Σε δοκιμές εξέλιξης βρίσκεται η πανίσχυρη Porsche Taycan των 1.000+ ίππων, με τους Γερμανούς να προσθέτουν και μια πιο ανάλαφρη νότα στο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, ένα σήμα TDI, το γνωστό που συνοδεύει τις diesel εκδόσεις και σίγουρα δεν έχει θέση στην ισχυρότερη εκδοχή της Taycan με τους τρεις κινητήρες.
Μετά από το Nurburgring η επερχόμενη Taycan περνάει σε άλλο πεδίο δοκιμών, που περιλαμβάνει λευκά τοπία και χαμηλές θερμοκρασίες. Όπως φαίνεται και από τις αποκλειστικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες των συνεργατών μας στο Auto Express, η συγκεκριμένη έκδοση θα διακρίνεται για εκτεταμένες αλλαγές που θα έχει εξωτερικά και θα δίνουν έμφαση στις επιδόσεις.
Στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί ένα μεγαλύτερο διαχωριστικό, με ανάλογα πιο μεγάλη εισαγωγή που θα φροντίζει για την καλύτερη ψύξη του πρόσθετου, τρίτου κινητήρα, αλλά και των μπροστινών φρένων. Επιπλέον αρνητική αεροδυναμική άντωση θα δίνει η σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος, προκειμένου να προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια.
Όσον αφορά τους τροχούς που απεικονίζονται στις φωτογραφίες αναμένεται να μην συνοδεύουν την τελική έκδοση, αφού οι συγκεκριμένοι συνδυάζονται με ελαστικά για χιόνι και είναι μικρότερων διαστάσεων. Ανάλογα, η έκδοση παραγωγής της πανίσχυρης Taycan πιθανότατα δεν θα έχει κλωβό ασφαλείας, όπως το αυτοκίνητο δοκιμής, αν και η Porsche έχει αποδείξει ότι στις κορυφαίες εκδόσεις που εστιάζουν στις απόλυτες επιδόσεις μπορεί να αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα για χάρη της ασφάλειας.
Το νέο ραντάρ που διακρίνεται πίσω από το παρμπρίζ υποδηλώνει ότι η νέα αυτή έκδοση ενδέχεται να έχει αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Νέες αναμένεται να είναι οι ζάντες αλουμινίου, με διαφορετική σχεδίαση.
Όσον αφορά το εσωτερικό θα πρέπει να περιμένουμε νέες επενδύσεις στα καθίσματα και τις πόρτες. Επίσης αναβαθμισμένο θα είναι και το λογισμικό του συστήματος πολυμέσων. Οι τρεις ψηφιακές οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων 16,8 ιντσών, μία για το infotainment 10,9 ιντσών και μια πιο κάτω για το χειρισμό του κλιματιστικού θα διατηρηθούν. Με πρόσθετο κόστος είναι επίσης διαθέσιμη μια τέταρτη οθόνη, τοποθετημένη εμπρός από τον συνοδηγό.
Φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή στη συγκεκριμένη έκδοση θα αφορά το σύστημα κίνησης, εκεί όπου θα προστεθεί ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας με στόχο την εκτόξευση της απόδοση στους 1.000+ ίππους. Σίγουρα η Porsch Taycan με τους τρεις κινητήρες και την εξωπραγματική απόδοση θα θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία.