Διαβάστε στο motorone.gr: Το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 θα αποκτήσει νέα σπορ έκδοση N Line
Η Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο Ioniq 5 με μεγαλύτερη αυτονομία, βελτιωμένη ασφάλεια, νέα εμφάνιση και νέα τεχνολογία. Η αναβάθμιση στα μέσα της ζωής του φέρνει επίσης μια σπορ έκδοση N Line, η οποία με τη σειρά της αποκτά δική της ειδική σχεδίαση.
Το Ioniq 5 παραμένει ένα από τα καλύτερα οικογενειακά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που υπάρχουν στην αγορά, αλλά η Hyundai έχει δει ξεκάθαρα την απειλή του Tesla Model 3 και του Skoda Enyaq, τα οποία μόλις έλαβαν τη δική τους ανανέωση στο μέσο της ζωής τους και αυτή είναι η απάντησή της. Το αδελφό αυτοκίνητο του Ioniq 5 από την Kia, το EV6, αναμένεται επίσης να ανανεωθεί το 2024.
Κεντρικό ρόλο στις αλλαγές του Hyundai Ioniq 5 παίζει η αύξηση της χωρητικότητα της μπαταρίας από 77,4 kWh σε 84 kWh, δηλαδή το ίδιο μέγεθος μπαταρίας που χρησιμοποιεί το νέο hot hatchback Ioniq 5 N. Η Hyundai δεν έχει αναφέρει τι αυτονομία θα προσφέρει το νέο Ioniq 5, αλλά σίγουρα θα είναι αυξημένη.
Το σημερινό μοντέλο φτάνει τα 507 χλμ. μικτής αυτονομίας στην έκδοση 77,4kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν το μοντέλο με μπαταρία 58 kWh θα διατηρηθεί σε αυτή την ανανέωση.
Οι εξωτερικές τροποποιήσεις στο νέο Ioniq 5 είναι αρκετά διακριτικές. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί για να τονίσουν τη χαμηλή και φαρδιά SUV στάση του Ioniq 5. Είναι επίσης 20 χιλιοστά μακρύτερο από πριν, ως αποτέλεσμα των νέων προφυλακτήρων. Η πίσω αεροτομή έχει αυξηθεί επίσης κατά 50 χλστ. για να κάνει την εμφάνιση πιο σπορ, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου.
Στο εσωτερικό, το τιμόνι έχει δεχθεί υποστεί ένα μικρό ανασχεδιασμό, όπως και η κεντρική κονσόλα, που διαθέτει μία πλατφόρμα ασύρματης φόρτισης smartphone και δύο ποτηροθήκες που βρίσκονται τώρα η μία δίπλα στην άλλη. To ζεύγος οθονών 12,3” στο ταμπλό παραμένει, αν και επωφελούνται από το σύστημα infotainment της επόμενης γενιάς της Hyundai, λαμβάνοντας επίσης over-the-air ενημερώσεις λογισμικού.
Έχουν προστεθεί αρκετά νέα χαρακτηριστικά ασφάλειας, όπως μια ανανεωμένη «hands-on» μορφή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και υποβοήθησης στάθμευσης, καθώς και η ολική αποφυγή σύγκρουσης κατά τη στάθμευση. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με τηλεχειρισμό.
Η Hyundai λέει επίσης ότι έχει ενισχύσει την πλατφόρμα του Ioniq 5 για να βελτιώσει τη σταθερότητα και την ευελιξία, μειώνοντας παράλληλα τους κραδασμούς. Στη βελτίωση της εμπειρίας συμβάλλει επίσης επιπλέον ηχομόνωση γύρω από τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η ασφάλεια έχει επίσης αναβαθμιστεί, χάρη σε μία νέα διάταξη με 8 αερόσακους.
Μετά το λανσάρισμα του Hyundai Ioniq 5 N των 650 ίππων, μία γεύση των υψηλών επιδόσεων του hot hatchback έχει περάσει και στο βασικό αυτοκίνητο, με ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού N Line. Η έκδοση N Line διαθέτει διαφορετικό αμάξωμα, με μοναδικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικές ποδιές και ένα αποκλειστικό σετ τροχών αλουμινίου 20”.
