Όσο και αν ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, δήλωνε ότι το Μπαχρέιν αποτελεί μία από τις χειρότερες πίστες του πρώτου μέρους της φετινής σεζόν της Formula 1 για την MCL39, οι χρόνοι στην πίστα έδειξαν μία τελείως διαφορετική κατάσταση. Η McLaren κυριάρχησε με προβάδισμα μισού δευτερολέπτου από τους αντιπάλους της, οι περισσότεροι από τους οποίους αντιμετώπιζαν προβλήματα με την υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών.

H πίστα του Sakhir αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση της χρονιάς όσον αφορά τα πίσω ελαστικά, με τη θερμοκρασία στην πίστα να κυμαίνεται στους 35 βαθμούς Κελσίου, ενώ στα τεστ προετοιμασίας πριν από την έναρξη της σεζόν, δεν είχε ανέβει πάνω από τους 19ο. Αυτό δεν επέτρεψε σε κανέναν σχεδόν, πέραν φυσικά από τους οδηγούς της McLaren, να σημειώσει την ταχύτερη επίδοσή του στην πρώτη γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα. Τα ελαστικά υπερθερμαίνονταν πριν από το τέλος του γύρου, ενώ στις προσομοιώσεις αγώνα η θερμική καταπόνηση ήταν εμφανής.

*Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr