Η νέα μακριά έκδοση Land Rover Defender 130 έχει μήκος 5,358 μ. και 8θέσια διάταξη στο εσωτερικό.

Η Land Rover εμπλουτίζει τη γκάμα του Defender με μια πιο μεγάλη έκδοση του μοντέλου που έχει τα διακριτικά «130» και μεγαλύτερο μήκος που φτάνει τώρα τα 5,358 μέτρα. Σε σχέση με το Defender 110, το νέο Defender 130 είναι πιο μακρύ κατά 340 χιλ., μήκος το οποίο έχει προστεθεί από τη δεύτερη κολόνα και πίσω. Μάλιστα είναι σχεδόν 10 εκατοστά μεγαλύτερο από την πρόσφατη 7θέσια εκδοχή του Range Rover.

Όπως τονίζει η Land Rover, το επιπλέον μήκος στο πίσω μέρος δεν επηρεάζει τις εκτός δρόμου ικανότητες του μοντέλου, αφού το Defender 130 έχει γωνίες προσέγγισης 37,5 μοιρών, και αναχώρησης 28,5 μοιρών αντίστοιχα και δυνατότητα διέλευσης υδάτινου εμποδίου 900 χιλιοστών.

Ωστόσο, το επιπλέον μήκος επηρεάζει θετικά τους εσωτερικούς χώρους, με τους σχεδιαστές πλέον να έχουν τοποθετήσει μια ακόμα θέση στην τρίτη σειρά καθισμάτων. Έτσι, το Defender 130 έχει διάταξη δύο τριών και τριών καθισμάτων στις τρεις σειρές, προσφέροντας μια επιπλέον θέση σε σχέση με το 7θέσιο Defender 110.

Αυτή η προσθήκη αναμένεται να διευρύνει το αγοραστικό κοινό του μοντέλου, σύμφωνα με την Land Rover, αφού υπάρχει το αγοραστικό κοινό που αναζητά τις 8 θέσεις, ενώ σε άλλη περίπτωση, η βρετανική φίρμα μπορεί να διαθέσει προαιρετικά το αυτοκίνητο σε 5θέσια διάταξη, χωρίς επιπλέον κόστος.

Με τις τρεις σειρές καθισμάτων στη θέση τους, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 389 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση της τρίτης σειράς διευρύνεται στα 1,232 λίτρα, όσον αφορά την 8θέσια έκδοση και στα 1.329 λίτρα στην 5θέσια έκδοση. Αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, η τιμή εκτοξεύεται στα 2.291 λίτρα, όσον αφορά την 8θέσια έκδοση, ενώ στην 5θέσια η τιμή είναι ακόμα μεγαλύτερη και φτάνει στα 2.516 λίτρα.

Οι δυο πίσω σειρές καθισμάτων είναι ελαφρώς υπερυψωμένες, σε σχέση με την εμπρός, προκειμένου οι επιβαίνοντες να έχουν καλύτερη ορατότητα, αλλά και πιο εύκολη πρόσβαση στις θέσεις τους.

Το νέο Land Rover Defender 130 είναι διαθέσιμο με τους 6κύλινδρους κινητήρες Ingenium, που στη βενζινοκίνητη εκδοχή τους υιοθετούν και ήπια υβριδική τεχνολογία, με τις εκδόσεις P300 και P400 να αποδίδουν 300 και 400 ίππους, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,0 και 6,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Οι εκδόσεις diesel D250 και D300 συμπληρώνουν τη γκάμα, με την απόδοσή τους να είναι 250 και 300 ίπποι αντίστοιχα. Για τη μετάδοση της κίνησης που περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος All-Wheel Drive (iAWD) φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο της ZF.