Στην παρουσίαση του καινούργιου Honda Civic e:HEV, η Honda παρείχε μια προεπισκόπηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου το οποίο θα κυκλοφορήσει του χρόνου. Η ιαπωνική εταιρεία ανήγγειλε ότι το πρωτότυπο e:Ny1 θα βρίσκεται στο επίκεντρο της μελλοντικής γκάμας της, υπογραμμίζοντας το σημαντικό ρόλο που θα διαδραματίσει η έκδοση παραγωγής στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της.
Το e:Ny1 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα είναι το δεύτερο EV της Honda που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, προσφέροντας περισσότερους χώρους, ευελιξία και πιθανότατα μεγαλύτερη αυτονομία από το supermini Honda E. Παράλληλα, θα πλαισιωθεί από ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό C-SUV, το οποίο θα ενταχθεί στο στόλο της εταιρείας μεταξύ του HR-V και του CR-V.
«Ερχόμενο στην αγορά το 2023, αυτό το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV κατηγορίας B θα βρίσκεται στο επίκεντρο της μελλοντικής γκάμας προϊόντων της Honda. Προσφέροντας ένα μοναδικό συνδυασμό δυναμικής, τεχνολογίας και σχεδιασμού για τον οποίο είναι γνωστή η Honda, αυτό το αυτοκίνητο θα αποτελέσει μια εξαιρετική επιλογή για οικογένειες που αναζητούν το πρώτο τους ηλεκτρικό όχημα», δήλωσε ο πρόεδρος της Honda στην Ευρώπη, Katsuhisa Okuda.
Η Honda αποκάλυψε εικόνες του πρωτότυπου οχήματος και όπως είχε προβλεφθεί, πρόκειται για μια έκδοση προδιαγραφών ευρωπαϊκής αγοράς των SUV e:NP1 και e:NS1 που αποκαλύφθηκαν για την αγορά της Κίνας. Ο σχεδιασμός βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο SUV e:concept που αποκάλυψε η Honda το 2020 και στην υφιστάμενη γενιά του HR-V. Το όχημα θα αποτελεί έναν νέο αντίπαλο για τα Opel Mokka-e και Hyundai Kona Electric στην κατηγορία Β-SUV.
Αν και η Honda δεν αποκάλυψε καμία τεχνική λεπτομέρεια για το νέο αυτοκίνητο, υψηλόβαθμα στελέχη της έχουν αναφέρει ότι το νέο αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας του Honda e, η οποία θα επεκταθεί για να ενσωματώσει μια πιο μεγάλη μπαταρία και να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτονομία.
Αυτό υποδηλώνει η έκδοση προδιαγραφών του e:Ny1 για την αγορά της Κίνας. Τα κινεζικής κατασκευής e:NS1 και e:NP1 χρησιμοποιούν το πλαίσιο e:N Architecture F της Honda, το οποίο αποτελεί μια ηλεκτρική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαία οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Μια μπαταρία 68,8kWh θα προσφέρει αυτονομία έως και 500 χλμ. με μία φόρτιση, αν και αυτά τα χαρακτηριστικηκά αφορούν τις προδιαγραφές του οχήματος που προορίζεται για την αγορά της Κίνας.
Δεν είναι γνωστό σε αυτό το στάδιο αν τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά θα ισχύουν και για το e:Ny1, αλλά μπορούμε σχεδόν σίγουρα να περιμένουμε καλύτερη αυτονομία από το supermini Honda e. Επίσης, δεν έχουν αποκαλυφθεί φωτογραφίες από το εσωτερικό του πρωτότυπου, αλλά τα αυτοκίνητα της κινεζικής αγοράς χρησιμοποιούν μια μεγάλη κεντρική οθόνη 15 ιντσών σε προσανατολισμό πορτρέτου. Αναμένεται να αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες για το πρωτότυπο e:Ny1 εντός των επόμενων μηνών.