Η BMW δημοσιοποίησε εικόνες μιας καμουφλαρισμένης M2 με εξαρτήματα M Performance, πριν από το λανσάρισμα του μοντέλου αργότερα φέτος.

Η BMW δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την καινούργια M2, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τη γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει μερικά από τα εξαρτήματα M Performance που θα είναι διαθέσιμα για το αυτοκίνητο. Σε μια νέα ανάρτηση στο λογαριασμό της BMW M στο Instagram, δύο εικόνες δείχνουν ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο M2 που «φοράει» νέα εξαρτήματα. Πρώτον, υπάρχει μια καινούργια πίσω αεροτομή, και δεύτερον, ένα σετ μεγαλύτερες ζάντες που φαίνεται να είναι ο σφυρήλατος σχεδιασμός «1000 M» που διατίθεται σήμερα ως μέρος της σειράς M Performance της BMW για τις M3 και M4.

Η λεζάντα αναφέρει: «Οι λεπτομέρειες της οδηγικής τελειότητας, που περιμένουν να αποκαλυφθούν». Νωρίτερα το 2022, η ολοκαίνουργια BMW M2 φωτογραφήθηκε από όλες τις γωνίες στη διάσημη πίστα του Nurburgring, στη Γερμανία. Όπως έδειξαν οι κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες, μια καμουφλαρισμένη έκδοση της σχεδόν έτοιμης για παραγωγή ναυαρχίδας υψηλών επιδόσεων της βαυαρικής εταιρείας, είχε δοκιμαστεί στην απαιτητική πίστα μήκους 20,8 χιλιομέτρων.

Η νέα M2, που αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στις εκθέσεις φέτος, στα πλαίσια της 50ής επετείου του τμήματος M της BMW, βασίζεται στο πρόσφατα λανσαρισμένο coupe της Σειράς 2. Ωστόσο, όπως δείχνουν οι εικόνες μας, η M2 αποκτά μια νέα επιθετική εμφάνιση. Κάτω από το καμουφλάζ αυτού του πρωτοτύπου διακρίνεται ότι ο σχεδιασμός της νέας M2 είναι σχεδόν οριστικοποιημένος.

Στο εμπρός μέρος, υπάρχει ένας νέος προφυλακτήρας με πιο χαμηλό splitter και περισσότερους αεραγωγούς, ενώ το πίσω μέρος απέκτησε έναν τεράστιο διαχύτη με τις χαρακτηριστικές τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων της BMW M. Οι πλαϊνές ποδιές εκτείνονται πιο χαμηλά και υπάρχει ένα καινούργιο spoiler στη θύρα του χώρου αποσκευών. Διαθέτει επίσης μεγαλύτερες ζάντες από την M240i, ενώ είναι πιθανό ότι η νέα M2 θα έχει φαρδύτερους θόλους τροχών από την προκάτοχό της.

Η απερχόμενη BMW M2 παραμένει ένα από τα πιο συναρπαστικά σπορ αυτοκίνητα, ενώ η πρόσφατη έκδοση CS ανέβασε το συνδυασμό του 6κύλινδρου εν σειρά κινητήρα, χειροκίνητου κιβωτίου και κίνηση στους πίσω τροχούς σε άλλο επίπεδο, αν και είναι δύσκολο να “χωνέψει” κανείς το επιπλέον κόστος. Ωστόσο, τα καλά νέα για τους λάτρεις της BMW M, είναι ότι το νέο μοντέλο πιθανότατα θα διατηρήσει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του παλιού αυτοκινήτου, προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Η προηγούμενη γενιά της M2 αποτελούσε βασικό μοντέλο για το τμήμα M της BMW. Οπότε, η επιτυχία αυτού του νέου μοντέλου είναι ζωτικής σημασίας, παρότι η εταιρεία έχει έκτοτε επεκταθεί και περιλαμβάνει πιο δημοφιλή οχήματα επιδόσεων, όπως SUV καθώς και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.