Lexus ES: Παρουσιάστηκε για την Ευρώπη, με αλλαγές στα κινητήρια σύνολα και έως 530 χλμ. αυτονομία

Το ολοκαίνουργιο Lexus ES αποκαλύφθηκε πριν περίπου έναν μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης 2025 και χθες έγινε και η επίσημη παρουσίασή του στις ευρωπαϊκές αγορές.
Στην παρουσίαση ανακοινώθηκαν και τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εξοπλίζεται το ES στην Ευρώπη και, μάλιστα θα διαφέρουν, ανάλογα με την γεωγραφική τοποθεσία.
Στην βάση της γκάμας για την Δυτική Ευρώπη θα βρίσκεται το υβριδικό ES 300h. Kινείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,5 λίτρων, που αποδίδει, συνδυαστικά με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύ 201 ίππων.
Η Ανατολική Ευρώπη θα αποκτά ως βασικό κινητήρα τον υβριδικό ES 350h, με τον ίδιο βενζινοκινητήρα αλλά με ισχύ 247 ίππων. Και οι δύο κινητήρες διατίθενται σε προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις παραμένουν αναλλοίωτες. Το ES 350e διατίθεται μόνο σε προσθιοκίνητη έκδοση και ο μονός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 224 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το ES 500e, με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 343 ίππων.
Στην ευρωπαϊκή παρουσίαση ανακοινώθηκαν και τα επίσημα νούμερα αυτονομίας και επιδόσεων, καθώς και η ονομαστική χωρητικότητα των μπαταριών. Το ES 350e θα διαθέτει μπαταρία 77 kWh, η οποία αναμένεται να προσφέρει έως και 530 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επιταχύνει, δε, από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr
Στην παρουσίαση ανακοινώθηκαν και τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εξοπλίζεται το ES στην Ευρώπη και, μάλιστα θα διαφέρουν, ανάλογα με την γεωγραφική τοποθεσία.
Στην βάση της γκάμας για την Δυτική Ευρώπη θα βρίσκεται το υβριδικό ES 300h. Kινείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,5 λίτρων, που αποδίδει, συνδυαστικά με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύ 201 ίππων.
Η Ανατολική Ευρώπη θα αποκτά ως βασικό κινητήρα τον υβριδικό ES 350h, με τον ίδιο βενζινοκινητήρα αλλά με ισχύ 247 ίππων. Και οι δύο κινητήρες διατίθενται σε προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις παραμένουν αναλλοίωτες. Το ES 350e διατίθεται μόνο σε προσθιοκίνητη έκδοση και ο μονός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 224 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το ES 500e, με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 343 ίππων.
Στην ευρωπαϊκή παρουσίαση ανακοινώθηκαν και τα επίσημα νούμερα αυτονομίας και επιδόσεων, καθώς και η ονομαστική χωρητικότητα των μπαταριών. Το ES 350e θα διαθέτει μπαταρία 77 kWh, η οποία αναμένεται να προσφέρει έως και 530 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επιταχύνει, δε, από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr