Για να δημιουργήσει το νέο 9×8 Hybrid Hypercar, η ομάδα Σχεδίασης της Peugeot έκανε μεγάλη προσπάθεια. Το εμπλούτισε με όλους τους σύγχρονους αισθητικούς κώδικες που συνδέονται με τη μάρκα: στάση αιλουροειδούς, ρευστές γραμμές που ενισχύονται από στοιχεία σπορ χαρακτήρα, κομψές και δομημένες πλευρές και, φυσικά, τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή του λιονταριού με τις τρεις νυχιές. Λεπτό και κομψό, το Peugeot 9×8 προκαλεί συναισθήματα.


«Το επίπεδο της συζήτησης ήταν απολύτως άνευ προηγουμένου», λέει ο Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδίασης της Peugeot. «Ήμασταν σε επαφή με την ομάδα της PEUGEOT Sport και πραγματικά δουλέψαμε χέρι-χέρι μαζί τους». «Η τεχνολογία του 9×8 είναι εξ ολοκλήρου μια δημιουργία της Peugeot Sport και αυτό έπρεπε να το δείξουμε στη σχεδίασή μας. Χωρίς κανένα συμβιβασμό στις επιδόσεις, θέλαμε να του δώσουμε μια μοναδική συμπεριφορά, αλλά και να διατηρήσουμε την ιδέα ενός βελτιωμένου αμαξώματος, που έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ γεωμετρικά αυτοκίνητα αντοχής της προηγούμενης γενιάς», εξηγεί.


Ένα άλλο χαρακτηριστικό της τεχνογνωσίας και του στυλ της Peugeot είναι εμφανές στην καμπίνα του 9×8, η οποία βασίζεται στο χαρακτηριστικό i–Cockpit της μάρκας. Ακριβώς όπως για ένα πρότζεκτ σειράς μοντέλων παραγωγής, η φροντίδα που δόθηκε στην εσωτερική σχεδίαση συνδυάστηκε με το απαιτητικό επίπεδο προϋποθέσεων για το εξωτερικό: ο οδηγός και οι θεατές μπροστά από τις οθόνες τους πρέπει να αισθάνονται σαν να βρίσκονται σε ένα Peugeot χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία. Επιπλέον, ολόκληρο το cockpit του 9×8 σχεδιάστηκε για να παρέχει τον υψηλότερο βαθμό εργονομίας και διαισθητικότητας για τους οδηγούς.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του αγωνιστικού και αυτό που για πολλούς το συνοψίζει, είναι η απουσία πίσω πτέρυγας, που του προσδίδει τη μοναδική του μορφολογία.Η πίσω αεροτομή εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες αντοχής στο Le Mans το 1967 και έκτοτε έγινε το διαρκές πρότυπο. Από το 1971, λίγο παραπάνω από 50 χρόνια πριν, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει χωρίς πίσω πτέρυγα.



Όταν δημιουργήθηκε το Peugeot 9X8, καταβλήθηκε τεράστια προσπάθεια στο πίσω μέρος του οχήματος. Ακολουθώντας το αρχικό σκίτσο ενός κάπως ‘ρευστού’ αυτοκινήτου, εμφανίστηκε μια ελαφρώς μυτερή καμπίνα, μαζί με το πολύ ιδιαίτερο κάλυμμα που βλέπουμε σήμερα πάνω από τον πίσω τροχό.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του αγωνιστικού και αυτό που για πολλούς το συνοψίζει, είναι η απουσία πίσω φτερού, που του προσδίδει τη μοναδική του μορφολογία.

Το πίσω φτερό εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες αντοχής στο Le Mans το 1967 και έκτοτε έγινε το διαρκές πρότυπο. Από το 1971, λίγο παραπάνω από 50 χρόνια πριν, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει χωρίς πίσω φτερό. Αυτό δείχνει το θράσος και την εφευρετικότητα των σχεδιαστών και μηχανικών της PEUGEOT.

Όταν δημιουργήθηκε το PEUGEOT 9X8, καταβλήθηκε τεράστια προσπάθεια στο πίσω μέρος του οχήματος. Ακολουθώντας το αρχικό σκίτσο ενός κάπως ‘ρευστού’ αυτοκινήτου, εμφανίστηκε μια ελαφρώς μυτερή καμπίνα, μαζί με το πολύ ιδιαίτερο κάλυμμα που βλέπουμε σήμερα πάνω από τον πίσω τροχό.

Η Peugeot έχει ήδη κερδίσει στο Le Mans με δύο αυτοκίνητα δύο διαφορετικών γενιών: το 905 με κινητήρα βενζίνης V10 το 1992 και το 1993, και το 908 με κινητήρα V12 HDi-FAP το 2009. Για άλλη μια φορά, η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στο 9×8 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. «Οι αγώνες αντοχής βασίζονται σε κανόνες που μας επιτρέπουν να αποδείξουμε την τεχνογνωσία της Peugeot στην ηλεκτροκίνηση», εξηγεί ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής του project.

Για την τετρακίνητη υβριδική κίνησή του, το 9×8 έχει ορισμένες ομοιότητες με αρκετά μοντέλα της γκάμας Peugeot, όπως το 3008 ή το 508. Συνδυάζει έναν V6 2,6 λίτρων διπλού turbo με 680 ίππους στο πίσω μέρος, με έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 270 ίππων μπροστά.