Διαβάστε στο motorone.gr: Το αμιγώς ηλεκτρικό cabrio Fisker Ronin θα έχει αυτονομία 1.062 χλμ.
Η αμερικανική εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της Fisker, αποκάλυψε το επερχόμενο μοντέλο υψηλών επιδόσεων: το Ronin, ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετραθέσιο, τετράθυρο cabrio που υπόσχεται αυτονομία 1.062 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Η μοναδική διαρρύθμιση του μοντέλου αυτού θα το τοποθετήσει σε δική του κατηγορία, όταν καταφθάσει το 2024 και ενταχθεί στη γκάμα της μάρκας μαζί με το SUV Ocean.
click here
Στις αρχικές teaser εικόνες, το Ronin έμοιαζε με ένα κανονικό τετράθυρο GT, ωστόσο, oi τελευταίες αναπαραστάσεις δείχνουν ότι θα είναι στην πραγματικότητα cabrio. Ως αποτέλεσμα, το Ronin θα είναι ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο, με κανέναν άλλο κατασκευαστή να μην προσφέρει αυτή τη μοναδική διάταξη (4θυρο 4θέσιο cabrio) με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Δεν υπάρχει ακόμη πληροφόρηση για την ιπποδύναμη του μοντέλου, αλλά η εταιρεία αποκάλυψε ότι θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και θα είναι ικανό για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
Το Ronin σχεδιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας Henrik Fisker, ο οποίος είναι επίσης δημιουργός της BMW Z8 και πολλών μοντέλων της Aston Martin. Παρά το ηλεκτρικό του υπόβαθρο, το Ronin φαίνεται να υιοθετεί παρόμοιες αναλογίες με ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο GT με κινητήρα εμπρός. Υπάρχει ένα μακρύ καπό και μια αιχμηρή μάσκα, με φωτιστικά σώματα LED πολλαπλών στοιχείων που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα.
Το καπό ανεβαίνει επάνω από τους εμπρός τροχούς και καταλήγει σε ένα πολύ κεκλιμένο παρμπρίζ, ενώ το Ronin είναι εξοπλισμένο με ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες και ενεργά αεροδυναμικά συστήματα. Το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι τετράθυρο, στα πρότυπα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της Fisker, από το 2011, του Karma. Η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει προκαταρκτικά πώς θα μπορούσε να μοιάζει όταν καταφθάσει, το 2024.
Fisker Ronin
Μια από τις μεγάλες προκλήσεις για την Fisker θα είναι η κατασκευή ενός συνόλου που θα είναι αρκετά ισχυρό ώστε να πληροί τους κανόνες περί crash test, ενώ παράλληλα θα προσφέρει τη μοναδική διάταξη 4θυρου cabrio. Ειδικότερα, η έλλειψη δεύτερης κολώνας θα απαιτήσει ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο δάπεδο για να καταφέρει το αυτοκίνητο να αντέχει στις πλευρικές συγκρούσεις. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανό το Ronin να χρησιμοποιήσει πολλά ισχυρά και ελαφριά υλικά στην κατασκευή του, όπως ανθρακονήματα.
Το Ronin θα έχει ξεχωριστή εμφάνιση, την οποία o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Henrik Fisker αποκαλεί «μοναδικές θύρες για καλύτερη είσοδο και έξοδο». Αν και αρνήθηκε να επεκταθεί, είναι πιθανό το Ronin να διαθέτει σχεδιασμό θυρών με πίσω αρθρώσεις, τύπου Rolls Royce. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σχεδιαστεί για να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες με άνεση και χώρο για αποσκευές. Αποκαλύφθηκε επίσης ότι το πολυτελές εσωτερικό θα διαθέτει vegan υλικά σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η περιβαλλοντική βιωσιμότητα του μοντέλου.
