμα νέα μοντέλα.
Οι αποκλειστικές εικόνες των συνεργατών μας του Autoexpress, δείχνουν πως μπορεί να είναι το ID.2. Θα προσπαθήσει να αξιοποίηση στο μέγιστο τα πλεονεκτήματα της ευέλικτης ηλεκτρικής πλατφόρμας, έχοντας μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω και μεγάλο μεταξόνιο. Το αυτοκίνητο αναμένεται να έχει το ίδιο συνολικό μήκος με αυτό του T-Cross, αλλά και παρόμοιο ύψος, με τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους όμως να συγκρίνονται με αυτούς του μεγαλύτερου T-Roc.
Το ID.2 θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την οικονομία κλίμακας, κάνοντας χρήση στοιχείων που συναντάμε σε άλλα μοντέλα της οικογένειας ID., τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Το ID.2 αναμένεται, όπως και τα άλλα εισαγωγικά μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, να προσφέρεται σε πολλές εκδόσεις μπαταριών, και φυσικά τιμών.
Προσιτό
Η πιο οικονομική έκδοση μπορεί να έχει μια μπαταρία 30 kWh που θα προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη έκδοση θα εφοδιάζεται με μπαταρία 45 kWh. Η ανώτερη αυτονομία που θα προσφέρει σε κανονικές συνθήκες δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα.
Στόχος της Volkswagen είναι να δημιουργήσει ένα προσιτό μικρό ηλεκτρικό SUV, κρατώντας την τιμή του κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Για να έχετε μια εικόνα, το Peugeot e-2008 που είναι ο ανταγωνισμός του ID.2 έχει μπαταρία 45 kWh με αυτονομία 330 χιλιομέτρων, αλλά και τιμή που, μαζί με την επιδότηση, ξεπερνάει τις 30.000 ευρώ.
Η τιμή ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου επηρεάζεται σημαντικά από το κόστος των μπαταριών. Έτσι, εκτός από μικρές μπαταρίες, η Volkswagen προκειμένου να κρατήσει το κόστος χαμηλά, αναμένεται να εξελίξει μπαταρίες χαμηλότερου κόστους, έως και 50%.
Το μοντέλο αυτό θα πατάει στην ηλεκτρική ευέλικτη πλατφόρμας MEB και θα αποτελέσει το εισαγωγικό στη γκάμα, ενώ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια οι Γερμανοί, μαζί με τους Τσέχους, αλλά και τη SEAT, αναμένεται να παρουσιάσουν τέσσερα ακόμα νέα μοντέλα.
Οι αποκλειστικές εικόνες των συνεργατών μας του Autoexpress, δείχνουν πως μπορεί να είναι το ID.2. Θα προσπαθήσει να αξιοποίηση στο μέγιστο τα πλεονεκτήματα της ευέλικτης ηλεκτρικής πλατφόρμας, έχοντας μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω και μεγάλο μεταξόνιο. Το αυτοκίνητο αναμένεται να έχει το ίδιο συνολικό μήκος με αυτό του T-Cross, αλλά και παρόμοιο ύψος, με τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους όμως να συγκρίνονται με αυτούς του μεγαλύτερου T-Roc.
Το ID.2 θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την οικονομία κλίμακας, κάνοντας χρήση στοιχείων που συναντάμε σε άλλα μοντέλα της οικογένειας ID., τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Το ID.2 αναμένεται, όπως και τα άλλα εισαγωγικά μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, να προσφέρεται σε πολλές εκδόσεις μπαταριών, και φυσικά τιμών.
Προσιτό
Η πιο οικονομική έκδοση μπορεί να έχει μια μπαταρία 30 kWh που θα προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη έκδοση θα εφοδιάζεται με μπαταρία 45 kWh. Η ανώτερη αυτονομία που θα προσφέρει σε κανονικές συνθήκες δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα.
Στόχος της Volkswagen είναι να δημιουργήσει ένα προσιτό μικρό ηλεκτρικό SUV, κρατώντας την τιμή του κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Για να έχετε μια εικόνα, το Peugeot e-2008 που είναι ο ανταγωνισμός του ID.2 έχει μπαταρία 45 kWh με αυτονομία 330 χιλιομέτρων, αλλά και τιμή που, μαζί με την επιδότηση, ξεπερνάει τις 30.000 ευρώ.
Η τιμή ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου επηρεάζεται σημαντικά από το κόστος των μπαταριών. Έτσι, εκτός από μικρές μπαταρίες, η Volkswagen προκειμένου να κρατήσει το κόστος χαμηλά, αναμένεται να εξελίξει μπαταρίες χαμηλότερου κόστους, έως και 50%.