Διαβάστε στο motorone.gr: F1: Στο Silverstone οι επόμενες αναβαθμίσεις της Ferrari
H Ferrari αναμένεται να περιμένει έως το GP Μ. Βρετανίας για να παρουσιάσει το επόμενο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της F1-75.
Η Ferrari, η οποία μάχεται φέτος για το Πρωτάθλημα με τη Red Bull, παρουσίασε το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της F1-75 στο GP Ισπανίας το περασμένο Σαββατοκύριακο. Οι τροποποιήσεις φάνηκε να έχουν επιφέρει κάποια πρόοδο, με τον Charles Leclerc να κατακτά την pole position και να φαίνεται ότι θα πάρει τη νίκη, πριν εγκαταλείψει με πρόβλημα στο turbo της μονάδας ισχύος.
Η αναβάθμιση του δαπέδου αντιμετώπισε το πρόβλημα των ταλαντώσεων και η Ferrari είχε τη δυνατότητα να υιοθετήσει ρυθμίσεις μικρότερης απόστασης από το έδαφος, γεγονός που αύξησε την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου και μείωσε την οπισθέλκουσα. Σύμφωνα με το διευθυντή της Scuderia, Mattia Binotto, το επόμενο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της Ferrari αναμένεται να παρουσιαστεί στο GP Μ. Βρετανίας, που θα διεξαχθεί τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.
Η Ferrari ακολουθεί το πρόγραμμα αναβαθμίσεων που είχε σχεδιάσει πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν και πιστεύει ότι θα έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει το μονοθέσιό της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τη Red Bull, η οποία έχει επενδύσει αρκετά στην εξοικονόμηση βάρους στο αρχικό κομμάτι της σεζόν και ζητά αύξηση του budget cap λόγω της αύξησης του πληθωρισμού και του κόστους μεταφορικών καθώς και της ενέργειας. Οι επόμενες σημαντικές αναβαθμίσεις από την αυστριακή ομάδα αναμένονται «εντός του καλοκαιριού», όπως έχει αναφέρει ο διευθυντής της, Christian Horner.
Ο Mattia Binotto, δήλωσε: «Νομίζω ότι το ανώτατο όριο προϋπολογισμού υπαγορεύει κατά κάποιο τρόπο τι μπορούμε να κάνουμε. Πρέπει σίγουρα να το δούμε προσεκτικά και να μην σπαταλήσουμε τα χρήματά μας, γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι θα φέρουμε αναβαθμίσεις όταν θα έχουμε μια σημαντική τροποποίησε. Δεν θα φέρνουμε καινούργια εξαρτήματα σε κάθε αγώνα».
Charles Leclerc - FerrariMattia BinottoFerrari
«Συν τοις άλλοις, νομίζω ότι μπορείτε να κοιτάξετε τους επόμενους αγώνες. Έχουμε τώρα το Μονακό όπου ίσως φέρεις μια τροποποιημένη εμπρός ανάρτηση για τη γωνία διεύθυνσης (για να μπορούν τα μονοθέσια να στρίψουν στην πιο αργή και κλειστή στροφή της σεζόν, τη φουρκέτα του Grand Hotel) και μετά έχουμε το Μπακού που είναι μια πίστα πόλης. Οπότε νομίζω ότι θα είναι γύρω στο GP Μ. Βρετανίας, όπου ίσως έχουμε κάποιες εξελίξεις».
Η αναβάθμιση του δαπέδου αντιμετώπισε το πρόβλημα των ταλαντώσεων και η Ferrari είχε τη δυνατότητα να υιοθετήσει ρυθμίσεις μικρότερης απόστασης από το έδαφος, γεγονός που αύξησε την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου και μείωσε την οπισθέλκουσα. Σύμφωνα με το διευθυντή της Scuderia, Mattia Binotto, το επόμενο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων της Ferrari αναμένεται να παρουσιαστεί στο GP Μ. Βρετανίας, που θα διεξαχθεί τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.
Η Ferrari ακολουθεί το πρόγραμμα αναβαθμίσεων που είχε σχεδιάσει πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν και πιστεύει ότι θα έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει το μονοθέσιό της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τη Red Bull, η οποία έχει επενδύσει αρκετά στην εξοικονόμηση βάρους στο αρχικό κομμάτι της σεζόν και ζητά αύξηση του budget cap λόγω της αύξησης του πληθωρισμού και του κόστους μεταφορικών καθώς και της ενέργειας. Οι επόμενες σημαντικές αναβαθμίσεις από την αυστριακή ομάδα αναμένονται «εντός του καλοκαιριού», όπως έχει αναφέρει ο διευθυντής της, Christian Horner.
Ο Mattia Binotto, δήλωσε: «Νομίζω ότι το ανώτατο όριο προϋπολογισμού υπαγορεύει κατά κάποιο τρόπο τι μπορούμε να κάνουμε. Πρέπει σίγουρα να το δούμε προσεκτικά και να μην σπαταλήσουμε τα χρήματά μας, γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι θα φέρουμε αναβαθμίσεις όταν θα έχουμε μια σημαντική τροποποίησε. Δεν θα φέρνουμε καινούργια εξαρτήματα σε κάθε αγώνα».
Charles Leclerc - FerrariMattia BinottoFerrari
«Συν τοις άλλοις, νομίζω ότι μπορείτε να κοιτάξετε τους επόμενους αγώνες. Έχουμε τώρα το Μονακό όπου ίσως φέρεις μια τροποποιημένη εμπρός ανάρτηση για τη γωνία διεύθυνσης (για να μπορούν τα μονοθέσια να στρίψουν στην πιο αργή και κλειστή στροφή της σεζόν, τη φουρκέτα του Grand Hotel) και μετά έχουμε το Μπακού που είναι μια πίστα πόλης. Οπότε νομίζω ότι θα είναι γύρω στο GP Μ. Βρετανίας, όπου ίσως έχουμε κάποιες εξελίξεις».