Σύμφωνα με τον Henrik Fisker, με στόχο αυτονομίας τα 1.062 χλμ., αυτό το Grand Τourer θα μπορούσε επίσης να παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, χάρη σε ένα πακέτο μπαταριών που ενσωματώνεται στη δομή του πλαισίου του αυτοκινήτου: «Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η υψηλότερη αυτονομία στον κόσμο για ένα ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, σε συνδυασμό με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα επιδόσεων. Το Project Ronin θα αναδεικνύει την τεχνογνωσία μας και τις δυνατότητές μας στη μηχανολογία, το κινητήριο σύνολο και το σχεδιασμό λογισμικού», δήλωσε ο Δανός CEO.
Fisker Ronin
Η εξέλιξη του Ronin θα γίνει από το κέντρο μηχανολογίας της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο ονομάζεται Fisker Magic Works. Υπό την εποπτεία του πρώην στελέχους της Aston Martin David King, το τμήμα θα αναλάβει επίσης τις τεχνικές λεπτομέρειες άλλων προγραμμάτων οχημάτων χαμηλού όγκου, ταχείας εξέλιξης και ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της Fisker, μια παρόμοια αποστολή με τα προηγούμενα καθήκοντα του King, που ήταν υπεύθυνος των ειδικών εγχειρημάτων της Aston Martin.
Μιλώντας για το τμήμα Magic Works, ο Fisker έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η μάρκα «τρέχει με πλήρη ταχύτητα για την παράδοση τεσσάρων διαφορετικών σειρών οχημάτων μέχρι το 2025, προωθώντας την καινοτομία και ριζοσπαστικές ιδέες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Το Fisker Magic Works μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε βιώσιμα και φανταστικά οχήματα, έξω από τα όρια των καθιερωμένων πλαισίων της βιομηχανίας».
«Η πρόσληψη του David King ενισχύει περαιτέρω τη μηχανολογική και δημιουργική μας τεχνογνωσία και του έχω ήδη αναθέσει δύο συναρπαστικά εγχειρήματα που θα αναδείξουν την ικανότητά μας σε εξαιρετικά εξειδικευμένα υλικά και τεχνολογίες σχεδιασμένες ειδικά για τους ενθουσιώδεις λάτρεις της αυτοκίνησης με οικολογική συνείδηση». Ο Fisker περιέγραψε επίσης ότι το ενδεχόμενο αυτοκίνητο παραγωγής θα έχει τιμή από «λίγο κάτω από 200.000 δολάρια» (192.000 ευρώ), όταν ξεκινήσει η παραγωγή του το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
click here
Στις αρχικές teaser εικόνες, το Ronin έμοιαζε με ένα κανονικό τετράθυρο GT, ωστόσο, oi τελευταίες αναπαραστάσεις δείχνουν ότι θα είναι στην πραγματικότητα cabrio. Ως αποτέλεσμα, το Ronin θα είναι ένα μοναδικό στο είδος του αυτοκίνητο, με κανέναν άλλο κατασκευαστή να μην προσφέρει αυτή τη μοναδική διάταξη (4θυρο 4θέσιο cabrio) με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Δεν υπάρχει ακόμη πληροφόρηση για την ιπποδύναμη του μοντέλου, αλλά η εταιρεία αποκάλυψε ότι θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και θα είναι ικανό για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
Το Ronin σχεδιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας Henrik Fisker, ο οποίος είναι επίσης δημιουργός της BMW Z8 και πολλών μοντέλων της Aston Martin. Παρά το ηλεκτρικό του υπόβαθρο, το Ronin φαίνεται να υιοθετεί παρόμοιες αναλογίες με ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο GT με κινητήρα εμπρός. Υπάρχει ένα μακρύ καπό και μια αιχμηρή μάσκα, με φωτιστικά σώματα LED πολλαπλών στοιχείων που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα.
Το καπό ανεβαίνει επάνω από τους εμπρός τροχούς και καταλήγει σε ένα πολύ κεκλιμένο παρμπρίζ, ενώ το Ronin είναι εξοπλισμένο με ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες και ενεργά αεροδυναμικά συστήματα. Το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι τετράθυρο, στα πρότυπα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της Fisker, από το 2011, του Karma. Η αποκλειστική μας εικόνα δείχνει προκαταρκτικά πώς θα μπορούσε να μοιάζει όταν καταφθάσει, το 2024.
