Διαβάστε στο motorone.gr: WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ο S. Ogier ταχύτερος στην πρώτη νυχτερινή
Ο Sebastien Ogier μπήκε με το «δεξί» στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, που ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης 19 Ιανουαρίου στο Μόντε Κάρλο. Κινήθηκε στους γνωστούς ρυθμούς που μας έχει συνηθίσει, χωρίς η νύχτα ή οι ιδιαίτερες συνθήκες να αποτελέσουν πρόβλημα για αυτόν, σημειώνοντας με το Toyota GR Yaris τους δυο ταχύτερους χρόνους και αφήνοντας 6 δευτερόλεπτα πίσω του, στη δεύτερη θέση τον Elfyn Evans, στη δεύτερη θέση τον Elfyn Evans, μετά από 40,02 χιλιόμετρα αγώνα.
Το είχε δείξει εξάλλου από το shakedown, λίγο νωρίτερα, όπου και εκεί είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο όλων.
Το είχε δείξει εξάλλου από το shakedown, λίγο νωρίτερα, όπου και εκεί είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο όλων. Η ασυνήθιστα για το συγκεκριμένο αγώνα στεγνή άσφαλτος, αποτέλεσε ένα γρίφο για τις ομάδες και τους οδηγούς, όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών, με αρκετούς από τους οδηγούς να τα υπερθερμαίνουν κατά τα περάσματά τους στην Col de Turini.
O S. Ogier για μια ακόμα φορά έμεινε ψύχραιμος, έχοντας και το πλεονέκτημα να μην ανοίγει το δρόμο, αφού ξεκινούσε λίγο πιο πίσω, κάτι που λειτούργησε θετικά για αυτόν, αφού μπορούσε να πατήσει πάνω στα περάσματα των άλλων οδηγών ή να αποφύγει τις κακοτοπιές.
«Δεν είναι ποτέ εύκολο να ξεκινάς αυτόν τον αγών νύχτα, αλλά τουλάχιστον οι συνθήκες ήταν σταθερές» δήλωσε ο S. Ogier. «Υπήρχε μόνο μια πραγματικά δύσκολη στροφή και για μια φορά δεν ξεκινούσα πρώτος, κάτι που με βοήθησε να βλέπω τις γραμμές των άλλων. Νομίζω ότι ήταν ένα καλό ξεκίνημα για εμάς και είμαστε ευχαριστημένου, αλλά προφανώς υπάρχει αρκετός δρόμος μπροστά μας» τόνισε ο Γάλλος.
Πίσω από τον Elfyn Evans, στην τρίτη θέση ακολούθησε ο Ott Tanak, με διαφορά 9,4 δευτερολέπτων από τον αυτόν. Ο Εσθονός είχε μια δύσκολη νύχτα, καθώς ένα πρόβλημα τον υποχρέωσε να ολοκληρώσει και τις δύο ειδικές διαδρομές χωρίς πέμπτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που επηρέασε αρνητικά την ψυχολογία του, δημιουργώντας ένταση… στην ατμόσφαιρα.
Ελάχιστα πιο πίσω, μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου ακολούθησε ο Thierry Neuville με Hyundai, ο οποίος προηγουμένως είχε χάσει 8 δευτερόλεπτα σε ένα κομμάτι με μαύρο πάγο που τον έστειλε έξω από το δρόμο, χωρίς όμως να χτυπήσει, αλλά με το αυτοκίνητο να σβήνει. Το ίδιο ακριβώς περιστατικό αντιμετώπισε και ο «δικός μας» Ι. Σερδερίδης, αλλά του στοίχησε αρκετά περισσότερο σε χρόνο, αφού έχασε πάνω από ένα λεπτό, με τους θεατές να τον βγάζουν από το χαντάκι.
Ο Kalle Rovanpera προσπάθησε αρκετά για να ζεστάνει τα ελαστικά της Toyota του, αλλάζοντας μάλιστα στιλ οδήγησης προκειμένου να το πετύχει. Μετά την πρώτη… νύχτα βρίσκεται ανάμεσα στα Hyundai και στην έκτη θέση της γενικής, 1,6 δλ. πίσω από το Thierry Neuville, ενώ 15 δευτερόλεπτα πιο πίσω του βρίσκεται ο Dani Sordo.