Διαβάστε στο motorone.gr: F1 - Φημολογείται ότι η Audi θα αγοράσει το 75% της Sauber για 450 εκατ. $
Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, η Audi έκλεισε συμφωνία να αγοράσει το 75% της ομάδας της Sauber (που αγωνίζεται υπό την ονομασία Alfa Romeo) έναντι 450 εκατομμυρίων δολαρίων
Μία από τις φήμες που κυκλοφορούσε στα paddock του Silverstone, στα πλαίσια του GP Μ. Βρετανίας της Formula 1, είναι ότι η Audi έκλεισε συμφωνία για την αγορά της Sauber, της ομάδα που αγωνίζεται υπό την ονομασία της Alfa Romeo από το 2019, έχοντας κλείσει εμπορική συμφωνία με την ιταλική μάρκα. Ωστόσο, η Alfa Romeo δεν έχει αγοράσει ούτε μικρό μέρος της ομάδας.
Audi και Porsche, αναμένεται να ανακοινώσουν σύντομα (μετά την επικύρωση της πρώτης έκδοσης των κανονισμών για την επόμενη γενιά μονάδων ισχύος) τα σχέδιά τους να εισέλθουν στη Formula 1 το 2026. Οι δύο μάρκες του ομίλου Volkswagen αναμένεται να κατασκευάσουν δύο διαφορετικές μονάδες ισχύος, με την Porsche να συνεργάζεται με τη Red Bull. Από την πλευρά της, η Audi θέλει να έχει τον έλεγχο της εργοστασιακής της ομάδας. Αφότου οι διαπραγματεύσεις με την McLaren ναυάγησαν, η γερμανική μάρκα έστρεψε το ενδιαφέρον της προς τη Sauber.
Σύμφωνα με τις φήμες, η Audi θα καταβάλει 450 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει το 75% της Sauber, γεγονός που ανάγει τη συνολική αξία της ομάδας που βασίζεται στο Hinwil της Ελβετίας σε 600 εκατ. $. Η συμφωνία εξαρτάται από την έκδοση των τεχνικών κανονισμών μονάδων ισχύος και αναμένεται να πραγματοποιηθεί σταδιακά, εντός διαστήματος τριών ετών. Η Audi θα αποκτήσει τον έλεγχο του 25% της ομάδας το 2023, θα αγοράσει άλλο ένα ισόποσο μερίδιο το 2024 και τα θα φτάσει να είναι ιδιοκτήτρια του 75% το 2025.
Το υπόλοιπο 25% της Sauber αναμένεται να διατηρήσει ο Σουηδός δισεκατομμυριούχος Finn Rausing (συνιδιοκτήτης της Tetra Pak Laval, εταιρείας με ετήσια έσοδα 16,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων), o οποίος ηγείται της Longbow Finance, που είναι η ιδιοκτήτρια της ομάδας αυτή τη στιγμή. Η Sauber θα συνεχίσει να αγωνίζεται υπό την ονομασία Alfa Romeo και να χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος της Ferrari έως το τέλος του 2025. Έπειτα, θα γίνει επιχείρηση της Audi, με τις μονάδες ισχύος να κατασκευάζονται από την Audi Sport στο Ingolstadt της Γερμανίας, μόλις 400 χλμ. μακριά από το Hinwil.
Άλλη μία φήμη που κυκλοφορούσε στα paddock του Silverstone λέει ότι η Alpine ενδέχεται να πουλήσει μερικές από τις μετοχές της στην Geely. H κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ιδιοκτήτρια της Lotus, η οποία θα συνεργαστεί με την Alpine για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης η Geely θα συνεργαστεί με τη Renault για την κατασκευή υβριδικών αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά.
