Διαβάστε στο motorone.gr: Το νέο Volkswagen ID. Buzz GTX προσθέτει ισχύ και τετρακίνηση
Η Volkswagen αποκάλυψε το ID. Buzz GTX με δύο ηλεκτροκινητήρες, προσθέτοντας ένα τετρακίνητο μοντέλο (που χρησιμοποιεί το σύστημα 4MOTION της γερμανικής μάρκας) στην κορυφή της γκάμας του ιδιαίτερου MPV. Το νέο ID. Buzz GTX, το οποίο πρόκειται να καταφθάσει στις εκθέσεις της Volkswagen το δεύτερο εξάμηνο του 2024, με δύο εκδόσεις που έχουν διαφορετικό μήκος μεταξονίου.
Οι εκδόσεις με μικρό μεταξόνιο (SWB) και μακρύ μεταξόνιο (LWB) έχουν διαφορετική χωρητικότητα μπαταρίας. Η SWB έκδοση διαθέτει μια νέα μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 79 kWh, όπως αυτή που υπάρχει στα μοντέλα ID.3 GTX και ID.7 GTX που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα. Αυτή τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι παράγουν μέγιστη ισχύ 340 ίππων.
Η κατανομή ισχύος είναι στραμμένη προς τον πίσω άξονα, όπου βρίσκεται ένα νέο μοτέρ 286 ίππων να παράγει το μεγαλύτερο μέρος της ιπποδύναμης, βοηθούμενο από μια λιγότερο ισχυρή μονάδα 108 ίππων μπροστά. Το άθροισμα ισχύος των δύο κινητήρων είναι υψηλότερο από 340 ίππους, αλλά αυτό είναι το μέγιστο όριο που μπορούν να αντλήσουν από την μπαταρία ανά πάσα στιγμή.
Η Volkswagen έχει επίσης αυξήσει τις δυνατότητες φόρτισης του GTX σε σχέση με τα ID. Buzz μοντέλα με έναν κινητήρα. Η ισχύς φόρτισης DC αγγίζει τα 185 kW, που θα γεμίζει τις μπαταρίες από 10-80% σε περίπου 25 λεπτά. Με τους επιπλέον κινητήριους τροχούς, η Volkswagen έχει επίσης αυξήσει την ικανότητα ρυμούλκησης σε 1.800 κιλά, με τρέιλερ το οποίο έχει φρένα.
Τα μοντέλα LWB με μακρύ μεταξόνιο, διαθέτουν τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες, αλλά αυξάνουν το μέγεθος της μπαταρίας σε 86 kWh και την ικανότητα μέγιστης ισχύος φόρτισης σε 200 kW, διατηρώντας το χρόνο φόρτισης από 10-80% στα 25 λεπτά. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι επίσης λίγο μειωμένη σε σχέση με το SWB, καθώς διαμορφώνεται στα 1.600 κιλά.
Πέρα από τις τεχνικές διαφορές, το LWB θα διατίθεται επίσης με τρίτη σειρά καθισμάτων, καθώς και με την επιλογή μιας τεράστιας ηλεκτροχρωμικής γυάλινης οροφής.
Ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα για τα δύο μοντέλα είναι πανομοιότυπος, και ανέρχεται σε 6,5 δευτερόλεπτα, γεγονός που σημαίνει τεράστια βελτίωση 3,8 δλ. σε σχέση με το βασικό μοντέλο.
Όλα τα μοντέλα VW ID. Buzz GTX διαθέτουν κάποιες βελτιώσεις στη σχεδίαση, με νέο εμπρός προφυλακτήρα και νέα διάταξη προβολέων ομίχλης. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενός μοναδικού χρώματος Candy Red που διατίθεται ως πλήρες χρώμα αμαξώματος ή ως δίχρωμη επιλογή με επικάλυψη από μεταλλικό ασημί. Ένα νέο σετ τροχών 19” είναι στάνταρ, αλλά θα διατίθενται και επιλογές 21”.
Στο εσωτερικό, η φιλική χρωματική παλέτα του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από μια πιο επιθετική μαύρη και κόκκινη εναλλακτική λύση, με πιο ογκώδη καθίσματα, κόκκινες λεπτομέρειες και πολλά μαύρα υφάσματα Dynamica στα καθίσματα και τις θύρες.
