Διαβάστε στο motorone.gr: Η νέα Mercedes GLC υποβάλλεται σε χειμερινές δοκιμές

Η Mercedes έχει φτάσει στα τελευταία στάδια ανάπτυξης της ολοκαίνουργιας GLC που θα δούμε το φθινόπωρο, με υβριδικούς κινητήρες, νέα σχεδίαση και ανανεωμένο εσωτερικό εμπλουτισμένο με την τελευταία τεχνολογία infotainment της εταιρείας. Οι φωτογραφίες μας δείχνουν το αυτοκίνητο στις πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης στη Σουηδία, όπου οι επιδόσεις, ο χειρισμός και η άνεσή του επιβεβαιώνονται σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Εάν η GLC περάσει με επιτυχία αυτές τις δοκιμές, η Mercedes θα αρχίσει τη δοκιμαστική παραγωγή. Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τη μάρκα, το μοντέλο είναι το «πιο δυναμικό της SUV σε οποιοδήποτε έδαφος».
Η νέα GLC χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα MRA2 που δανείζεται από την C-Class και προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στην καμπίνα και πορτμπαγκάζ 600 λίτρων. Μια επιλογή ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήρων θα είναι διαθέσιμη, αρχίζοντας από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με γεννήτρια εκκίνησης 48 volt και συνολική απόδοση 258 ίππων. Επίσης υπάρχει ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας με τεχνολογία 48 volt, και 265 ίππους.
Αυτοί οι δύο κινητήρες είναι η βάση των τριών plug-in υβριδικών μοντέλων – δύο βενζίνης και ενός πετρελαίου, τα οποία θα ενισχυθούν από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων ενσωματωμένο σε αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Η Mercedes υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα.
Η νέα GLC θα είναι διαθέσιμη με πακέτο «Driver Assistance» που περιλαμβάνει υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας με κάμερα 360 μοιρών που λειτουργεί με ταχύτητα έως και 210 χλμ./ώρα ενώ το προσαρμοζόμενο cruise control του αυτοκινήτου είναι πιο προηγμένο από πριν.
Το προαιρετικό «Driving Package» περιλαμβάνει αερανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως 4,5 μοίρες για να κάνουν τη GLC πιο σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και πιο ευέλικτη στις μικρότερες.
Όπως φαίνεται στην αποκλειστική μας εικόνα, το στυλ θα είναι εξελιγμένο σε σχέση με την απερχόμενη GLC, με πιο στενά φώτα εμπρός, όπως στα τελευταία μοντέλα της Mercedes. Εντελώς νέο θα είναι το εσωτερικό της καμπίνας, με ένα νέο τιμόνι με χειριστήρια αφής και την τελευταία σουίτα ψυχαγωγίας MBUX της μάρκας.
Εμπρός από τον οδηγό θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και δίπλα μια οθόνη 11,9 ιντσών του infotainment που θα προσφέρει λειτουργικότητα έξυπνου σπιτιού, φωνητικό βοηθό «Hey Mercedes» και ένα σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας. Η επιλογή «διάφανου καπό» θα επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει μια εικόνα του εδάφους κάτω από το μπροστινό άκρο του αυτοκινήτου όταν περνά από δύσκολα, εκτός δρόμου, σημεία.
Η νέα GLC χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα MRA2 που δανείζεται από την C-Class και προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στην καμπίνα και πορτμπαγκάζ 600 λίτρων. Μια επιλογή ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήρων θα είναι διαθέσιμη, αρχίζοντας από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με γεννήτρια εκκίνησης 48 volt και συνολική απόδοση 258 ίππων. Επίσης υπάρχει ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας με τεχνολογία 48 volt, και 265 ίππους.
Αυτοί οι δύο κινητήρες είναι η βάση των τριών plug-in υβριδικών μοντέλων – δύο βενζίνης και ενός πετρελαίου, τα οποία θα ενισχυθούν από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων ενσωματωμένο σε αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Η Mercedes υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα.
Η νέα GLC θα είναι διαθέσιμη με πακέτο «Driver Assistance» που περιλαμβάνει υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας με κάμερα 360 μοιρών που λειτουργεί με ταχύτητα έως και 210 χλμ./ώρα ενώ το προσαρμοζόμενο cruise control του αυτοκινήτου είναι πιο προηγμένο από πριν.
Το προαιρετικό «Driving Package» περιλαμβάνει αερανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως 4,5 μοίρες για να κάνουν τη GLC πιο σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και πιο ευέλικτη στις μικρότερες.
Όπως φαίνεται στην αποκλειστική μας εικόνα, το στυλ θα είναι εξελιγμένο σε σχέση με την απερχόμενη GLC, με πιο στενά φώτα εμπρός, όπως στα τελευταία μοντέλα της Mercedes. Εντελώς νέο θα είναι το εσωτερικό της καμπίνας, με ένα νέο τιμόνι με χειριστήρια αφής και την τελευταία σουίτα ψυχαγωγίας MBUX της μάρκας.
Εμπρός από τον οδηγό θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και δίπλα μια οθόνη 11,9 ιντσών του infotainment που θα προσφέρει λειτουργικότητα έξυπνου σπιτιού, φωνητικό βοηθό «Hey Mercedes» και ένα σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας. Η επιλογή «διάφανου καπό» θα επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει μια εικόνα του εδάφους κάτω από το μπροστινό άκρο του αυτοκινήτου όταν περνά από δύσκολα, εκτός δρόμου, σημεία.