Η BMW Σειρά 1 που βρίσκεται στο μέσο της ζωής της περνάει από μια ανανέωση και το αυτοκίνητο εντοπίστηκε από τους φωτογράφους μας καμουφλαρισμένο να μεταφέρεται πάνω σε πλατφόρμα. Τα κύρια χαρακτηριστικά της ανανέωσης είναι έντονα καλυμμένα, γεγονός που ίσως σημαίνει ότι η BMW ετοιμάζει αρκετές αλλαγές. Ακολουθώντας τον πρόσφατο σχεδιαστικό χαρακτήρα της μάρκας είναι πιθανό η Σειρά 1 να αποκτήσει με μεγαλύτερη μάσκα και πιο επιθετικούς αεραγωγούς εμπρός, που θα κάνουν τη Σειρά 1 να μοιάζει με τη δεύτερης γενιάς Σειρά 2 Active Tourer.


Η σημερινή BMW Σειρά 1 απέκτησε κίνηση στους εμπρός τροχούς και τετρακίνηση στην έκδοση υψηλών επιδόσεων M135i, κάτι που κόντυνε το μήκος του καπό και βελτίωσε τους εσωτερικούς χώρους του μοντέλου. Η X1, που χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με τη Σειρά 1 και τη Σειρά 2 Active Tourer, έγινε επίσης προσθιοκίνητη και στην πρόσφατη ανανέωσή της απέκτησε έναν Plug-in υβριδικό κινητήρα.


Με δεδομένο ότι η Σειρά 2 Active Tourer διαθέτει επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία και δύο Plug-in υβριδικές επιλογές μαζί με πρόσθετα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού, είναι πιθανό η ανανεωμένη Σειρά 1 να συνοδεύεται, για πρώτη φορά, από κάποια μορφή υβριδικής τεχνολογίας. Η γκάμα της BMW Σειρά 1 θα μπορούσε να αποκτήσει μια Plug-in υβριδική έκδοση βασισμένη στης X1 με μπαταρία 10 kWh και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 48 χιλιομέτρων.

Αυτή η υβριδική επιλογή θα πλαισιώσει τους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Παρότι η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, κάτι τέτοιο είναι μάλλον απίθανο να συμβεί. Η M135i θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας, ενώ η BMW παρουσίασε το 2020 την προσθιοκίνητη 128ti, μια δεύτερη παραλλαγή υψηλών επιδόσεων της σημερινής Σειρά 1.

Στο εσωτερικό, η τρίτη γενιά της Σειρά 1 έχει ήδη βελτιώσεις στην στάνταρ τεχνολογία της με οθόνη infotainment 10,25 ιντσών που διαθέτει σύστημα πλοήγησης και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά στο facelift περιμένουμε την προσθήκη μικρών ενημερώσεων στο διαισθητικό σύστημα iDrive της BMW.