Διαθέσιμη για παραγγελία η νέα Mercedes-Benz GLA: Δείτε τις τιμές για όλες τις εκδόσεις
Η ανανεωμένη GLA είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία, πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης, diesel και hybrid
Η Mercedes-Benz GLA, το premium SUV που έχει αποδειχτεί μεγάλη εμπορική επιτυχία και στη χώρα μας, ανανεώθηκε και είναι διαθέσιμη για παραγγελία στην ελληνική αγορά. Οι αλλαγές αφορούν λιγότερο την εμφάνιση και περισσότερο την τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας, αλλά και τους κινητήρες.
Στον τομέα της σχεδίασης, η νέα Mercedes-Benz GLA ξεχωρίζει κυρίως από τις αλλαγές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και τους τροχούς (17’’ έως 20’’).
Μικρές αλλαγές συναντάμε και στο εσωτερικό. Οι δύο μεγάλες οθόνες των 10,25’’, μία για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα MBUX είναι πλέον στάνταρ, με τη δεύτερη να διαθέτει αναβαθμισμένες υπηρεσίες και βελτιωμένο ψηφιακό βοηθό που απαντά στο “Hey Mercedes”, ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ακόμη και gaming!
Με το προαιρετικό πακέτο εξατομίκευσης για τις υπηρεσίες του Mercedes me connect, μία επιλογή από παιχνίδια είναι διαθέσιμα στη νέα GLA.
Είναι ειδικά διαμορφωμένα για τις οθόνες αφής και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι και μετατρέπουν το εσωτερικό σε κονσόλα gaming, για όσους π.χ. θέλουν να περάσουν το χρόνο τους περιμένοντας κατά τη διάρκεια φόρτισης της έκδοσης PHEV, είτε μόνοι τους είτε ανταγωνιστικά με άλλους επιβάτες του αυτοκινήτου. Αυτήν τη στιγμή είναι διαθέσιμα κάποια κλασικά παιχνίδια όπως Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3 καθώς και ένα κουίζ.
Ανασχεδιασμένο είναι και το κάτω μέρος της κονσόλας όπου δεν υπάρχει πλέον το touchpad – ο χειρισμός του MBUX άλλωστε γίνεται μέσω φωνής, αφής ή των διακοπτών στο τιμόνι. Ο στάνταρ εξοπλισμός της GLA περιλαμβάνει επίσης δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα με επένδυση συνθετικού δέρματος και υφάσματος.
Η νέα GLA αναβαθμίζεται επίσης όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας. Η αναβάθμιση του πακέτου Driving Assistance επιτρέπει πιο άνετο έλεγχο του Lane Keeping Assist μέσω του Active Steering Control. Η επόμενη γενιά του πακέτου Parking υποστηρίζει επίσης την κάθετη στάθμευση, ενώ προσφέρει οπτικοποίηση 360 μοιρών για στάθμευση με τη βοήθεια κάμερας.Το Trailer Maneuvering Assist είναι επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά για τη GLA. Διευκολύνει τους ελιγμούς της όπισθεν με υποστήριξη κάμερας – απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα να διαθέτει κοτσαδόρο τρέιλερ με σταθεροποίηση τρέιλερ ESP σε συνδυασμό με το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.
Σημαντική αναβάθμιση έχουμε όμως και στους κινητήρες, με προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V με έξτρα ισχύ 14 ίππων σε όλα τα μοτέρ βενζίνης και ισχυρότερο κατά 7 ίππους ηλεκτροκινητήρα στην plug-in hybrid GLA 250 e. Το κιβώτιο είναι παντού αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 ή 8 ταχύτητες. Η GLA είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα σε τρεις εκδόσεις βενζίνης mild hybrid, τρεις diesel και μία Plug-in Hybrid. Αναλυτικότερα:
GLA 200 mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.332 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ισχύ 163+13 ίππων, ροπή 270 Nm και μέση κατανάλωση 6,6-7,3 lt/100 km.
GLA 220 4MATIC mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.991 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, τετρακίνηση, ισχύ 190+13 ίππων, ροπή 300 Nm και μέση κατανάλωση 7,4-8,2 lt/100 km.
GLA 250 4MATIC mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.991 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, τετρακίνηση, ισχύ 224+13 ίππων, ροπή 350 Nm και μέση κατανάλωση 7,4-8,2 lt/100 km.
GLA 200 d με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., ισχύ 150 ίππων, ροπή 320 Nm και μέση κατανάλωση 5,3-5,9 lt/100 km.
GLA 200 d 4MATIC με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., τετρακίνηση, ισχύ 150 ίππων, ροπή 320 Nm και μέση κατανάλωση 5,6-6,2 lt/100 km.
GLA 220 d 4MATIC με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., τετρακίνηση, ισχύ 190 ίππων, ροπή 400 Nm και μέση κατανάλωση 5,6-6,2 lt/100 km.
GLA 250 e Plug-in Hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.332 κ.εκ., ηλεκτροκινητήρα 80 kW, συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και ροπή 450 Nm, μπαταρία 11,5 kWh, ηλεκτρική αυτονομία 62-70 km, μέση κατανάλωση καυσίμου 1,1-1,4 lt/100 km και ενέργειας 21,1-23,8 kWh/100 km. Η στάνταρ ισχύς φόρτισης της μπαταρίας είναι 3,7 kW και προαιρετικά μπορεί να ανεβεί στα 11 kW (AC) ή στα 22 kW (DC).