Fisker Ronin
Μια από τις μεγάλες προκλήσεις για την Fisker θα είναι η κατασκευή ενός συνόλου που θα είναι αρκετά ισχυρό ώστε να πληροί τους κανόνες περί crash test, ενώ παράλληλα θα προσφέρει τη μοναδική διάταξη 4θυρου cabrio. Ειδικότερα, η έλλειψη δεύτερης κολώνας θα απαιτήσει ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο δάπεδο για να καταφέρει το αυτοκίνητο να αντέχει στις πλευρικές συγκρούσεις. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανό το Ronin να χρησιμοποιήσει πολλά ισχυρά και ελαφριά υλικά στην κατασκευή του, όπως ανθρακονήματα.
Το Ronin θα έχει ξεχωριστή εμφάνιση, την οποία o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Henrik Fisker αποκαλεί «μοναδικές θύρες για καλύτερη είσοδο και έξοδο». Αν και αρνήθηκε να επεκταθεί, είναι πιθανό το Ronin να διαθέτει σχεδιασμό θυρών με πίσω αρθρώσεις, τύπου Rolls Royce. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σχεδιαστεί για να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες με άνεση και χώρο για αποσκευές. Αποκαλύφθηκε επίσης ότι το πολυτελές εσωτερικό θα διαθέτει vegan υλικά σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η περιβαλλοντική βιωσιμότητα του μοντέλου.
Σύμφωνα με τον Henrik Fisker, με στόχο αυτονομίας τα 1.062 χλμ., αυτό το Grand Τourer θα μπορούσε επίσης να παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, χάρη σε ένα πακέτο μπαταριών που ενσωματώνεται στη δομή του πλαισίου του αυτοκινήτου: «Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η υψηλότερη αυτονομία στον κόσμο για ένα ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, σε συνδυασμό με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα επιδόσεων. Το Project Ronin θα αναδεικνύει την τεχνογνωσία μας και τις δυνατότητές μας στη μηχανολογία, το κινητήριο σύνολο και το σχεδιασμό λογισμικού», δήλωσε ο Δανός CEO.
Fisker Ronin
Η εξέλιξη του Ronin θα γίνει από το κέντρο μηχανολογίας της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο ονομάζεται Fisker Magic Works. Υπό την εποπτεία του πρώην στελέχους της Aston Martin David King, το τμήμα θα αναλάβει επίσης τις τεχνικές λεπτομέρειες άλλων προγραμμάτων οχημάτων χαμηλού όγκου, ταχείας εξέλιξης και ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της Fisker, μια παρόμοια αποστολή με τα προηγούμενα καθήκοντα του King, που ήταν υπεύθυνος των ειδικών εγχειρημάτων της Aston Martin.
Μιλώντας για το τμήμα Magic Works, ο Fisker έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η μάρκα «τρέχει με πλήρη ταχύτητα για την παράδοση τεσσάρων διαφορετικών σειρών οχημάτων μέχρι το 2025, προωθώντας την καινοτομία και ριζοσπαστικές ιδέες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Το Fisker Magic Works μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε βιώσιμα και φανταστικά οχήματα, έξω από τα όρια των καθιερωμένων πλαισίων της βιομηχανίας».
«Η πρόσληψη του David King ενισχύει περαιτέρω τη μηχανολογική και δημιουργική μας τεχνογνωσία και του έχω ήδη αναθέσει δύο συναρπαστικά εγχειρήματα που θα αναδείξουν την ικανότητά μας σε εξαιρετικά εξειδικευμένα υλικά και τεχνολογίες σχεδιασμένες ειδικά για τους ενθουσιώδεις λάτρεις της αυτοκίνησης με οικολογική συνείδηση». Ο Fisker περιέγραψε επίσης ότι το ενδεχόμενο αυτοκίνητο παραγωγής θα έχει τιμή από «λίγο κάτω από 200.000 δολάρια» (192.000 ευρώ), όταν ξεκινήσει η παραγωγή του το δεύτερο εξάμηνο του 2024.