Διαβάστε στο motorone.gr: Lamborghini Revuelto - Αποκάλυψη για το V12 Plug-in Hybrid μοντέλο των 1.015 ίππων
Η Revuelto είναι το κορυφαίο μοντέλο της Lamborghini που δείχνει το δρόμο για μέλλον της ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για τον αντικαταστάτη της Aventador, που αλλάζει φιλοσοφία μετάδοσης, υιοθετώντας ένα σύστημα Plug-in Hybrid, έχοντας ως βάση ένα νέο V12 των 6,5 λίτρων.
Ο τελευταίος συνεργάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και μια μπαταρία 3,8 kWh που μπορεί να φορτίσει με οικιακό ρεύμα 7 kW σε 30 λεπτά της ώρας και παρέχει τη δυνατότητα στην Revuelto να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 10 χιλιόμετρα. Επιπλέον, ανακτά ενέργεια μέσω της πέδησης, αλλά και κατευθείαν από τον V12, με τη φόρτιση σε αυτή την περίπτωση να διαρκεί 6 λεπτά της ώρας. Η συνολική απόδοση ξεπερνά τα τετριμμένα, αγγίζοντας τους 1.015 ίππους.
Στο σύνολο αυτό… μαέστρος είναι ο νέος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, συνεπικουρούμενος από τρεις ηλεκτρικούς και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Αυτό είναι τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα και για πρώτη φορά στο πίσω από τον θερμικό κινητήρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου δίνει ενέργεια στους ηλεκτρικούς κινητήρες, επιτρέποντας να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά στις χαμηλές στροφές.
Η απόδοση του V12 κινητήρα είναι 825 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ. που μεταφράζεται σε 127 ίππους ανά λίτρο, ενώ η ροπή αγγίζει τα 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Οι εισαγωγές αέρα έχουν επανασχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχουν περισσότερο αέρα στον κινητήρα ια να βελτιώνουν τη ροή του στο θάλαμο. Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει από το 11,8:1 που ήταν στην Aventador Ultimae, στο 12,6:1 στην Revuelto.
Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες με ισχύ 110 kW (150 ίπποι) ο καθένας, που είναι τοποθετημένοι εμπρός διαθέτουν ψύξη λαδιού και δίνουν δύναμη στους εμπρός τροχούς εξασφαλίζοντας τετρακίνηση στο νέο μοντέλο της Lamborghini, με λειτουργία torque vectoring, για βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Όταν η Revuelto είναι σε ηλεκτρική λειτουργία τότε κινείται μόνο από τους εμπρός τροχούς, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας εμπλέκεται όταν αυτό απαιτείται.
Για την κατασκευή του πλαισίου μονοκόκ έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα, με την κατανομή βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα είναι σε ποσοστό 44% και 56% αντίστοιχα. Βελτιωμένη παρουσιάζεται και η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων εμπρός κατά 11% και πίσω κατά 50%.
Το Plug-in Hybrid μοντέλο της Lamborghini διαθέτει επτά προγράμματα οδήγησης: Hybrid, Performance, City, Strada, Sport και Corsa. Η επιλογή του γίνεται μέσω των περιστροφικών χειριστηρίων που βρίσκονται στο τιμόνι.
Στη λειτουργία City η υβριδική Lamborghini κινείται μόνο με ρεύμα, απενεργοποιώντας τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,5 λίτρων. Έτσι, σε αυτή τη φάση το αυτοκίνητο είναι αμιγώς ηλεκτρικό και η απόδοσή του περιορίζεται στους 180 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση, όπως ανακοινώνει η Lamborghini, το αυτοκίνητο είναι προγραμματισμένο να προσφέρει τη μέγιστη άνεση από την ανάρτηση, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η λειτουργία Strada, είναι ρυθμισμένη για την καθημερινότητα, την κίνηση στο δρόμο και σε μεγάλες διαδρομές. Ο V12 κινητήρας είναι πάντα σε λειτουργία, αλλά η συνολική απόδοση περιορίζεται στους 886 ίππους. Στο πρόγραμμα Sport τα πράγματα γίνονται πιο άμεσα. Ο κινητήρας ανεβάζει απόδοση στους 907 ίππους, με το κιβώτιο να αποκρίνεται ακαριαία στις εντολές του οδηγού. Στο Corsa η LB744 ξεδιπλώνει όλη τη δύναμη που διαθέτει, φτάνοντας τους 1.015 ίππους.