Διαβάστε στο motorone.gr: Η επόμενη Mercedes-Benz E-Class θα συνεχίσει με κινητήρες εσωτερικής καύσης
Τα νέα οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα, οι πιο λείες επιφάνειες, το πιο όρθιο εμπρός μέρος και στιλιστικές πινελιές όπως οι χωνευτές, αναδυόμενες λαβές στις πόρτες θα μεταφερθούν στη νέα E-Class. Οι αποκλειστικές εικόνες μας, δίνουν μια ιδέα της εμφάνισης των δύο αμαξωμάτων (sedan και station wagon), ενώ οι Coupe και Convertible εκδόσεις θα καταργηθούν, με την άφιξη της γκάμας της νέας CLE να καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς.
Ακόμα οι κατάσκοποι μας δεν έχουν εικόνα από το εσωτερικό της νέας E-Class, αλλά αναμένουμε να έχει μια γενική ανανέωση που θα επικεντρώνεται γύρω από το νέο infotainment με κάθετη οθόνης αφής παρόμοια με της C-Class και της S-Class. Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν στο στιλ, αφού οι οθόνες των C-Class και S-Class διαφέρουν σε μέγεθος και τεχνολογία.
Η E-Class είναι πιθανό να έχει στάνταρ οθόνη 11,9 ιντσών που είναι προαιρετική στην C-Class, με την οθόνη OLED 12,9 ιντσών της S-Class να διαθέτει αναγνώριση κινήσεων. Αναμένουμε ένα στάνταρ πλήρως ψηφιακό ταμπλό με τρισδιάστατη απεικόνιση οργάνων, καθώς και head-up display και ημι-αυτόνομη οδήγηση, αν και αυτά πιθανότατα θα προσφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Μεγάλο μέρος της νέας τεχνολογίας μέσα στην καμπίνα είναι διαθέσιμο εξ αιτίας της μετάβασης στην πλατφόρμα MRA2 της Mercedes. Αυτή η αρχιτεκτονική θα επιτρέψει στην E-Class να κάνει ένα μεγάλο άλμα όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑ MERCEDES-BENZ E 300 e ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V. Κάθε πετρελαιοκίνητη και βενζινοκίνητη έκδοση της νέας E-Class θα υποστηρίζει αυτήν την τεχνολογία. Αλλά θα υπάρχει και μια Plug-in υβριδική έκδοση με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και βελτιωμένη αποδοτικότητα, που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία μπαταρίας και κινητήρα της S-Class. Η νέα E 300 e θα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων, με αυτή τη νέα τεχνολογία, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.
Τα σχέδια της AMG για τη νέα E-Class είναι ακόμα άγνωστα, αν και οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του επόμενου μοντέλου θα έρθουν λίγο αργότερα. Η επόμενη AMG C 63 θα χρησιμοποιεί ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα με τετρακύλινδρο κινητήρα που θα αποδίδει έως 608 ίππους, αλλά πηγές στη Γερμανία αναφέρουν ότι η επόμενη E 63 θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με απόδοση πάνω από 660 ίππους και τετρακίνηση 4MATIC.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑ MERCEDES-BENZ C 180 ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
Η νέα C-Class δεν έχει την επιλογή της αερανάρτησης, αλλά η E-Class είναι απίθανο να ακολουθήσει το παράδειγμά της. Όπως και η μεγαλύτερη S-Class, θα προσφέρεται με ένα νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά με μικρότερη γωνία κλίσης από τη ναυαρχίδα της μάρκας, η οποία μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, για μεγαλύτερη ευελιξία.
Ακόμα οι κατάσκοποι μας δεν έχουν εικόνα από το εσωτερικό της νέας E-Class, αλλά αναμένουμε να έχει μια γενική ανανέωση που θα επικεντρώνεται γύρω από το νέο infotainment με κάθετη οθόνης αφής παρόμοια με της C-Class και της S-Class. Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν στο στιλ, αφού οι οθόνες των C-Class και S-Class διαφέρουν σε μέγεθος και τεχνολογία.
Η E-Class είναι πιθανό να έχει στάνταρ οθόνη 11,9 ιντσών που είναι προαιρετική στην C-Class, με την οθόνη OLED 12,9 ιντσών της S-Class να διαθέτει αναγνώριση κινήσεων. Αναμένουμε ένα στάνταρ πλήρως ψηφιακό ταμπλό με τρισδιάστατη απεικόνιση οργάνων, καθώς και head-up display και ημι-αυτόνομη οδήγηση, αν και αυτά πιθανότατα θα προσφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Μεγάλο μέρος της νέας τεχνολογίας μέσα στην καμπίνα είναι διαθέσιμο εξ αιτίας της μετάβασης στην πλατφόρμα MRA2 της Mercedes. Αυτή η αρχιτεκτονική θα επιτρέψει στην E-Class να κάνει ένα μεγάλο άλμα όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑ MERCEDES-BENZ E 300 e ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V. Κάθε πετρελαιοκίνητη και βενζινοκίνητη έκδοση της νέας E-Class θα υποστηρίζει αυτήν την τεχνολογία. Αλλά θα υπάρχει και μια Plug-in υβριδική έκδοση με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και βελτιωμένη αποδοτικότητα, που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία μπαταρίας και κινητήρα της S-Class. Η νέα E 300 e θα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων, με αυτή τη νέα τεχνολογία, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.
Τα σχέδια της AMG για τη νέα E-Class είναι ακόμα άγνωστα, αν και οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του επόμενου μοντέλου θα έρθουν λίγο αργότερα. Η επόμενη AMG C 63 θα χρησιμοποιεί ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα με τετρακύλινδρο κινητήρα που θα αποδίδει έως 608 ίππους, αλλά πηγές στη Γερμανία αναφέρουν ότι η επόμενη E 63 θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με απόδοση πάνω από 660 ίππους και τετρακίνηση 4MATIC.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑ MERCEDES-BENZ C 180 ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ
Η νέα C-Class δεν έχει την επιλογή της αερανάρτησης, αλλά η E-Class είναι απίθανο να ακολουθήσει το παράδειγμά της. Όπως και η μεγαλύτερη S-Class, θα προσφέρεται με ένα νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης, αλλά με μικρότερη γωνία κλίσης από τη ναυαρχίδα της μάρκας, η οποία μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, για μεγαλύτερη ευελιξία.