Ο Γάλλος 8 φορές Πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier, συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες με την ομάδα της Toyota στη φετινή σεζόν και έχοντας διαλέξει στρατηγικά τις μάχες του, επανήλθε στην κορυφή της βαθμολογίας, παρότι δεν αγωνίστηκε στη Σουηδία.

O Ogier κατέρριψε το ρεκόρ 6 νικών που μοιραζόταν με τον συμπατριώτη του, Sebastien Loeb, στο Ράλλυ Μεξικού και πανηγύρισε την 7η επιτυχία του στον απαιτητικό αγώνα με επιβλητικό τρόπο, καθώς επικράτησε και στην τελική Power Stage, εξασφαλίζοντας τους 5 επιπλέον βαθμούς της. Ο Γάλλος δεν είχε αντίπαλο έπειτα από τo ατύχημα του Esapekka Lappi το πρωί του Σαββάτου.

Η μάχη για τη δεύτερη θέση ήταν συναρπαστική, με τον Thierry Neuville (Hyundai) να καταφέρνει να την αποσπάσει από τον Elfyn Evans, καθώς ο Ουαλός έκανε ένα λάθος στην προτελευταία ειδική διαδρομή και λύγισε ένα ψαλίδι της πίσω δεξιάς ανάρτησης του Toyota GR Yaris. Αυτό επέτρεψε στο Neuville να πλησιάσει στα 2,7 δλ. πριν από την τελική Power Stage, στην οποία κατάφερε να περάσει μόλις 0,4 δλ. εμπρός από τον Evans στη γενική κατάταξη, «κλέβοντας» την τελευταία στιγμή τους επιπλέον βαθμούς, για να πλησιάσει στους 3 βαθμούς τον Ogier στο Πρωτάθλημα Οδηγών.

O Kalle Rovanpera εξασφάλισε την 4η θέση, και δύο επιπλέον βαθμούς στην Power Stage, όπου ένα δέντρο τον κράτησε εντός πορείας, με μοναδικές απώλειες ένα πίσω παράθυρο και κομμάτια από την πίσω αεροτομή. Ο Dani Sordo, που τερμάτισε 5ος με το δεύτερο Hyundai, βγήκε εκτός δρόμου στη 2η μόλις στροφή της ημέρας, και του έσβησε ο κινητήρας.

Ο Ott Tanak πίεσε πολύ στην Power Stage, και κατάφερε να πάρει τους 4 επιπλέον βαθμούς της δεύτερης θέσης, πέραν από τους δύο που έλαβε από την 9η στη γενική κατάταξη. Ενώ ο Εσθονός είχε προηγηθεί αρχικά, ένα πρόβλημα στο turbo του Ford Puma το πρωί της Παρασκευής του είχε κοστίσει πολύ χρόνο. Κατά τα άλλα, ήταν μία κακή ημέρα για την M-Sport, που είδε τον Pierre-Louis Loubet να βγαίνει εκτός δρόμου στην πρώτη ειδική αλλά και τον Ιορδάνη Σερδερίδη να χτυπάει αρκετά δυνατά σε βράχο.

Στην κατηγορία WRC2, o Gus Greensmith εξασφάλισε με άνεση τη νίκη με το Skoda Fabia. Kαι εδώ, η μάχη για τη 2η θέση είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με τον Φινλανδό Πρωταθλητή Emil Lindholm να πιέζει και να την αποσπά από τον Adrien Fourmaux, αφότου αστόχησε ο ιμάντας εναλλακτήρα του Ford Fiesta του Γάλλου. Αυτό προώθησε τον Oliver Solberg στην 3η θέση και την 8η γενικής, εμπρός από τον Tanak.