Το εσωτερικό της N Line διαθέτει επίσης μερικές εξατομικευμένες πινελιές, χάρη στο τιμόνι και το ταμπλό N Line, τα μεταλλικά πεντάλ, τον μαύρο ουρανό, τα σπορ καθίσματα με τα λογότυπα N και τις κόκκινες ραφές αντίθεσης σε όλη την καμπίνα.
Το Ioniq 5 παραμένει ένα από τα καλύτερα οικογενειακά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που υπάρχουν στην αγορά, αλλά η Hyundai έχει δει ξεκάθαρα την απειλή του Tesla Model 3 και του Skoda Enyaq, τα οποία μόλις έλαβαν τη δική τους ανανέωση στο μέσο της ζωής τους και αυτή είναι η απάντησή της. Το αδελφό αυτοκίνητο του Ioniq 5 από την Kia, το EV6, αναμένεται επίσης να ανανεωθεί το 2024.
Κεντρικό ρόλο στις αλλαγές του Hyundai Ioniq 5 παίζει η αύξηση της χωρητικότητα της μπαταρίας από 77,4 kWh σε 84 kWh, δηλαδή το ίδιο μέγεθος μπαταρίας που χρησιμοποιεί το νέο hot hatchback Ioniq 5 N. Η Hyundai δεν έχει αναφέρει τι αυτονομία θα προσφέρει το νέο Ioniq 5, αλλά σίγουρα θα είναι αυξημένη.
Το σημερινό μοντέλο φτάνει τα 507 χλμ. μικτής αυτονομίας στην έκδοση 77,4kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν το μοντέλο με μπαταρία 58 kWh θα διατηρηθεί σε αυτή την ανανέωση.
Οι εξωτερικές τροποποιήσεις στο νέο Ioniq 5 είναι αρκετά διακριτικές. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί για να τονίσουν τη χαμηλή και φαρδιά SUV στάση του Ioniq 5. Είναι επίσης 20 χιλιοστά μακρύτερο από πριν, ως αποτέλεσμα των νέων προφυλακτήρων. Η πίσω αεροτομή έχει αυξηθεί επίσης κατά 50 χλστ. για να κάνει την εμφάνιση πιο σπορ, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου.
Στο εσωτερικό, το τιμόνι έχει δεχθεί υποστεί ένα μικρό ανασχεδιασμό, όπως και η κεντρική κονσόλα, που διαθέτει μία πλατφόρμα ασύρματης φόρτισης smartphone και δύο ποτηροθήκες που βρίσκονται τώρα η μία δίπλα στην άλλη. To ζεύγος οθονών 12,3” στο ταμπλό παραμένει, αν και επωφελούνται από το σύστημα infotainment της επόμενης γενιάς της Hyundai, λαμβάνοντας επίσης over-the-air ενημερώσεις λογισμικού.
Έχουν προστεθεί αρκετά νέα χαρακτηριστικά ασφάλειας, όπως μια ανανεωμένη «hands-on» μορφή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και υποβοήθησης στάθμευσης, καθώς και η ολική αποφυγή σύγκρουσης κατά τη στάθμευση. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων με τηλεχειρισμό.
Η Hyundai λέει επίσης ότι έχει ενισχύσει την πλατφόρμα του Ioniq 5 για να βελτιώσει τη σταθερότητα και την ευελιξία, μειώνοντας παράλληλα τους κραδασμούς. Στη βελτίωση της εμπειρίας συμβάλλει επίσης επιπλέον ηχομόνωση γύρω από τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η ασφάλεια έχει επίσης αναβαθμιστεί, χάρη σε μία νέα διάταξη με 8 αερόσακους.
Μετά το λανσάρισμα του Hyundai Ioniq 5 N των 650 ίππων, μία γεύση των υψηλών επιδόσεων του hot hatchback έχει περάσει και στο βασικό αυτοκίνητο, με ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού N Line. Η έκδοση N Line διαθέτει διαφορετικό αμάξωμα, με μοναδικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικές ποδιές και ένα αποκλειστικό σετ τροχών αλουμινίου 20”.
Το εσωτερικό της N Line διαθέτει επίσης μερικές εξατομικευμένες πινελιές, χάρη στο τιμόνι και το ταμπλό N Line, τα μεταλλικά πεντάλ, τον μαύρο ουρανό, τα σπορ καθίσματα με τα λογότυπα N και τις κόκκινες ραφές αντίθεσης σε όλη την καμπίνα.