Η γαλλική εταιρεία θα βοηθήσει την Geely να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας το εργοστάσιο της Renault Samsung στη Νότια Κορέα. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την Geely να προωθήσει το όνομα της Lotus είναι μέσω της Formula 1, όπου η ομάδα που ίδρυσε ο Colin Champan έχει μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Άλλωστε, η -βασιζόμενη στο Enstone της Αγγλίας- ομάδα της Alpine ονομαζόταν Lotus μεταξύ 2012 και 2015, υπό την ιδιοκτησία της Genii Capital. Υπάρχει περίπτωση να δούμε το όνομα της Lotus να επιστρέφει στη Formula 1;
Audi και Porsche, αναμένεται να ανακοινώσουν σύντομα (μετά την επικύρωση της πρώτης έκδοσης των κανονισμών για την επόμενη γενιά μονάδων ισχύος) τα σχέδιά τους να εισέλθουν στη Formula 1 το 2026. Οι δύο μάρκες του ομίλου Volkswagen αναμένεται να κατασκευάσουν δύο διαφορετικές μονάδες ισχύος, με την Porsche να συνεργάζεται με τη Red Bull. Από την πλευρά της, η Audi θέλει να έχει τον έλεγχο της εργοστασιακής της ομάδας. Αφότου οι διαπραγματεύσεις με την McLaren ναυάγησαν, η γερμανική μάρκα έστρεψε το ενδιαφέρον της προς τη Sauber.
Σύμφωνα με τις φήμες, η Audi θα καταβάλει 450 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει το 75% της Sauber, γεγονός που ανάγει τη συνολική αξία της ομάδας που βασίζεται στο Hinwil της Ελβετίας σε 600 εκατ. $. Η συμφωνία εξαρτάται από την έκδοση των τεχνικών κανονισμών μονάδων ισχύος και αναμένεται να πραγματοποιηθεί σταδιακά, εντός διαστήματος τριών ετών. Η Audi θα αποκτήσει τον έλεγχο του 25% της ομάδας το 2023, θα αγοράσει άλλο ένα ισόποσο μερίδιο το 2024 και τα θα φτάσει να είναι ιδιοκτήτρια του 75% το 2025.
Το υπόλοιπο 25% της Sauber αναμένεται να διατηρήσει ο Σουηδός δισεκατομμυριούχος Finn Rausing (συνιδιοκτήτης της Tetra Pak Laval, εταιρείας με ετήσια έσοδα 16,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων), o οποίος ηγείται της Longbow Finance, που είναι η ιδιοκτήτρια της ομάδας αυτή τη στιγμή. Η Sauber θα συνεχίσει να αγωνίζεται υπό την ονομασία Alfa Romeo και να χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος της Ferrari έως το τέλος του 2025. Έπειτα, θα γίνει επιχείρηση της Audi, με τις μονάδες ισχύος να κατασκευάζονται από την Audi Sport στο Ingolstadt της Γερμανίας, μόλις 400 χλμ. μακριά από το Hinwil.
Άλλη μία φήμη που κυκλοφορούσε στα paddock του Silverstone λέει ότι η Alpine ενδέχεται να πουλήσει μερικές από τις μετοχές της στην Geely. H κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ιδιοκτήτρια της Lotus, η οποία θα συνεργαστεί με την Alpine για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης η Geely θα συνεργαστεί με τη Renault για την κατασκευή υβριδικών αυτοκινήτων στην κινεζική αγορά.
Η γαλλική εταιρεία θα βοηθήσει την Geely να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας το εργοστάσιο της Renault Samsung στη Νότια Κορέα. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την Geely να προωθήσει το όνομα της Lotus είναι μέσω της Formula 1, όπου η ομάδα που ίδρυσε ο Colin Champan έχει μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Άλλωστε, η -βασιζόμενη στο Enstone της Αγγλίας- ομάδα της Alpine ονομαζόταν Lotus μεταξύ 2012 και 2015, υπό την ιδιοκτησία της Genii Capital. Υπάρχει περίπτωση να δούμε το όνομα της Lotus να επιστρέφει στη Formula 1;