Διαβάστε στο motorone.gr: Το Opel Frontera επιστρέφει και θα είναι και ηλεκτρικό
Η Opel έψαξε στα αρχεία της και αναβίωσε το όνομα Frontera για το καινούργιο της SUV. Το νέο μοντέλο θα ενταχθεί στη γκάμα ως μια οικονομικά προσιτή επιλογή, κάτω από τα υπάρχοντα μοντέλα Mokka και Grandland αργότερα το 2024. Το νέο Opel Frontera θα πωλείται εξαρχής σε βενζινοκίνητη έκδοση όσο και σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή, αντικαθιστώντας στην πορεία το Crossland, που είχε ελαφρώς μεγαλύτερο αμάξωμα και πιο στιβαρό στυλ.
Το νέο Opel Frontera βασίζεται στην πλατφόρμα «Smart Car» του μητρικού Ομίλου της Stellantis, που χρησιμοποιείται και από το επερχόμενο Citroen e-C3. Tο Frontera διαθέτει ελαφρώς μακρύτερο αμάξωμα και η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να μειώσει το κόστος. Οι χαμηλές τιμές για τους πελάτες θα επιτευχθούν με διάφορα μέσα, συμπεριλαμβανομένων πιο αποδοτικών μεθόδων παραγωγής.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα 48V, καθώς και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα προσφέρονται εξαρχής. Αυτό όχι μόνο θα έχει ως αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή τιμή εισόδου για το βενζινοκίνητο μοντέλο, αλλά και θα κάνει το νέο Opel Frontera Electric, όπως θα ονομάζεται, ένα από τα πιο προσιτά EV της αγοράς.
Οι τεχνικές προδιαγραφές για το Frontera δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά με βάση όσα γνωρίζουμε για το νέο Citroen e-C3, αναμένεται να διαθέτει μία compact μπαταρία LFP (φωσφορικού σιδηρούχου λιθίου) χωρητικότητας 44 kWh, που θα κινεί το μονό κινητήρα που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα. Οι μέγιστες ταχύτητες φόρτισης DC για το Citroen εκτιμώνται στα 100 kW. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη τιμή αυτονομίας, αλλά περίπου 320-400 χλμ. φαίνεται να είναι μια λογική εκτίμηση.
Το βενζινοκίνητο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιεί το δοκιμασμένο 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων της Opel, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και δεν περιμένουμε να υπάρξει επιλογή τετρακίνησης. Είναι επίσης απίθανο η Opel να προσφέρει διευρύνει τις επιλογές στους κινητήρες βενζίνης ή diesel. Αντίθετα, θα εστιάσει στη διατήρηση του κόστους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα.
Αυτό που μπορούμε να σας πούμε από τώρα είναι ότι το νέο Opel Frontera θα είναι πιο πρακτικό από το απερχόμενο Crossland, με έναν εντυπωσιακό χώρο αποσκευών 460 λίτρων και έως 1.600 λίτρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη. Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για μια πιθανή 7θέσια επιλογή, αν και εκτιμάται ότι η Citroen θα προσφέρει κάτι τέτοιο στην επόμενη γενιά του C3 Aircross, οπότε θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα του Frontera ακολουθεί τα πρότυπα των άλλων μοντέλων της Opel, με διάταξη διπλής οθόνης εμπνευσμένη από τη σχεδίαση «Vizor» του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου. Οι δύο οθόνες 10” βρίσκονται πάνω σε ένα ταμπλό με καθαρό σχεδιασμό, που διατηρεί κάποια φυσικά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Υπάρχει άφθονος αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα μπροστά από τον μικρό επιλογέα ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένης μίας θέσης για ασύρματη φόρτιση smartphone.
Το νέο Opel Frontera βασίζεται στην πλατφόρμα «Smart Car» του μητρικού Ομίλου της Stellantis, που χρησιμοποιείται και από το επερχόμενο Citroen e-C3. Tο Frontera διαθέτει ελαφρώς μακρύτερο αμάξωμα και η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να μειώσει το κόστος. Οι χαμηλές τιμές για τους πελάτες θα επιτευχθούν με διάφορα μέσα, συμπεριλαμβανομένων πιο αποδοτικών μεθόδων παραγωγής.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα 48V, καθώς και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα προσφέρονται εξαρχής. Αυτό όχι μόνο θα έχει ως αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή τιμή εισόδου για το βενζινοκίνητο μοντέλο, αλλά και θα κάνει το νέο Opel Frontera Electric, όπως θα ονομάζεται, ένα από τα πιο προσιτά EV της αγοράς.
Οι τεχνικές προδιαγραφές για το Frontera δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά με βάση όσα γνωρίζουμε για το νέο Citroen e-C3, αναμένεται να διαθέτει μία compact μπαταρία LFP (φωσφορικού σιδηρούχου λιθίου) χωρητικότητας 44 kWh, που θα κινεί το μονό κινητήρα που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα. Οι μέγιστες ταχύτητες φόρτισης DC για το Citroen εκτιμώνται στα 100 kW. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη τιμή αυτονομίας, αλλά περίπου 320-400 χλμ. φαίνεται να είναι μια λογική εκτίμηση.
Το βενζινοκίνητο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιεί το δοκιμασμένο 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων της Opel, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και δεν περιμένουμε να υπάρξει επιλογή τετρακίνησης. Είναι επίσης απίθανο η Opel να προσφέρει διευρύνει τις επιλογές στους κινητήρες βενζίνης ή diesel. Αντίθετα, θα εστιάσει στη διατήρηση του κόστους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα.
Αυτό που μπορούμε να σας πούμε από τώρα είναι ότι το νέο Opel Frontera θα είναι πιο πρακτικό από το απερχόμενο Crossland, με έναν εντυπωσιακό χώρο αποσκευών 460 λίτρων και έως 1.600 λίτρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη. Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για μια πιθανή 7θέσια επιλογή, αν και εκτιμάται ότι η Citroen θα προσφέρει κάτι τέτοιο στην επόμενη γενιά του C3 Aircross, οπότε θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα του Frontera ακολουθεί τα πρότυπα των άλλων μοντέλων της Opel, με διάταξη διπλής οθόνης εμπνευσμένη από τη σχεδίαση «Vizor» του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου. Οι δύο οθόνες 10” βρίσκονται πάνω σε ένα ταμπλό με καθαρό σχεδιασμό, που διατηρεί κάποια φυσικά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Υπάρχει άφθονος αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα μπροστά από τον μικρό επιλογέα ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένης μίας θέσης για ασύρματη φόρτιση smartphone.