Διαβάστε στο motorone.gr: Η νέα Mercedes-AMG C 63 680 ίππων εμφανίστηκε στο Nurburgring
Η επόμενη γενιά της Mercedes-AMG C 63 θα χρησιμοποιεί μικρότερο κινητήρα αλλά θα προσφέρει περισσότερη ιπποδύναμη από ποτέ.
Η εξέλιξη της νέας Mercedes-AMG C 63 πλησιάζει στο τέλος της και η γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα πρωτότυπο στο Nurburgring για να μας δώσει μια γεύση από το νέο της super sedan. Η αποκάλυψη του καμουφλαρισμένου αυτοκινήτου επιβεβαιώνει ότι η επόμενη γενιά της C 63 θα εγκαταλείψει τον 4λιτρο V8 twin-turbo της προηγούμενης γενιάς, για χάρη ενός 2λιτρου 4κύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που θα υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα.
Αν και η Mercedes δεν επιβεβαίωσε το όνομα του νέου μοντέλου που εξέθεσε στα πλαίσια του αγώνα 24 Ωρών του Nürburgring, καθώς το αποκάλεσε «το επόμενο μοντέλο E-Performance, βασισμένο σε μια C-Class», υπάρχουν αποκαλυπτικά σημάδια ότι πρόκειται για τη νέα C 63.
Το αυτοκίνητο της επίδειξης έφερε ένα επιθετικό κιτ αμαξώματος που αποτελείται από φαρδύτερους θόλους τροχών, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, κάθετες ραβδώσεις στη μάσκα «Panamericana» του τμήματος AMG και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, που βρίσκονται δίπλα σε έναν ένθετο διαχύτη. Συνδυάζεται με ειδικές ζάντες για την AMG, που κρύβουν τεράστιους διάτρητους αεριζόμενους δίσκους φρένων.
Το κινητήριο σύνολο της νέας C 63 θα αποδίδει 680 ίππους. Τον κινητήρα M139 της νέας C 63 τον έχουμε ξαναδεί στην A45 S AMG, όπου αποδίδει 420 ίππους και 500 Nm ροπής. Για την επόμενη C 63, η Mercedes-AMG κατάφερε να αντλήσει 476 ίππους από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα τον καταστήσει τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα παραγωγής. Επιπλέον, ο οίκος βελτίωσης έχει συνδυάσει τη βενζινοκίνητη μονάδα με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων στον πίσω άξονα, για να φτάσει τη συνολική τιμή ισχύος 680 ίππων.
Η μετάβαση από τον V8 σε έναν 4κύλινδρο κινητήρα σημαίνει ότι θα υπάρχει πολύ μικρότερη μάζα στον εμπρός άξονα, ακόμη και με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος. Αυτό θα μπορούσε να συμβάλει στην ενίσχυση της ευελιξίας, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων αναβαθμίσεων του πλαισίου και των ηλεκτρονικών συστημάτων που επικεντρώνονται στις επιδόσεις.
Η νέα C 63 θα διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της Mercedes -ανταποκρινόμενη στα χαρακτηριστικά αντιπάλων της όπως η νέα τετρακίνητη BMW M3- αλλά με ειδική βαθμονόμηση AMG, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη E 63 S. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης μόνο στον πίσω άξονα, με την επιλογή της κατάλληλης λειτουργίας οδήγησης. Με την πρόσθετη πρόσφυση της τετρακίνησης, θα πρέπει να επιτυγχάνεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κάτω των 4 δλ., βοηθούμενη από τη σχεδόν στιγμιαία ροπή που θα προσθέτει ο ηλεκτροκινητήρας.
Αν και η Mercedes δεν επιβεβαίωσε το όνομα του νέου μοντέλου που εξέθεσε στα πλαίσια του αγώνα 24 Ωρών του Nürburgring, καθώς το αποκάλεσε «το επόμενο μοντέλο E-Performance, βασισμένο σε μια C-Class», υπάρχουν αποκαλυπτικά σημάδια ότι πρόκειται για τη νέα C 63.
Το αυτοκίνητο της επίδειξης έφερε ένα επιθετικό κιτ αμαξώματος που αποτελείται από φαρδύτερους θόλους τροχών, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, κάθετες ραβδώσεις στη μάσκα «Panamericana» του τμήματος AMG και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, που βρίσκονται δίπλα σε έναν ένθετο διαχύτη. Συνδυάζεται με ειδικές ζάντες για την AMG, που κρύβουν τεράστιους διάτρητους αεριζόμενους δίσκους φρένων.
Το κινητήριο σύνολο της νέας C 63 θα αποδίδει 680 ίππους. Τον κινητήρα M139 της νέας C 63 τον έχουμε ξαναδεί στην A45 S AMG, όπου αποδίδει 420 ίππους και 500 Nm ροπής. Για την επόμενη C 63, η Mercedes-AMG κατάφερε να αντλήσει 476 ίππους από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα τον καταστήσει τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα παραγωγής. Επιπλέον, ο οίκος βελτίωσης έχει συνδυάσει τη βενζινοκίνητη μονάδα με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων στον πίσω άξονα, για να φτάσει τη συνολική τιμή ισχύος 680 ίππων.
Η μετάβαση από τον V8 σε έναν 4κύλινδρο κινητήρα σημαίνει ότι θα υπάρχει πολύ μικρότερη μάζα στον εμπρός άξονα, ακόμη και με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος. Αυτό θα μπορούσε να συμβάλει στην ενίσχυση της ευελιξίας, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων αναβαθμίσεων του πλαισίου και των ηλεκτρονικών συστημάτων που επικεντρώνονται στις επιδόσεις.
Η νέα C 63 θα διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της Mercedes -ανταποκρινόμενη στα χαρακτηριστικά αντιπάλων της όπως η νέα τετρακίνητη BMW M3- αλλά με ειδική βαθμονόμηση AMG, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη E 63 S. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης μόνο στον πίσω άξονα, με την επιλογή της κατάλληλης λειτουργίας οδήγησης. Με την πρόσθετη πρόσφυση της τετρακίνησης, θα πρέπει να επιτυγχάνεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κάτω των 4 δλ., βοηθούμενη από τη σχεδόν στιγμιαία ροπή που θα προσθέτει ο ηλεκτροκινητήρας.