Διαβάστε στο motorone.gr: Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Lotus θα κάνει πρεμιέρα στις 29 Μαρτίου
Το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Lotus θα αποκαλυφθεί στα τέλη του μήνα και οι νέες εικόνες teaser αποκαλύπτουν λίγα ακόμα στοιχεία της εμφάνισης του. Γνωρίζουμε ήδη ότι το SUV, με την εσωτερική κωδική ονομασία Type 132, θα χρησιμοποιήσει τη νέα «Premium Architecture», μία από τις τέσσερις νέες πλατφόρμες της εταιρείας που έχουν σχεδιαστεί για τον εξηλεκτρισμό της μάρκας.
Τώρα μπορούμε να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως οι αυλακώσεις στους δίσκους των φρένων και το τιμόνι με επίπεδη κορυφή που αποκαλύπτουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, που θα ανταγωνιστεί τη νέα ηλεκτρική Porsche Macan.
Η φωτογραφία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου αποκαλύπτει ότι θα έχει κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέφτες και μια ράβδο φωτός σε όλο το πλάτος, όπως συμβαίνει και στη νέα Emira.
Αν και το ηλεκτρικό μοντέλο δυσκολεύεται να συμμορφωθεί με τη φιλοσοφία του Colin Chapman για απλά και ελαφρά αυτοκίνητα, αναμένουμε ότι θα έχει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η αρχιτεκτονική «Premium» θα έχει μεταξόνια που κυμαίνονται από 2.998 mm έως 3.100 mm και μπαταρίες χωρητικότητας 90 kWh έως 120 kWh. Η Lotus υποστηρίζει ότι τα αυτοκίνητα αυτής της αρχιτεκτονικής θα κάνουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και θα έχουν εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.
Lotus SUV teasersLotus SUV teasers-2Lotus SUV teasers-3
Lotus SUV teasers-4Lotus SUV teasers-5
Η Lotus μιλά ανοιχτά για τη χρήση της Premium Architecture σε «μια ολοκαίνουργια γκάμα lifestyle οχημάτων», που αναμένεται να είναι SUV και «θα εκτοξεύσει τη Lotus σε μια νέα εποχή υψηλότερου όγκου λιανικών πωλήσεων και σημαντικών εσόδων».
Σε αντίθεση με τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας που κατασκευάζονται στο Hethel, τα μοντέλα «lifestyle» της Lotus θα κατασκευάζονται στην Κίνα, σε ένα νέο εργοστάσιο ενός δις. ευρώ στο Wuhan.
Τώρα μπορούμε να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως οι αυλακώσεις στους δίσκους των φρένων και το τιμόνι με επίπεδη κορυφή που αποκαλύπτουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, που θα ανταγωνιστεί τη νέα ηλεκτρική Porsche Macan.
Η φωτογραφία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου αποκαλύπτει ότι θα έχει κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέφτες και μια ράβδο φωτός σε όλο το πλάτος, όπως συμβαίνει και στη νέα Emira.
Αν και το ηλεκτρικό μοντέλο δυσκολεύεται να συμμορφωθεί με τη φιλοσοφία του Colin Chapman για απλά και ελαφρά αυτοκίνητα, αναμένουμε ότι θα έχει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η αρχιτεκτονική «Premium» θα έχει μεταξόνια που κυμαίνονται από 2.998 mm έως 3.100 mm και μπαταρίες χωρητικότητας 90 kWh έως 120 kWh. Η Lotus υποστηρίζει ότι τα αυτοκίνητα αυτής της αρχιτεκτονικής θα κάνουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και θα έχουν εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση.
Lotus SUV teasersLotus SUV teasers-2Lotus SUV teasers-3
Lotus SUV teasers-4Lotus SUV teasers-5
Η Lotus μιλά ανοιχτά για τη χρήση της Premium Architecture σε «μια ολοκαίνουργια γκάμα lifestyle οχημάτων», που αναμένεται να είναι SUV και «θα εκτοξεύσει τη Lotus σε μια νέα εποχή υψηλότερου όγκου λιανικών πωλήσεων και σημαντικών εσόδων».
Σε αντίθεση με τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας που κατασκευάζονται στο Hethel, τα μοντέλα «lifestyle» της Lotus θα κατασκευάζονται στην Κίνα, σε ένα νέο εργοστάσιο ενός δις. ευρώ στο Wuhan.