Διαβάστε στο motorone.gr: Ferrari Purosangue - Επίσημη φωτογραφία
Αυτή είναι η πρώτη επίσημη εικόνα του νέου SUV της Ferrari.
Η Ferrari που θα αποκαλύψει το πρώτο της SUV αργότερα μέσα στο έτος, δημοσίευσε στο Instagram μια φωτογραφία που αποκαλύπτει το μπροστινό μέρος του νέου αυτοκινήτου. Το μοντέλο, που είναι γνωστό με την κωδική ονομασία Purosangue, δεν ξέρουμε ακόμα πώς θα ονομάζεται ενώ είναι πιθανό να κατηγοριοποιηθεί ως μια ψηλή Ferrari και όχι ως SUV δύο όγκων. Το teaser επιβεβαιώνει ότι οι εικόνες που έχουν διαρρεύσει ήταν ακριβείς.
Οι διαρροές έδειχναν το εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο του Maranello και μπορούσαμε να διακρίνουμε βασικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και την επιρροή άλλων μοντέλων της μάρκας.
Οι προβολείς είναι μια πιο έντονη εκδοχή των μονάδων που υπάρχουν στη Roma GT. Η μάσκα είναι τοποθετημένη χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ είναι έντονα σμιλεμένα. Όπως είδαμε από κατασκοπευτικές λήψεις, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και ένας διαχύτης, καθώς και αεραγωγοί πίσω από τους πίσω τροχούς. Τα πίσω φώτα είναι παρόμοια με της 296GTB που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Πιστεύουμε ότι το πρώτο SUV της Ferrari θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα μέσα στο 2022, με τις παραδόσεις να αρχίζουν το 2023. Το μοντέλο θα ανταγωνιστεί πολυτελή μοντέλα όπως η Aston Martin DBX, η Lamborghini Urus και η Bentley Bentayga.
Στελέχη της εταιρείας περιγράφουν την Purosangue ως «Ferrari Utility Vehicle». Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις μας (που δείχνουν το αυτοκίνητο με το αμάξωμα παραγωγής) αποκαλύπτουν ότι θα είναι κάθε άλλο παρά χρηστικό, καθώς έχει σχετικά χαμηλό ύψος από το έδαφος και χαμηλή σιλουέτα. Ενώ το DBX και το Urus είναι ψηλά και με πιο όρθια σχεδίαση και κοντούς πρόβολους, η Purosangue έχει μακρύ καπό, απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ και αρκετά μακρύ μεταξόνιο. Ο πίσω πρόβολος είναι μεγάλος ενώ οι πίσω τροχοί φαίνεται να είναι λίγο μεγαλύτεροι σε διάμετρο από τους μπροστινούς, ακριβώς όπως ένα supercar. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να είναι μια ιδιαιτερότητα του πρωτότυπου αυτοκινήτου δοκιμών. Επειδή είναι τόσο χαμηλό πιστεύουμε ότι θα έχει αερανάρτηση ρυθμιζόμενου ύψους.
Οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η Purosangue μόλις αφαιρεθεί το καμουφλάζ. Αναμένουμε ότι θα βασιστεί στη Roma GT με την οποία μοιράζεται τις γραμμές του καπό, το σχήμα της μάσκας και τα φουσκωτά φτερά. Αν και το στυλ της Purosangue δεν δείχνει ιδιαίτερα πρακτικό, τουλάχιστον για SUV, θα είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της Ferrari, με τετράθυρη, τετραθέσια διάταξη και μια πόρτα για τον χώρο των αποσκευών. Ουσιαστικά η Purosangue θα αντικαταστήσει την τετραθέσια GTC4 Lusso, που η Ferrari αφαίρεσε από τον τιμοκατάλογό της στα τέλη του 2020.
Η Ferrari έχει ήδη ανακοινώσει ότι η Purosangue θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τη Roma GT. Ο πρώην Chief Technology Officer Michael Leiters είχε ανέφερε ότι η πλατφόρμα αυτή μπορεί να δεχθεί κινητήρες V6, V8 και V12, κάτι που υποδηλώνει ότι η Purosangue θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρόμοιο με τη μονάδα της SF-90 Stradale.
Η Ferrari θα συνεχίσει να αναπτύσσει τον V12 κινητήρα 6,5 λίτρων της ανεξάρτητα από την υβριδική κίνηση, καθώς ο συνδυασμός ενός τόσο βαρέως κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ακόμη βαρύτερο ηλεκτροκινητήρα και ένα πακέτο μπαταριών δεν θα βοηθήσει το έργο των μηχανικών της εταιρείας.
Μερικά από τα κατασκοπευτικά βίντεο με πρωτότυπες Purosangue που έχουν κυκλοφορήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκαλύπτουν τον ήχο από έναν 12-κύλινδρο κινητήρα. Ωστόσο αναμένουμε ότι θα είναι διαθέσιμη και με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3,9 λίτρων της Roma GT. Στη Roma GT η μονάδα παράγει 620 ίππους και 760 Nm ροπής και αυτά είναι πιθανό να ισχύουν και για την Purosangue. Ωστόσο λόγω του μεγαλύτερου όγκου του SUV η Ferrari θα μπορούσε να απομακρυνθεί από την κίνηση στους πίσω τροχούς της Roma και να δώσει στο νέο μοντέλο τετρακίνηση.
