Διαβάστε στο motorone.gr: To Volvo EX30 "κλείδωσε" για τις 15 Ιουνίου
Η σουηδική φίρμα επιβεβαίωσε για τις αρχές καλοκαιριού την αποκάλυψη του νέου, μικρότερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV που θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας της
Όταν η σουηδική φίρμα αποκάλυψε στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου την νέα προσθήκη της σειράς 90 με την μορφή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου EX90, έδωσε με την μορφή ενός teaser την πρώτη γεύση για τη νέα άφιξη, ενός μικρού αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV το οποίο θα αποτελέσει τη νέα βάση της ηλεκτρικής γκάμας της Volvo.
Πλέον η Volvo επανέρχεται με νεότερα για το νέο SUV, καθώς όπως δήλωσε ο επικεφαλής της, Jim Rowan, το νέο ηλεκτρικό crossover θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις 15 Ιουνίου του προσεχές καλοκαίρι, στοχεύοντας αυτονόητα να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό.
Το EΧ30 όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο θα είναι σύμφωνα με τις συστάσεις «πολύ ασφαλές, θα έχει αξιοπρεπή αυτονομία και θα είναι μικρότερο από το 40», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Volvo.
Όπως πρόσθεσε ο ίδιος εκτός από το στόχο προσέλκυσης νέου κοινού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το EX30 θα έχει ιδιαίτερη απήχηση και σε εκείνους που δεν πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και αναζητούν ένα πιο compact όχημα. Οι τυπικοί αγοραστές του, σε κάθε περίπτωση, θα είναι 18-19 ετών με την προοπτική το EX30 να αποτελέσει το πρώτο τους αυτοκίνητο και με αυτό το σκεπτικό έχει σχεδιαστεί.
Σε ό,τι αφορά τις μέχρι τώρα διαθέσιμες πληροφορίες, το EX30 θα κατασκευάζεται στην Κίνα και από εκεί θα διατίθεται στον υπόλοιπο κόσμο. Αν και δεδομένο το νέο EX30 θα έχει μικρότερο μέγεθος από το XC40 Recharge μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα μιμηθεί την αυτονομία του η οποία στην περίπτωση του μέχρι σήμερα γνωστού μικρότερου SUV της Volvo, ανέρχεται σε 460 χλμ.
Αφετηρία για το νέο SUV αναμένεται να αποτελέσει η πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) η οποία στο μέλλον θα αποτελέσει τη βάση για ένα ανάλογου μεγέθους crossover δια χειρός Polestar με τον διακριτικό αριθμό 4.
Σε ό,τι αφορά την Volvo, με δεδομένο το μέγεθός του, το νέο SUV αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στον στόχο της σουηδικής φίρμας για τη διάθεση 1,2 εκ. αυτοκινήτων ετησίως με ορίζοντα το 2025.
Όταν η σουηδική φίρμα αποκάλυψε στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου την νέα προσθήκη της σειράς 90 με την μορφή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου EX90, έδωσε με την μορφή ενός teaser την πρώτη γεύση για τη νέα άφιξη, ενός μικρού αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV το οποίο θα αποτελέσει τη νέα βάση της ηλεκτρικής γκάμας της Volvo.
Πλέον η Volvo επανέρχεται με νεότερα για το νέο SUV, καθώς όπως δήλωσε ο επικεφαλής της, Jim Rowan, το νέο ηλεκτρικό crossover θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις 15 Ιουνίου του προσεχές καλοκαίρι, στοχεύοντας αυτονόητα να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό.
Το EΧ30 όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο θα είναι σύμφωνα με τις συστάσεις «πολύ ασφαλές, θα έχει αξιοπρεπή αυτονομία και θα είναι μικρότερο από το 40», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Volvo.
Όπως πρόσθεσε ο ίδιος εκτός από το στόχο προσέλκυσης νέου κοινού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το EX30 θα έχει ιδιαίτερη απήχηση και σε εκείνους που δεν πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και αναζητούν ένα πιο compact όχημα. Οι τυπικοί αγοραστές του, σε κάθε περίπτωση, θα είναι 18-19 ετών με την προοπτική το EX30 να αποτελέσει το πρώτο τους αυτοκίνητο και με αυτό το σκεπτικό έχει σχεδιαστεί.
Σε ό,τι αφορά τις μέχρι τώρα διαθέσιμες πληροφορίες, το EX30 θα κατασκευάζεται στην Κίνα και από εκεί θα διατίθεται στον υπόλοιπο κόσμο. Αν και δεδομένο το νέο EX30 θα έχει μικρότερο μέγεθος από το XC40 Recharge μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα μιμηθεί την αυτονομία του η οποία στην περίπτωση του μέχρι σήμερα γνωστού μικρότερου SUV της Volvo, ανέρχεται σε 460 χλμ.
Αφετηρία για το νέο SUV αναμένεται να αποτελέσει η πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) η οποία στο μέλλον θα αποτελέσει τη βάση για ένα ανάλογου μεγέθους crossover δια χειρός Polestar με τον διακριτικό αριθμό 4.
Σε ό,τι αφορά την Volvo, με δεδομένο το μέγεθός του, το νέο SUV αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στον στόχο της σουηδικής φίρμας για τη διάθεση 1,2 εκ. αυτοκινήτων ετησίως με ορίζοντα το 2025.