Η VW ασχολήθηκε επίσης με την αναβάθμιση της τεχνολογίας, με το GTX να παρουσιάζει ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment στην κεντρική οθόνη αφής 12,9”, με το πιο πρόσφατο περιβάλλον χρήσης της μάρκας και φωτιζόμενα ρυθμιστικά για τον κλιματισμό.
Οι εκδόσεις με μικρό μεταξόνιο (SWB) και μακρύ μεταξόνιο (LWB) έχουν διαφορετική χωρητικότητα μπαταρίας. Η SWB έκδοση διαθέτει μια νέα μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 79 kWh, όπως αυτή που υπάρχει στα μοντέλα ID.3 GTX και ID.7 GTX που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα. Αυτή τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι παράγουν μέγιστη ισχύ 340 ίππων.
Η κατανομή ισχύος είναι στραμμένη προς τον πίσω άξονα, όπου βρίσκεται ένα νέο μοτέρ 286 ίππων να παράγει το μεγαλύτερο μέρος της ιπποδύναμης, βοηθούμενο από μια λιγότερο ισχυρή μονάδα 108 ίππων μπροστά. Το άθροισμα ισχύος των δύο κινητήρων είναι υψηλότερο από 340 ίππους, αλλά αυτό είναι το μέγιστο όριο που μπορούν να αντλήσουν από την μπαταρία ανά πάσα στιγμή.
Η Volkswagen έχει επίσης αυξήσει τις δυνατότητες φόρτισης του GTX σε σχέση με τα ID. Buzz μοντέλα με έναν κινητήρα. Η ισχύς φόρτισης DC αγγίζει τα 185 kW, που θα γεμίζει τις μπαταρίες από 10-80% σε περίπου 25 λεπτά. Με τους επιπλέον κινητήριους τροχούς, η Volkswagen έχει επίσης αυξήσει την ικανότητα ρυμούλκησης σε 1.800 κιλά, με τρέιλερ το οποίο έχει φρένα.
Τα μοντέλα LWB με μακρύ μεταξόνιο, διαθέτουν τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες, αλλά αυξάνουν το μέγεθος της μπαταρίας σε 86 kWh και την ικανότητα μέγιστης ισχύος φόρτισης σε 200 kW, διατηρώντας το χρόνο φόρτισης από 10-80% στα 25 λεπτά. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι επίσης λίγο μειωμένη σε σχέση με το SWB, καθώς διαμορφώνεται στα 1.600 κιλά.
Πέρα από τις τεχνικές διαφορές, το LWB θα διατίθεται επίσης με τρίτη σειρά καθισμάτων, καθώς και με την επιλογή μιας τεράστιας ηλεκτροχρωμικής γυάλινης οροφής.
Ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα για τα δύο μοντέλα είναι πανομοιότυπος, και ανέρχεται σε 6,5 δευτερόλεπτα, γεγονός που σημαίνει τεράστια βελτίωση 3,8 δλ. σε σχέση με το βασικό μοντέλο.
Όλα τα μοντέλα VW ID. Buzz GTX διαθέτουν κάποιες βελτιώσεις στη σχεδίαση, με νέο εμπρός προφυλακτήρα και νέα διάταξη προβολέων ομίχλης. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενός μοναδικού χρώματος Candy Red που διατίθεται ως πλήρες χρώμα αμαξώματος ή ως δίχρωμη επιλογή με επικάλυψη από μεταλλικό ασημί. Ένα νέο σετ τροχών 19” είναι στάνταρ, αλλά θα διατίθενται και επιλογές 21”.
Στο εσωτερικό, η φιλική χρωματική παλέτα του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από μια πιο επιθετική μαύρη και κόκκινη εναλλακτική λύση, με πιο ογκώδη καθίσματα, κόκκινες λεπτομέρειες και πολλά μαύρα υφάσματα Dynamica στα καθίσματα και τις θύρες.
Η VW ασχολήθηκε επίσης με την αναβάθμιση της τεχνολογίας, με το GTX να παρουσιάζει ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment στην κεντρική οθόνη αφής 12,9”, με το πιο πρόσφατο περιβάλλον χρήσης της μάρκας και φωτιζόμενα ρυθμιστικά για τον κλιματισμό.