Εν όψει της αποκάλυψής του επταθέσιου EQS SUV αργότερα μέσα στο έτος, η Mercedes παρουσίασε φωτογραφίες οι οποίες μας δίνουν την καλύτερη, μέχρι σήμερα, εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά του αμιγώς ηλεκτρικού πολυτελούς αυτοκινήτου που θα βρεθεί αντιμέτωπο με τα BMW iX και Tesla Model X.

Στο εσωτερικό το νέο EQS SUV θα έχει το σύστημα ψυχαγωγίας Hyperscreen με οθόνη 55,5 ιντσών, που αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, μια κεντρική οθόνη αφής 17,7 ιντσών και μια τρίτη μονάδα 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό. Η τεράστια οθόνη δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό της καμπίνας των επιβατών που προέρχεται από την EQS. Βλέπουμε επίσης τα ίδια καθίσματα, το τιμόνι, το κεντρικό υποβραχιόνιο και το «πακέτο MBUX High-End Rear Seat Entertainment Plus» που περιλαμβάνει δύο οθόνες 11,6 ιντσών τοποθετημένες στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων.

Εξωτερικά υπάρχουν μερικά κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Mercedes από άλλα μοντέλα EQ. Το εμπρός μέρος έχει σχεδόν αδειάσει για να βελτιωθεί ο συντελεστής αεροδυναμικής και τα δύο εξογκώματα του καπό θυμίζουν τα μικρότερα EQA. Οι ψηφιακοί εξωτερικοί καθρέφτες είναι ένας αρκετά δημοφιλής τρόπος αύξησης της αυτονομίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά αυτό το μοντέλο προπαραγωγής έχει παραδοσιακούς καθρέφτες. Η συνολική επιφάνεια δεν έχει έντονες πτυχές, όπως συμβαίνει με όλη η σειρά Mercedes EQ.

Όπως το EQS, έτσι και η SUV έκδοση του κερδίζει χώρο από την έλλειψη κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, που τον εκμεταλλεύεται για να μεταφέρει το παρμπρίζ πιο μπροστά ώστε να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος στην καμπίνα σε σχέση με το βενζινοκίνητο και πετρελαιοκίνητο SUV GLS.

Αναμένουμε το EQS SUV να υιοθετήσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της Mercedes, η οποία θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται μόνο του με περιορισμένη επίβλεψη από τον οδηγό για ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομο.

Η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα τις τεχνικές λεπτομέρειες του EQS SUV, αλλά αναμένουμε ότι θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα (EVA2) με την EQS και θα χρησιμοποιεί παρόμοιες μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες. Η EQS διατίθεται με μπαταρίες 90 kWh και 107,8 kWh, με τη μεγαλύτερη να προσφέρει μέγιστη αυτονομία 770 χιλιομέτρων. Αναμένουμε ότι το λιγότερο αεροδυναμικό σχήμα του SUV θα μειώσει λίγο την αυτονομία, αλλά δεν θα πέσει κάτω από τα 645 χιλιόμετρα.

Η Mercedes έχει επιβεβαιώσει τις προδιαγραφές δύο κινητήριων συνόλων της EQS, που ονομάζονται 450+ και 580 4MATIC. Το πρώτο διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 333 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ενώ το δεύτερο έχει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, τετρακίνηση και απόδοση 523 ίππων. Ωστόσο, η Mercedes ετοιμάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα επιδόσεων της AMG με ισχύ 761 ίππων, που θα δούμε πρώτα στο EQS, αλλά θα μπορούσε εύκολα να τοποθετηθεί και στο EQS SUV, εάν τελικά βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα.

Καθώς η Mercedes ετοιμάζει ήδη μια έκδοση AMG 63 της GLS, με απόδοση 611 ίππων, μια αντίστοιχη έκδοση υψηλών επιδόσεων του SUV EQS δεν αποκλείεται, ενώ έχει επιβεβαιώσει ότι προγραμματίζεται μια ακόμα πιο πολυτελής έκδοση Maybach του SUV.