Η Ferrari θα αποκαλύψει την Purosangue αργότερα εφέτος, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινώσει την ημερομηνία και αναμένουμε ότι οι τιμές θα αρχίζουν περίπου από τις 240.000 ευρώ.
Οι διαρροές έδειχναν το εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο του Maranello και μπορούσαμε να διακρίνουμε βασικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και την επιρροή άλλων μοντέλων της μάρκας.
Οι προβολείς είναι μια πιο έντονη εκδοχή των μονάδων που υπάρχουν στη Roma GT. Η μάσκα είναι τοποθετημένη χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ είναι έντονα σμιλεμένα. Όπως είδαμε από κατασκοπευτικές λήψεις, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και ένας διαχύτης, καθώς και αεραγωγοί πίσω από τους πίσω τροχούς. Τα πίσω φώτα είναι παρόμοια με της 296GTB που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Πιστεύουμε ότι το πρώτο SUV της Ferrari θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα μέσα στο 2022, με τις παραδόσεις να αρχίζουν το 2023. Το μοντέλο θα ανταγωνιστεί πολυτελή μοντέλα όπως η Aston Martin DBX, η Lamborghini Urus και η Bentley Bentayga.
Στελέχη της εταιρείας περιγράφουν την Purosangue ως «Ferrari Utility Vehicle». Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις μας (που δείχνουν το αυτοκίνητο με το αμάξωμα παραγωγής) αποκαλύπτουν ότι θα είναι κάθε άλλο παρά χρηστικό, καθώς έχει σχετικά χαμηλό ύψος από το έδαφος και χαμηλή σιλουέτα. Ενώ το DBX και το Urus είναι ψηλά και με πιο όρθια σχεδίαση και κοντούς πρόβολους, η Purosangue έχει μακρύ καπό, απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ και αρκετά μακρύ μεταξόνιο. Ο πίσω πρόβολος είναι μεγάλος ενώ οι πίσω τροχοί φαίνεται να είναι λίγο μεγαλύτεροι σε διάμετρο από τους μπροστινούς, ακριβώς όπως ένα supercar. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να είναι μια ιδιαιτερότητα του πρωτότυπου αυτοκινήτου δοκιμών. Επειδή είναι τόσο χαμηλό πιστεύουμε ότι θα έχει αερανάρτηση ρυθμιζόμενου ύψους.
Οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η Purosangue μόλις αφαιρεθεί το καμουφλάζ. Αναμένουμε ότι θα βασιστεί στη Roma GT με την οποία μοιράζεται τις γραμμές του καπό, το σχήμα της μάσκας και τα φουσκωτά φτερά. Αν και το στυλ της Purosangue δεν δείχνει ιδιαίτερα πρακτικό, τουλάχιστον για SUV, θα είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της Ferrari, με τετράθυρη, τετραθέσια διάταξη και μια πόρτα για τον χώρο των αποσκευών. Ουσιαστικά η Purosangue θα αντικαταστήσει την τετραθέσια GTC4 Lusso, που η Ferrari αφαίρεσε από τον τιμοκατάλογό της στα τέλη του 2020.
Η Ferrari έχει ήδη ανακοινώσει ότι η Purosangue θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τη Roma GT. Ο πρώην Chief Technology Officer Michael Leiters είχε ανέφερε ότι η πλατφόρμα αυτή μπορεί να δεχθεί κινητήρες V6, V8 και V12, κάτι που υποδηλώνει ότι η Purosangue θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρόμοιο με τη μονάδα της SF-90 Stradale.
Η Ferrari θα συνεχίσει να αναπτύσσει τον V12 κινητήρα 6,5 λίτρων της ανεξάρτητα από την υβριδική κίνηση, καθώς ο συνδυασμός ενός τόσο βαρέως κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ακόμη βαρύτερο ηλεκτροκινητήρα και ένα πακέτο μπαταριών δεν θα βοηθήσει το έργο των μηχανικών της εταιρείας.
Μερικά από τα κατασκοπευτικά βίντεο με πρωτότυπες Purosangue που έχουν κυκλοφορήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκαλύπτουν τον ήχο από έναν 12-κύλινδρο κινητήρα. Ωστόσο αναμένουμε ότι θα είναι διαθέσιμη και με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3,9 λίτρων της Roma GT. Στη Roma GT η μονάδα παράγει 620 ίππους και 760 Nm ροπής και αυτά είναι πιθανό να ισχύουν και για την Purosangue. Ωστόσο λόγω του μεγαλύτερου όγκου του SUV η Ferrari θα μπορούσε να απομακρυνθεί από την κίνηση στους πίσω τροχούς της Roma και να δώσει στο νέο μοντέλο τετρακίνηση.
Η Ferrari θα αποκαλύψει την Purosangue αργότερα εφέτος, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινώσει την ημερομηνία και αναμένουμε ότι οι τιμές θα αρχίζουν περίπου από τις 240.000 ευρώ.