Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης στην Ευρώπη παρουσίασε η Toyota στην εκδήλωση που πραγματοποίησε με την ονομασία Kenshiki (σημαίνει insight στα γιαπωνέζικα). Τονίστηκε η δέσμευση για ανθρακική ουδετερότητα και η επιτάχυνση του εξηλεξτρισμού της γκάμας. Η Toyota Motor Europe εκτιμά το 2021 να κλείσει με παραδόσεις 1,07 εκατ. οχημάτων, με μερίδιο της αγοράς στο 6,3% που αποτελεί ρεκόρ για την μάρκα στην Ευρώπη. Για το 2022, η εκτίμηση είναι 1,3 εκατ. παραδόσεις και μερίδιο 6,5%, νέο ρεκόρ δηλαδή.

Σύμφωνα με τις αναλύσεις των στελεχών, τα νέα μοντέλα σε δημοφιλείς κατηγορίες, όπως το μίνι Aygo X, το υβριδικό compact SUV Corolla Cross και το αμιγώς ηλεκτρικό SUV bZ4X, θα φέρουν νέους πελάτες και θα αυξήσουν το μερίδιο της Toyota στην Ευρώπη.

Μέχρι το 2030, η Toyota σκοπεύει το μερίδιο των μηδενικών ρύπων οχημάτων (ZEV) της στη Δυτική Ευρώπη να είναι τουλάχιστον 50%. Μάλιστα θα έχει τη δυνατότητα αύξησής του, αν η ζήτηση από τους καταναλωτές είναι ακόμη μεγαλύτερη.