Τα πρώτα σκίτσα του νέου Skoda Elroq πριν την επίσημη αποκάλυψη
H Skoda παρουσίασε και επίσημα ορισμένα σκίτσα, τα οποία μας προϊδεάζουν για την εμφάνιση του νέου Elroq.
To αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που θα ενσωματώνει την σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid.
Τα πρώτα σκίτσα μας δείχνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου, ο οποίος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός. Ένα από τα στοιχεία που προσδιορίζουν την νέα εμφάνιση είναι το λεγόμενο «Tech-Deck Face», το οποίο αντικαθιστά την τυπική μάσκα που υπήρχε στα μοντέλα της Skoda. Το Tech-Deck θα ενσωματώνει όλους τους αισθητήρες του οχήματος σε ένα ενιαίο πάνελ.
Αντί για το παραδοσιακό, στρογγυλό σήμα της εταιρείας, στο καπό αναγράφεται το όνομα «SKODA» με κεφαλαία γράμματα. Αυτή η αλλαγή θα περάσει και στη συνέχεια και στο ανανεωμένο Enyaq.
Τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης νέα. Το πάνω τμήμα είναι τα φώτα θέσης και αποτελείται από μια λεπτή LED λωρίδα. Το κάτω μέρος ενσωματώνει τα επίσης LED φώτα μικρής και μεγάλης σκάλας, τα οποία στον προαιρετικό εξοπλισμό θα μπορούν να ρυθμίσουν τη δέσμη τους αυτόματα ώστε να μη τυφλώνουν τους διερχόμενους οδηγούς.
Το Elroq κάνει το ντεμπούτο του σε μια νέα, πράσινη απόχρωση «Timiano Green», ενώ η στιβαρή εμφάνισή του τονίζεται από τους προφυλακτήρες, τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Στο πίσω μέρος μπορούμε να διακρίνουμε μια αεροτομή οροφής, καθώς και τα λεπτά πίσω LED φώτα. Και στο πίσω μέρος το σήμα έχει αντικατασταθεί με το όνομα «SKODA» με κεφαλαία γράμματα, ενώ υπάρχουν νέες σκουρόχρωμες πινελιές, όπως το λογότυπο που βρίσκεται στα καπάκια των τροχών αλουμινίου.
Στο εσωτερικό του νέου Elroq θα χρησιμοποιούνται υλικά όπως το Recytitan και το Technofil. Το Recytitan είναι ένα υλικό που περιλαμβάνει 78% ανακυκλωμένο PET, όπως πλαστικά μπουκάλια και, για πρώτη φορά στα μοντέλα της Skoda, ανακυκλωμένα ρούχα μετά τη χρήση τους. Από την άλλη, το Technofil αποτελείται από 75% ανακυκλωμένες ίνες Econyl και 25% πολυεστέρα.
H πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί το Skoda Elroq θα είναι η ίδια αρθρωτή πλατφόρμα της VW για την ηλεκτροκίνηση (MEB) η οποία χρησιμοποιείται και στο ID.7. Το Elroq θα διατίθεται με τέσσερις παραλλαγές συστημάτων κίνησης, τα οποία χαρακτηρίζονται ως: 50, 60, 85 και 85x. Στην αρχή της γκάμας, θα υπάρχει το Elroq 50, το οποίο θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα με μπαταρία 55 kWh. Το Elroq 60 θα έχει μπαταρία 63 kWh και ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων. Αμφότερα θα έχουν τελική ταχύτητα έως 160 χλμ./ώρα.
Το Elroq 85 θα έχει μέγιστη ισχύ 285 ίππων, ενώ το Elroq 85x θα διαθέτει έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, δίνοντάς του τετρακίνηση και μέγιστη ισχύ 300 ίππων. Αμφότερες οι εκδόσεις θα έχουν μπαταρία 82 kWh με μέγιστη θεωρητική αυτονομία σύμφωνα με την Skoda πάνω από 560 χιλιόμετρα.
Η Skoda προσπαθεί να κατευθυνθεί στη νέα δεκαετία με μια γκάμα αυτοκινήτων που θα της επιτρέψουν να αναρριχηθεί στην πρώτη πεντάδα των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Elroq θα είναι κομμάτι αυτής της στρατηγικής και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο του 2024.
To αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που θα ενσωματώνει την σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid.
Τα πρώτα σκίτσα μας δείχνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου, ο οποίος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός. Ένα από τα στοιχεία που προσδιορίζουν την νέα εμφάνιση είναι το λεγόμενο «Tech-Deck Face», το οποίο αντικαθιστά την τυπική μάσκα που υπήρχε στα μοντέλα της Skoda. Το Tech-Deck θα ενσωματώνει όλους τους αισθητήρες του οχήματος σε ένα ενιαίο πάνελ.
Αντί για το παραδοσιακό, στρογγυλό σήμα της εταιρείας, στο καπό αναγράφεται το όνομα «SKODA» με κεφαλαία γράμματα. Αυτή η αλλαγή θα περάσει και στη συνέχεια και στο ανανεωμένο Enyaq.
Τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης νέα. Το πάνω τμήμα είναι τα φώτα θέσης και αποτελείται από μια λεπτή LED λωρίδα. Το κάτω μέρος ενσωματώνει τα επίσης LED φώτα μικρής και μεγάλης σκάλας, τα οποία στον προαιρετικό εξοπλισμό θα μπορούν να ρυθμίσουν τη δέσμη τους αυτόματα ώστε να μη τυφλώνουν τους διερχόμενους οδηγούς.
Το Elroq κάνει το ντεμπούτο του σε μια νέα, πράσινη απόχρωση «Timiano Green», ενώ η στιβαρή εμφάνισή του τονίζεται από τους προφυλακτήρες, τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Στο πίσω μέρος μπορούμε να διακρίνουμε μια αεροτομή οροφής, καθώς και τα λεπτά πίσω LED φώτα. Και στο πίσω μέρος το σήμα έχει αντικατασταθεί με το όνομα «SKODA» με κεφαλαία γράμματα, ενώ υπάρχουν νέες σκουρόχρωμες πινελιές, όπως το λογότυπο που βρίσκεται στα καπάκια των τροχών αλουμινίου.
Στο εσωτερικό του νέου Elroq θα χρησιμοποιούνται υλικά όπως το Recytitan και το Technofil. Το Recytitan είναι ένα υλικό που περιλαμβάνει 78% ανακυκλωμένο PET, όπως πλαστικά μπουκάλια και, για πρώτη φορά στα μοντέλα της Skoda, ανακυκλωμένα ρούχα μετά τη χρήση τους. Από την άλλη, το Technofil αποτελείται από 75% ανακυκλωμένες ίνες Econyl και 25% πολυεστέρα.
H πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί το Skoda Elroq θα είναι η ίδια αρθρωτή πλατφόρμα της VW για την ηλεκτροκίνηση (MEB) η οποία χρησιμοποιείται και στο ID.7. Το Elroq θα διατίθεται με τέσσερις παραλλαγές συστημάτων κίνησης, τα οποία χαρακτηρίζονται ως: 50, 60, 85 και 85x. Στην αρχή της γκάμας, θα υπάρχει το Elroq 50, το οποίο θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα με μπαταρία 55 kWh. Το Elroq 60 θα έχει μπαταρία 63 kWh και ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων. Αμφότερα θα έχουν τελική ταχύτητα έως 160 χλμ./ώρα.
Το Elroq 85 θα έχει μέγιστη ισχύ 285 ίππων, ενώ το Elroq 85x θα διαθέτει έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, δίνοντάς του τετρακίνηση και μέγιστη ισχύ 300 ίππων. Αμφότερες οι εκδόσεις θα έχουν μπαταρία 82 kWh με μέγιστη θεωρητική αυτονομία σύμφωνα με την Skoda πάνω από 560 χιλιόμετρα.
Η Skoda προσπαθεί να κατευθυνθεί στη νέα δεκαετία με μια γκάμα αυτοκινήτων που θα της επιτρέψουν να αναρριχηθεί στην πρώτη πεντάδα των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Elroq θα είναι κομμάτι αυτής της στρατηγικής και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο του 2024.