Διαβάστε στο motorone.gr: Aποκάλυψη για το -πρώην- Subaru XV, και πλέον Crosstrek
H δεύτερη κατά σειρά γενιά του ΧV παρουσιάστηκε το 2018 κάτι που σημαίνει ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τον διάδοχο ο οποίος παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία και εκτός από τα αναβαθμισμένα του χαρακτηριστικά υιοθετεί και την νέα ονομασία Crosstrek η οποία θα αξιοποιηθεί οριζοντίως σε όλες τις αγορές όπου θα διατεθεί.
Αν και η Subaru χαρακτηρίζει το Crosstrek ως την νέα, τρίτη γενιά του μοντέλου, επί της ουσίας πρόκειται για ένα εκτεταμένο facelift.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το Crosstrek διαθέτει μια νέα όψη την οποία χαρακτηρίζουν τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, η μεγαλύτερη γρίλια και τα νέα φώτα ομίχλης. Τα πλαστικά στους θόλους παραμένουν αλλά επιστρέφουν πιο γενναιόδωρα ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο Outback ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένας πιο μυώδης προφυλακτήρας.
Ακόμα πιο εκτεταμένες είναι οι μεταβολές στο εσωτερικό με κυρίαρχη την μεγαλύτερη, κάθετου προσανατολισμού οθόνη των 11,6 ιντσών για το infotainment η οποία και έχει εξαλείψει την πλειονότητα των φυσικών διακοπτών. Συνδυάζεται με έναν αναλογικό πίνακα οργάνων ο οποίος σε κάθε περίπτωση φέρει μια οθόνη TFT στο κέντρο του. Την σχεδιαστική αναβάθμιση του εσωτερικού ολοκληρώνουν οι νέου σχεδιασμού αεραγωγοί, χειρολαβές και κεντρική κονσόλα.
Σε επίπεδο κινητήρων το νέο Crosstrek θα υιοθετήσει ένα υβριδικό σύνολο e-Boxer το οποίο συνδυάζει δίλιτρο κινητήρα με υβριδική τεχνολογία και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Αν και προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα μεγέθη, το σύνολο αναμένεται να προσφέρει περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση των 156 ίππων. Φυσικά ως συνήθως το παρών δίνει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στο μέτωπο της τεχνολογίας και των συστημάτων υποβοήθησης στα οποία περιλαμβάνεται κάμερα περιμετρικής θέασης, ενεργά φωτιστικά σώματα LED και ευρυγώνια κάμερα. Bελτιωμένο είναι και το παλμαρέ ασφάλειας με σύστημα αυτόνομης πέδησης καθώς και στοχευμένες τροποποιήσεις στην Subaru Global Platform για βελτιωμένες επιδόσεις στις δοκιμές πρόσκρουσης και στην πραγματικότητα φυσικά, σε περίπτωση ενδεχόμενου ατυχήματος.