F1: H Μαδρίτη παίρνει τη θέση της Imola στο Πρωτάθλημα του 2026
Η σεζόν θα ξεκινήσει με το Grand Prix Αυστραλίας στις 6-8 Μαρτίου
Η FIA και η Formula 1 ανακοίνωσαν επίσημα το καλεντάρι του 2026, το οποίο περιλαμβάνει πλέον δύο Grand Prix στην Ισπανία

Πέρα από τις ριζικές αλλαγές που αναμένονται σε μονοθέσια και μονάδες ισχύος το 2026, διαφοροποιήσεις θα υπάρχουν και στο αγωνιστικό πρόγραμμα της Formula 1 για εκείνη τη σεζόν. Ειδικότερα, η FIA και η Formula 1 ανακοίνωσαν επίσημα το καλεντάρι του 2026, το οποίο περιλαμβάνει πλέον δύο Grand Prix στην Ισπανία, με τη Μαδρίτη να κάνει το ντεμπούτο της ως νέα προσθήκη, αντικαθιστώντας την Ίμολα.
Η νέα σεζόν θα ξεκινήσει με το Grand Prix Αυστραλίας στις 6-8 Μαρτίου, καθώς το Ραμαζάνι θα διεξαχθεί φέτος νωρίτερα, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τον Μάρτιο. Έτσι, τα Grand Prix σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία μεταφέρονται για τον Απρίλιο, έπειτα από τους αγώνες σε Κίνα και Ιαπωνία — όπως συνέβη και φέτος.
Το πρόγραμμα συνεχίζεται με δύο διαδοχικά Grand Prix στη Βόρεια Αμερική, σε Μαϊάμι και Μόντρεαλ, με το καναδικό GP να συμπίπτει και πάλι με τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης στο IndyCar. Η ευρωπαϊκή περίοδος ξεκινά στις αρχές Ιουνίου με το GP Μονακό, πριν από τον ισπανικό αγώνα στη Βαρκελώνη — που ενδέχεται να είναι και ο τελευταίος στην ιστορική πίστα, καθώς το συμβόλαιο λήγει στο τέλος της σεζόν.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr
Η νέα σεζόν θα ξεκινήσει με το Grand Prix Αυστραλίας στις 6-8 Μαρτίου, καθώς το Ραμαζάνι θα διεξαχθεί φέτος νωρίτερα, από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τον Μάρτιο. Έτσι, τα Grand Prix σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία μεταφέρονται για τον Απρίλιο, έπειτα από τους αγώνες σε Κίνα και Ιαπωνία — όπως συνέβη και φέτος.
Το πρόγραμμα συνεχίζεται με δύο διαδοχικά Grand Prix στη Βόρεια Αμερική, σε Μαϊάμι και Μόντρεαλ, με το καναδικό GP να συμπίπτει και πάλι με τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης στο IndyCar. Η ευρωπαϊκή περίοδος ξεκινά στις αρχές Ιουνίου με το GP Μονακό, πριν από τον ισπανικό αγώνα στη Βαρκελώνη — που ενδέχεται να είναι και ο τελευταίος στην ιστορική πίστα, καθώς το συμβόλαιο λήγει στο τέλος της σεζόν.
Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr