Διαβάστε στο motorone.gr: Η Toyota σχεδιάζει Plug-in Hybrid με ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων
Η Toyota εστιάζει στα ηλεκτρικά μοντέλα, έχοντας πλάνα για τη δημιουργία αρκετών στο άμεσο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα σκοπεύει μέχρι και μέσα στο 2025 να έχει παρουσιάσει 10 νέα μοντέλα του είδους, χωρίς θερμικό κινητήρα, αφού όπως έχει διαπιστώσει, σε αγορές όπως αυτές της Αμερικής και της Ασίας, αυτά έχουν μεγάλη ζήτηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Toyota ετοιμάζει ένα νέο, επόμενης γενιάς σύστημα Plug-in Hybrid, που θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Η τιμή δεν είναι επίσημη, αλλά δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση της ιαπωνικής εταιρείας για τη δημιουργία ενός Plug-in υβριδικού μοντέλου, με σημαντικά μεγαλύτερη -του ανταγωνισμού- αυτονομία, που θα δίνει νέα διάσταση στα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
Ενδεικτικά, το νέο Toyota Prius Plug-in Hybrid, έχει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 70 χιλιόμετρα, με μπαταρία 13,6 kWh. Μάλιστα, σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς έχει βελτιωθεί κατά 2/3, χωρίς ωστόσο αυτό να είναι αρκετό, αφού ο ανταγωνισμός φτάνει ακόμα και τα 100 χιλιόμετρα.
Όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Toyota, τα Plug-in Hybrid είναι «πιο πρακτικά ηλεκτρικά», αφού έχουν ικανοποιητική ηλεκτρική αυτονομία χωρίς να έχουν τους περιορισμούς που θέτουν τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Toyota ετοιμάζει ένα νέο, επόμενης γενιάς σύστημα Plug-in Hybrid, που θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Η τιμή δεν είναι επίσημη, αλλά δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση της ιαπωνικής εταιρείας για τη δημιουργία ενός Plug-in υβριδικού μοντέλου, με σημαντικά μεγαλύτερη -του ανταγωνισμού- αυτονομία, που θα δίνει νέα διάσταση στα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
Ενδεικτικά, το νέο Toyota Prius Plug-in Hybrid, έχει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 70 χιλιόμετρα, με μπαταρία 13,6 kWh. Μάλιστα, σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς έχει βελτιωθεί κατά 2/3, χωρίς ωστόσο αυτό να είναι αρκετό, αφού ο ανταγωνισμός φτάνει ακόμα και τα 100 χιλιόμετρα.
Όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Toyota, τα Plug-in Hybrid είναι «πιο πρακτικά ηλεκτρικά», αφού έχουν ικανοποιητική ηλεκτρική αυτονομία χωρίς να έχουν τους περιορισμούς που θέτουν τα αμιγώς ηλεκτρικά.