Σύμφωνα με την Abarth, η σειρά 595/695 εκφράζει περισσότερο από ποτέ το πνεύμα του ιδρυτή της, Carlo Abarth (1908-1979). Ο βελτιωτικός οίκος της Stellantis χρησιμοποίησε ως βάση το Fiat 500, για να δημιουργήσει δύο μοντέλα με τέσσερα πακέτα εξοπλισμού. Το Abarth 595 απόδοσης 165 ίππων και το Abarth 695 με 180 ίππους, αναδεικνύουν δύο βασικά στοιχεία της ιταλικής μάρκας: το ξεχωριστό στιλ και την απόλαυση της οδήγησης.

Στη βασική του έκδοση, το Abarth 595 εφοδιάζεται με ζάντες 16’’ ελαφρού κράματος, διπλές χρωμιομένες εξατμίσεις, σπορ τιμόνι και πεντάλ αλουμινίου, αλλά και σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς. Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1,4 λίτρων T-jet, προδιαγραφών Euro 6D Final, εφοδιάζεται με στροβιλοσυμπιεστή της Garrett και αποδίδει 165 ίππους, γεγονός που εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.

Τόσο η κλειστή, όσο και η cabrio έκδοση του 595 δέχονται το πακέτο εξοπλισμού Τurismo, το οποίο εστιάζει στο στιλ, με στοιχεία όπως καλύμματα των καθρεπτών σε ματ χρώμιο, ζάντες Granturismo 17 ιντσών, αλλά και δερμάτινα καθίσματα σε συνδυασμό καφέ και μαύρου χρώματος.

Η έκδοση F595 εστιάζει σε σπορ στοιχεία, όπως το εντυπωσιακό σύνολο ενεργών εξατμίσεων Record Monza Sovrapposto με τέσσερις -δύο σε κάθε πλευρά- κάθετες απολήξεις. Με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε ένα διακριτικό σπορ ήχο ή το χαρακτηριστικό βρυχηθμό της Abarth. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει επίσης ματ ταμπλό, ανάρτηση με αμορτισέρ της Koni, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών και το ειδικό σήμα «F595» που αναφέρεται στη συμμετοχή της Abarth στη Formula 4.

 

Τo Abarth 695 εστιάζει στις υψηλές επιδόσεις. Καρδιά του συνόλου είναι και πάλι ο κινητήρας 1,4 λίτρων T-jet, που σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 180 ίππους και 250 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., προσφέροντας τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,7 δλ. Διαθέτει επίσης αμορτισέρ Koni FSD και σύστημα πέδησης της Brembo που αποτελείται από δαγκάνες 4 εμβόλων στους εμπρός τροχούς και αεριζόμενους δίσκους στον εμπρός (305 χλστ.) και πίσω (240 χλστ.) άξονα. Το σύνολο ολοκληρώνει ο ήχος του συστήματος εξαγωγής Record Monza, ενώ στο εσωτερικό συδυάζονται υλικά όπως η Alcantara, τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο.

Το πακέτο 695 Turismo προσφέρει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει δερμάτινα σπορ καθίσματα, ζάντες 17 ιντσών διαφορετικού σχεδιασμού, αλλά και πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή. Στην έκδοση 695 Competizione, το σύστημα εξαγωγής Record Monza Sovrapposto συνδυάζεται με τα καθίσματα αγωνιστικών προδιαγραφών της Sabelt. Προαιρετικά, η έκδοση 695 Competizione μπορεί να συνδυαστεί και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

 

Πέραν των προαναφερθέντων πακέτων, μια σειρά επιλογών δίνουν ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία διαμόρφωσης. Μεταξύ τους, η αεροτομή «Spoiler ad Assetto Variabile», η προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας πρόσπτωσης του πτερυγίου σε δώδεκα θέσεις από 0 έως 60 μοίρες. Στο προσεχές διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες για το χρόνο διάθεσης και τις τιμές της νέας σειράς Abarth 595/695 στην Ελλάδα.