H δεύτερη ημέρα του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας της Formula 1 στην πίστα του Sakhir, στο Μπαχρέιν, πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν ολοκληρώθηκε, με τον Carlos Sainz, που οδήγησε το απόγευμα το μονοθέσιο της Ferrari, να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, με μαλακά ελαστικά C4 που δε θα είναι διαθέσιμα στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της χρονιάς.

Η Ferrari αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το δάπεδο της SF-24 αφότου ο Charles Leclerc χτύπησε το πρωί ένα κάλυμμα υδρορροής. Σε δηλώσεις του, ο Μονεγάσκος δήλωσε ότι η φετινή Ferrari είναι πιο προβλέψιμη και εύκολη στην οδήγηση, γεγονός που πιστεύει ότι θα τη βοηθήσει να αντιμετωπίσει τα προβλήματα καταπόνησης ελαστικών. Η προσωπική αίσθηση του Leclerc, η οποία δεν βασίζεται σε δεδομένα, είναι ότι η Red Bull εξακολουθεί να έχει αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα. Ωστόσο, η Ferrari δείχνει αρκετά φιλική προς το χρήστη.

O Sainz χρησιμοποίησε δύο σετ μαλακής γόμας ελαστικών C4, η οποία είναι μία βαθμίδα πιο μαλακή από τη C3 που θα αποτελέσει τη soft επιλογή στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν, στην ίδια πίστα. Ο Sainz κατέβασε πολύ την επίδοσή του με αυτά τα ελαστικά (στο 1:29.921, πλησιάζοντας στα 0,2 δλ. το χρόνο της pole position του 2023), πριν επικεντρωθεί σε μία προσομοίωση αγώνα.

Αυτή πραγματοποιήθηκε σε καλύτερες συνθήκες (χαμηλότερες θερμοκρασίες που προσδίδουν περισσότερη πρόσφυση) από αυτές που αντιμετώπισε ο Sergio Perez στην αρχή της διαδικασίας. Οι χρόνοι από αυτές τις προσομοιώσεις που είναι διαθέσιμοι μπορούν να βρεθούν στο τέλος του άρθρου, μαζί με την κατάταξη της ημέρας.

Η Red Bull επικεντρώθηκε σε μεγάλες ακολουθίες γύρων, χωρίς να κυνηγά ιδιαίτερα την απόδοση, όπως έκανε εχθές. O Sergio Perez ξεκίνησε την απογευματινή διαδικασία με μία προσομοίωση αγώνα, σε πιο θερμές -και κατά συνέπεια πιο αργές– συνθήκες από τους αντιπάλους του. Αφότου ολοκλήρωσε την προσομοίωση, ο Perez πήγε να επιστρέψει στη δράση λίγο αργότερα, περίπου στο μέσο της διαδικασίας, αλλά ο κινητήρας του δεν ακουγόταν καλά και κατάφερε να επιστρέψει στα pits με νεκρά, εκμεταλλευόμενος την κατηφόρα στα τελευταία μέτρα της πίστας.

Το πρόβλημα δεν ήταν σοβαρό, καθώς η ομάδα κατάφερε να στείλει το Μεξικανό πίσω στην πίστα πολύ σύντομα. Στο τελευταίο 20λεπτο, ο Perez, με ένα φρέσκο σετ ελαστικών C3, κινήθηκε στο 1:30.679, δηλαδή 0,758 δλ. πίσω από το Sainz (με πιο μαλακή γόμα) και σχεδόν 0,4 δλ. εμπρός από τη Mercedes του Lewis Hamilton με τα ίδια ελαστικά. Σύμφωνα με τις απόψεις στο paddock, η Red Bull πιστεύει ότι το προβάδισμά της είναι 0,3 δλ. στο γύρο, η Williams πιστεύει ότι είναι 0,5 δλ. και η Mercedes υπερβάλλει ίσως, καθώς το υπολογίζει στο 1 δλ. O Perez πάντως, δήλωσε ότι οι διαφορές είναι μικρότερες από ό,τι φαίνονται.

Περίπου 50 λεπτά πριν από το τέλος της διαδικασίας, ο Hamilton με τη γόμα C3 βελτίωσε την επίδοσή του και πλησίασε το Sainz στα 1,145 δλ. Ήταν εμφανές από τις ενδείξεις στο τιμόνι ότι οι ρυθμίσεις χρήσης ενέργειας στο υβριδικό σύστημα ήταν συντηρητικές, καθώς ο Βρετανός ολοκλήρωσε το γύρο με σχεδόν γεμάτη μπαταρία, γεγονός που αποδεικνύει ότι η Mercedes δεν έχει κυνηγήσει ακόμα τους χρόνους.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας, οι μηχανικοί της McLaren εθεάθησαν να εξετάζουν τις ζώνες ασφαλείας του μονοθεσίου του Lando Norris, όπου φαίνεται ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα, αφού έβγαζαν φωτογραφίες που έστειλαν πίσω στο εργοστάσιο του Woking. Στα πρώτα 80 λεπτά της απογευματινής διαδικασίας, ο Norris είχε συμπληρώσει μόλις 8 γύρους λόγω του προβλήματος, αλλά στη συνέχεια είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμά του.

Έως τη συμπλήρωση του πρώτου δίωρου όμως, ο Βρετανός είχε φτάσει στην κορυφή των χρόνων, πριν ο Sainz ξεκινήσει τους γύρους με τη μαλακή γόμα. Ο Norris αντιμετώπισε προβλήματα ξανά με 90 λεπτά να απομένουν για το τέλος της ημέρας, με τους μηχανικούς να εργάζονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου για περίπου μία ώρα. Οπότε, η McLaren δεν είχε το καλύτερο απόγευμα.

Η Racing Bulls βρέθηκε και πάλι στην πρώτη πεντάδα, με το Daniel Ricciardo να χρησιμοποιεί 2 σετ της μαλακής γόμας C4 την τελευταία ώρα της διαδικασίας. Όσον αφορά τη Williams, o Alex Albon πιστεύει ότι δεν πρόκειται να διατηρήσει το πλεονέκτημα μέγιστης ταχύτητας στις ευθείες και προβλέπει ότι το μονοθέσιο θα έχει πιο συνηθισμένα χαρακτηριστικά, χωρίς να εξέχει σε κάποιο ιδιαίτερο τομέα.

Ωστόσο, ο Ταϊλανδός οδηγός αποκάλυψε ότι η Williams δυσκολεύεται με την απόκριση του πίσω μέρους και την πρόσφυση στην έξοδο των στροφών. Ο Yuki Tsunoda (Racing Bulls) εξέφρασε την άποψη ότι η Williams κρύβει την απόδοσή της προς το παρόν. O Logan Sargeant, που οδήγησε όλη την ημέρα σήμερα για τη Williams, πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα και αντιμετώπισε πρόβλημα με την εμπρός αριστερή πλήμνη τροχού του μονοθεσίου προς το τέλος της διαδικασίας.