Η κα. Χριστίνα Αλεξοπούλου, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανέφερε πως υπάρχει ειδική ρύθμιση που προβλέπει ότι τα επιβατηγά δημοσίας χρήσης οχήματα Ταξί που έχουν συμπληρώσει έως και την 30η Απριλίου το όριο ηλικίας απόσυρσης 21 ετών από την πρώτη κυκλοφορία, καθώς και τα οχήματα των οποίων το όριο λήγει από την 1η Μαΐου έως 31 Ιουλίου 2024 μπορούν να κυκλοφορούν έως την 31η Ιουλίου 2024.


Ωστόσο πρέπει να τηρούν τις εξής προϋποθέσεις:

Οι ιδιοκτήτες ή οδηγοί των παλαιών οχημάτων πρέπει να έχουν στην κατοχή τους και να επιδεικνύουν σε κάθε έλεγχο το Δελτίο Παραγγελίας ή άλλο σχετικό αποδεικτικό έγγραφο αγοράς οχήματος που θα αντικαταστήσει το προς απόσυρση όχημα το οποίο φέρει ημερομηνία έως και την 30η Απριλίου 2024 και σχετικό τραπεζικό αποδεικτικό καταβολής ίσης τουλάχιστον με το 20% της αξίας του νέου αυτού οχήματος με ημερομηνία έως και την 30η Απριλίου 2024.
Οι ιδιοκτήτες των παλαιών Ταξί θεμελιώνουν από την 1η Μαΐου έως 31η Ιουλίου 2024 δικαίωμα συνταξιοδότησης, το οποίο αποδεικνύεται εφόσον ζητηθεί με την επίδειξη αίτησης συνταξιοδότησης ή άλλου σχετικού δημόσιου εγγράφου.
Η κα Αλεξοπούλου θεωρεί επίσης μη ικανοποιητική τη διείσδυση που παρουσιάζει το πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί». Οι αιτήσεις απόκτησης νέων ηλεκτρικών ταξί ανέρχονται σε 120 έως 130, παρά τη «γενναία» επιδότηση που δίνεται, από 22.500 έως 28.500 ευρώ. Μέχρι στιγμής έχουν πληρωθεί 23 αιτούντες και αναμένονται έως τις ευρωεκλογές άλλοι 22.

Γνώρισε το HOT, κορυφαίο σε άνεση και πρακτικότητα, C-SUV υβριδικό >>
Δείτε εδώ 5 HOT υβριδικά της ελληνικής αγοράς >>
Volkswagen Deals με όφελος έως 7.000 ευρώ >>
Η εξέλιξη ενός Icon SUV μέσω της υβριδικής τεχνολογίας >>
Άτοκη χρηματοδότηση & 5 χρόνια εγγύηση από την Citroen >>
Μάλιστα ανέφερε πως οι ιδιοκτήτες ταξί «διστάζουν» να προχωρήσουν στην ανανέωση του οχήματός τους σε ηλεκτρικό, κάτι το οποίο δήλωσε πως έχει και αρνητικές περιβαλλοντικές συνέπειες.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στα τέλη του 2024 , με απώτερο στόχο να επιδοτηθούν 1.400 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά ταξί. Δεδομένου ότι ο αριθμός των μέχρι στιγμής αιτήσεων είναι χαμηλός, ο προϋπολογισμός της δράσης θεωρείται επαρκής για να καλύψει τις διαμορφούμενες ανάγκες.