Στον τομέα της σχεδίασης, η νέα Mercedes-Benz GLA ξεχωρίζει κυρίως από τις αλλαγές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και τους τροχούς (17’’ έως 20’’).
Μικρές αλλαγές συναντάμε και στο εσωτερικό. Οι δύο μεγάλες οθόνες των 10,25’’, μία για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα MBUX είναι πλέον στάνταρ, με τη δεύτερη να διαθέτει αναβαθμισμένες υπηρεσίες και βελτιωμένο ψηφιακό βοηθό που απαντά στο “Hey Mercedes”, ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ακόμη και gaming!
Με το προαιρετικό πακέτο εξατομίκευσης για τις υπηρεσίες του Mercedes me connect, μία επιλογή από παιχνίδια είναι διαθέσιμα στη νέα GLA.
Είναι ειδικά διαμορφωμένα για τις οθόνες αφής και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι και μετατρέπουν το εσωτερικό σε κονσόλα gaming, για όσους π.χ. θέλουν να περάσουν το χρόνο τους περιμένοντας κατά τη διάρκεια φόρτισης της έκδοσης PHEV, είτε μόνοι τους είτε ανταγωνιστικά με άλλους επιβάτες του αυτοκινήτου. Αυτήν τη στιγμή είναι διαθέσιμα κάποια κλασικά παιχνίδια όπως Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3 καθώς και ένα κουίζ.
Ανασχεδιασμένο είναι και το κάτω μέρος της κονσόλας όπου δεν υπάρχει πλέον το touchpad – ο χειρισμός του MBUX άλλωστε γίνεται μέσω φωνής, αφής ή των διακοπτών στο τιμόνι. Ο στάνταρ εξοπλισμός της GLA περιλαμβάνει επίσης δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα με επένδυση συνθετικού δέρματος και υφάσματος.
Η νέα GLA αναβαθμίζεται επίσης όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας. Η αναβάθμιση του πακέτου Driving Assistance επιτρέπει πιο άνετο έλεγχο του Lane Keeping Assist μέσω του Active Steering Control. Η επόμενη γενιά του πακέτου Parking υποστηρίζει επίσης την κάθετη στάθμευση, ενώ προσφέρει οπτικοποίηση 360 μοιρών για στάθμευση με τη βοήθεια κάμερας.Το Trailer Maneuvering Assist είναι επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά για τη GLA. Διευκολύνει τους ελιγμούς της όπισθεν με υποστήριξη κάμερας – απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα να διαθέτει κοτσαδόρο τρέιλερ με σταθεροποίηση τρέιλερ ESP σε συνδυασμό με το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.
Σημαντική αναβάθμιση έχουμε όμως και στους κινητήρες, με προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V με έξτρα ισχύ 14 ίππων σε όλα τα μοτέρ βενζίνης και ισχυρότερο κατά 7 ίππους ηλεκτροκινητήρα στην plug-in hybrid GLA 250 e. Το κιβώτιο είναι παντού αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 ή 8 ταχύτητες. Η GLA είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα σε τρεις εκδόσεις βενζίνης mild hybrid, τρεις diesel και μία Plug-in Hybrid. Αναλυτικότερα:
GLA 200 mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.332 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ισχύ 163+13 ίππων, ροπή 270 Nm και μέση κατανάλωση 6,6-7,3 lt/100 km.
GLA 220 4MATIC mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.991 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, τετρακίνηση, ισχύ 190+13 ίππων, ροπή 300 Nm και μέση κατανάλωση 7,4-8,2 lt/100 km.
GLA 250 4MATIC mild hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.991 κ.εκ., ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, τετρακίνηση, ισχύ 224+13 ίππων, ροπή 350 Nm και μέση κατανάλωση 7,4-8,2 lt/100 km.
GLA 200 d με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., ισχύ 150 ίππων, ροπή 320 Nm και μέση κατανάλωση 5,3-5,9 lt/100 km.
GLA 200 d 4MATIC με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., τετρακίνηση, ισχύ 150 ίππων, ροπή 320 Nm και μέση κατανάλωση 5,6-6,2 lt/100 km.
GLA 220 d 4MATIC με κινητήρα turbo diesel 1.950 κ.εκ., τετρακίνηση, ισχύ 190 ίππων, ροπή 400 Nm και μέση κατανάλωση 5,6-6,2 lt/100 km.
GLA 250 e Plug-in Hybrid με κινητήρα βενζίνης turbo 1.332 κ.εκ., ηλεκτροκινητήρα 80 kW, συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και ροπή 450 Nm, μπαταρία 11,5 kWh, ηλεκτρική αυτονομία 62-70 km, μέση κατανάλωση καυσίμου 1,1-1,4 lt/100 km και ενέργειας 21,1-23,8 kWh/100 km. Η στάνταρ ισχύς φόρτισης της μπαταρίας είναι 3,7 kW και προαιρετικά μπορεί να ανεβεί στα 11 kW (AC) ή στα 22 kW (DC).